تك داستان آموزنده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک ابتدا مارا با نام تک داستان آموزنده و با آدرس http://takdastanha.loxblog.com/ لینک کرده و سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اجتماعی  - در حالی که هنوز خبرهای مربوط به دادگاه آمنه بهرامی دختری که قربانی اسیدپاشی خواستگار کینه توز خود شد و زیبایی و بینایی خود را برای همیشه از دست داد به پایان نرسیده، خبر می رسد یک زن جوان دیگر البته این بار در کرمانشاه به سرنوشتی مشابه دچار شده است. این بار هم یک جوان خواستگار وقتی با پاسخ منفی زن جوان مطلقه کرمانشاهی برای ازدواج رو‌به‌رو شد، با اسیدپاشی از وی انتقام گرفت.

به گزارش روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده شامگاه اول مهر امسال در پی تماس مردمی مبنی بر اسیدپاشی در خیابان رودکی کرمانشاه در دستورکار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت. ماموران با اعزام به محل در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند فرد نقابداری به زن جوان حمله‌ور شده و پس از اسیدپاشی فرار کرده است. پس از حادثه نیز یک مرد جوان به زن مصدوم نزدیک شده و با ادعای این که شوهر اوست وی را به بیمارستان منتقل کرده است.
با شروع تحقیقات در این زمینه ساعاتی بعد یکی از مسوولان بیمارستانی در کرمانشاه با مرکز پلیس تماس گرفت و خبر داد مرد غریبه‌ای، زنی را که مورد اسیدپاشی قرار گرفته به بیمارستان آورده و آنها به وی مظنون و مانع خروج او از بیمارستان شده‌اند. در پی این تماس، ماموران مرد جوان را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند. مرد جوان خود را همسر زن مصدوم معرفی و عنوان کرد نمی‌داند چه کسی به صورت همسرش اسید پاشیده است.


متهم، خواستگار شاکی بود
در مرحله بعدی تحقیقات، خانواده زن آسیب‌دیده شناسایی و به پلیس اطلاعات ـ امنیت استان کرمانشاه احضار شدند. آنها گفتند مرد متهم، شوهر دخترشان نبوده و فقط چند بار به خواستگاری او آمده است.
با به دست آمدن این اطلاعات، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی بازپرس شیرزادی، رئیس شعبه 9 دادسرای کرمانشاه، تحقیقات وی‍ژه‌ای از متهم آغاز شد.این در حالی بود که مسوولان بیمارستان اعلام کردند زن جوان به شدت آسیب دیده و احتمال کورشدن وی وجود دارد.


آخرین ملاقات شاکی با متهم
در ادامه تحقیقات معلوم شد مرد 23 ساله‌ای خواستگار زن آسیب‌دیده بوده و از وی پاسخ منفی شنیده است و شب حادثه نیز در تماس با زن جوان از او خواسته تا برای آخرین بار با او ملاقات کند. در جریان این ملاقات هم زن جوان به درخواست ازدواج او پاسخ منفی داده و خواسته است برایش مزاحمت ایجاد نکند. در این هنگام وقتی آنها از هم دور شده‌اند فرد نقابداری بلافاصله به او حمله کرده و پس از اسیدپاشی متواری می‌شود. با توجه به این که متهم همچنان اسیدپاشی را انکار می‌کرد، سرانجام اوایل آبان‌ماه در ادامه بازجویی‌های پلیسی مدعی شد با اجیر کردن یکی از دوستانش، نقشه اسیدپاشی را عملی کرده است.


اعتراف به اجیر کردن اسیدپاش
متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: زن جوان ـ مصدوم حادثه ـ دختر یکی از همسایه‌های قدیمی‌مان بود. 2 ماه پیش از حادثه متوجه شدم او از شوهر معتادش جدا شده و همراه دختر 9 ساله خود با پدر و مادرش زندگی می‌کند. ابتدا در خیابان برای این زن ایجاد مزاحمت می‌کردم تا این که تصمیم به ازدواج با وی گرفتم. وی اضافه کرد: زن جوان و خانواده‌اش و حتی خانواده خودم راضی به این وصلت نبودند و هر بار از آنها پاسخ منفی می‌شنیدم. بنابراین برای انتقام گرفتن از زن جوان، از یکی از دوستانم خواستم با تهیه اسید، به محل قرار من با زن جوان بیاید و با اسید به وی حمله‌ور شود.
در پی اعتراف متهم، نقابدار اسیدپاش نیز چند روز پیش دستگیر شد.متهم با انتقال به مرکز پلیس به اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: از سوی جوان خواستگار اجیر شده است.
بنابر این گزارش، 2 متهم پرونده با قرار قانونی از سوی بازپرس شیرزادی، رئیس شعبه 9 دادسرای کرمانشاه روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:یک زن دیگر قربانی اسیدپاشی شد + عکس, ] [ 19:25 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 آبان 1390برچسب:عکس/ ورودی بهشت و جهنم ! ( زن بهشتی و زن جهنمی ! ), ] [ 20:58 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:عکسی جالب و دیده نشده از باران کوثری و پدرش, ] [ 13:51 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:عکس/ کارت پایان خدمت سید محمد خاتمی , ] [ 20:56 ] [ سجاد آرام ]
















موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:میوه های خنده دار! / تصاویر , ] [ 20:55 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:عکس/ لقمه بزرگتر از دهان!, ] [ 22:42 ] [ سجاد آرام ]

قطه اوج حاشیه های این مربی به روز یکشنبه اول اگوست 2004 برمی گردد که گزارش داوید اسمیت و دنیس کامپل در سی ان ان، از روابط نامشروع اریکسون با یک زن مسلمان بنگلادشی به نام فاریا الام پرده برداشت.
پارس فوتبال: قطه اوج حاشیه های این مربی به روز یکشنبه اول اگوست 2004 برمی گردد که گزارش داوید اسمیت و دنیس کامپل در سی ان ان، از روابط نامشروع اریکسون با یک زن مسلمان بنگلادشی به نام فاریا الام پرده برداشت.

 اسون گوران اریکسون سرمربی 63 ساله سوئدی دوران پر فراز و نشیبی را در طول دوران زندگی شخصی خود سپری کرده است.

وی که به تازگی تبدیل به یکی از شانس‌های نشستن روی نیمکت مربیگری پرسپولیس شده، پیش از این دچار حاشیه‌های زیادی شد.

نقطه اوج این حاشیه‌ها به روز یکشنبه اول اگوست 2004 برمی گردد که گزارش داوید اسمیت و دنیس کامپل در سی ان ان، از روابط نامشروع اریکسون با یک زن مسلمان بنگلادشی به نام فاریا الام پرده برداشت.

فاریا متولد 1966 بود و سال 1970 به انگلیس کوچ کرد. او در قبال دریافت 8000 دلار به انجام رابطه نامشروع با اریکسون دست زد. این در حالی بود که اریکسون مدت زمان زیادی با نامزد خود نانسی دل اولیو زندگی می کرد.
باید دید مدیران پرسپولیس نسبت به این مساله چه موضعی اتخاذ می کنند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:پرده برداری از رابطه نامشروع مربی پرسپولیس با یک زن , ] [ 20:27 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:عکس/ بازهم ابتکار ازنوع ایرانی , ] [ 22:47 ] [ سجاد آرام ]

نماز جمعه سال 76 عابدزاده ، دایی ، پیروانی گروسی و استیلی


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:عکس/استیلی,علی دایی و,,,در نماز جمعه, ] [ 22:13 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: عکس/ جوانی های مهران مدیری ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 21 آبان 1390برچسب:عکس/ جوانی های مهران مدیری , ] [ 22:23 ] [ سجاد آرام ]

ایران
آمار جراحی بینی در کشور ما آنچنان بالا رفته است که می‌توان گفت در تهران سالانه ۳۰ هزار جراحی بینی انجام می‌شود بنابراین با کمی‌اغماض می‌توان گفت در ایران داشتن یک بینی زیبا معیار زیبایی است.

آسیای جنوبی
ساکنان جنوب شرقی آسیا داشتن پوست سفید را نشان دهنده زیبایی می‌دانند به همین دلیل استفاده از لوازم آرایشی وبهداشتی در این منطقه بسیار زیاد است.

غرب آفریقا
در این مناطق هر چه وزن بیشتر وخط های کششی بیشتری داشته باشید جذاب ترید به همین دلیل خانواده‌ها دختران دم بخت را به مراکز افزایش وزن می‌فرستند.

کره جنوبی
در کره آنهایی که دارای پلک‌های زیبا باشند جذاب ترند به همین دلیل جراحی پلک در این کشور دارای طرفداران بسیار زیادی است زیرا کره‌ای ها خواهان چشم‌های درشت و پلک های زیبا هستند.

فرانسه
فرانسوی‌ها علارغم اینکه در معدن لوازم آرایش به سر می‌برند معتقد هستند که همان چهره واقعی خودشان زیبااست و نباید تغییری بر روی ان ایجاد کنند.

نیوزلند
نیوزلندی‌ها برای زیبا کردن خود سعی می‌کنند سر وصورت خود را با لوازم خالکوبی خالکوبی کنند.

چین
چینی‌ها معتقد هستند بلند قدترین آنها خوشگل تر است اما متاسفانه نمی‌توانند کار زیادی برروی قد و قواره خود انجام می دهند.


موضوعات مرتبط: ایرانی ها چه نوع صورتی را زیبا می دانند + معیار زیبایی ..، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 20 آبان 1390برچسب:ایرانی ها چه نوع صورتی را زیبا می دانند + معیار زیبایی ,,, ] [ 23:54 ] [ سجاد آرام ]

همیشه انسانها با توجه به نوع شخصیت خود کفش های مختلفی انتخاب می کنند ولی در طراحی بعضی کفش ها به نکات دیگری توجه می شود.

به گزارش «24»، وقتی بخواهید درباره شخصیت فردی پیش قضاوت کنید بهتر است به کفش های او نگاه کنید.

روانشناسان می گویند انسانها با توجه به نوع شخصیت درونگرا و برونگرا کفش هایی با توجه به سلیقه های خود می پوشند.



این روزها با توجه به سلیقه های مختلف کفش های مختلفی و راحتی طراحی شده است ولی تصاویر کفش هایی را نشان می دهد که بیشتر برای خودنمایی طراحی شده است.

در روزهایی که بسیاری از مردم آفریقا کفش ندارند در قاره های دیگر این همه هزینه برای طراحی های عجیب و غریب صورت می گیرد.


























































موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 20 آبان 1390برچسب:تصاویر: کفش​هایی که تاکنون ندیده​اید! , ] [ 1:47 ] [ سجاد آرام ]
چند سالی است شاهد بازی فردی در سینما و تلویزیون هستیم که به قول خودش "از بس در سریال های تلویزیونی بازی کرده......
حمید داوود آبادی در وبلاگ خاطرات جبهه نوشت: چند سالی است شاهد بازی فردی در سینما و تلویزیون هستیم که به قول خودش "از بس در سریال های تلویزیونی بازی کرده، در همه کانال ها او را می بینیم و فقط در کانال کولر و ... او را نمی توان دید!" (بنا بر اظهار خودش در ویژه برنامه شب های ماه رمضان 1390 در شبکه 2 سیما).

 "مهران رجبی" که به قول برخی کارگردانان "اگر طرحی برای ساخت سریال به تلویزیون می دهی، در کنار فیلمنامه و دیگر لوازم، حتما باید نقشی برای او داشته باشی تا بتوانی مجوز ساخت بگیری!" اخیرا بسیار پرکار شده است.

 وی به لحاظ تیپی و اخلاقی، همواره نقش شاد و به قول معروف طنز بازی می کند و کم تر در نقش های جدی ظاهر می شود.

 رجبی در فیلم اخراجی های 2 نیز در نقش "دکتر " همچون دیگر کارهایش بسیار زیبا و طناز ایفای نقش کرد.

 یکی دو سال پیش در یکی از برنامه های تلویزیونی، رجبی که میهمان بود، درباره نقش هایش در سینما و تلویزیون به نکته بسیار مهمی اشاره کرد که برای من یکی خیلی جالب آمد.

 رجبی گفت که به دلیل حساسیت همسرش نسبت به نقش های وی، در فیلم های سینمایی و بخصوص سریال های تلویزیونی هیچگاه رجبی را در نقش "شوهر یک زن" و یا "پدر یک دختر" ندیده اید! چون همسرش اجازه چنین کاری را به او نمی دهد.

 این نکته که همسر محترمه او نسبت به جایگاه شوهرش تا این اندازه حساس و غیرتی است، برایم خیلی خوشایند و جالب آمد.

مهران رجبی رزمنده در کنار همرزمانش در جبهه


 بعدها در جریان ساخت اخراجی های 2 در اردوگاه نگه داری اسرای ایرانی که در فردیس کرج بازسازی شده بود و شب ها در اوج سرما بازیگران به ایفای نقش می پرداختند، با مهران رجبی از نزدیک آشنا شدم.

 


مسعود دهنمکی - مهران رجبی - حمید داودآبادی در پشت صحنه اخراجیها ۲


 هنگامی که فهمیدم او رزمنده دفاع مقدس بوده و در لشکر 10 سیدالشهدا به عنوان "سکاندار قایق" در عملیات مختلف شرکت داشته، برایم جالب تر و قابل احترام بیشتر آمد.

مهران رجبی سکاندار بسیجی لشکر سیدالشهدا (ع)


چندی پیش نیز خبرگزاری فارس مصاحبه های مفصلی با وی انجام داد و با تیتر "رزمنده ای که بازیگر شد" خاطرات و تصاویر مهران رجبی از حضور فعالش در دفاع مقدس را در منتشر کرد که مورد استفاده سایت ها و نشریات بسیاری قرار گرفت.

متاسفانه در آخرین نقش های رجبی در سیما و سینما، برخلاف ادعایش، او را نیز در نقش همسر زنان دیگر و پدر دختران، دیدم و با خود گفتم "حتما درجه حساسیت همسرش پایین آمده است!"

شب گذشته (دوشنبه 16 آبان 1390) همزمان با عید قربان، آخرهای شب ظاهرا سیمای ضرغامی تازه یادش آمده بود عید است و به جای سخنرانی های مذهبی و توصیه و نصیحت های اخلاقی فلان خانم و آقای کارشناس مذهبی و روانشناس! و پس از پخش لورل و هاردی و سه کله پوک و ... مثلا برنامه ای شادی پخش کرد.

میهمان ویژه این برنامه "مهران رجبی" بود که با همان حالت شوخ و جذاب همیشگی، شروع کرد به ذکر خاطرات درباره حج و به قول خودش از "ماراتون عملیات حج" تعریف کرد.

مهران رجبی در کسوت بسیجی در دوران دفاع مقدس


رجبی در بین صحبت هایش گوشی موبایل خود را درآورد و تصویری را در آن نشان داد که فیلمبردار برنامه نیز بر روی آن زوم کرد و برای همه نشان داد.

این جا دیگر بحث پخش تصاویر غیراخلاقی فلان هنرپیشه و یا شایعه ساز ی درباره این و آن نبود!
خود آقای رجبی، تصویری از تست گریم خود در سر صحنه آخرین فیلمی را که به گفته خودش "اند خلاف" نام دارد، به بینندگان نشان داد.

خواه ناخواه همان گونه که همه انتظار دارند، نقش جدید او در این فیلم نیز طنز است ولی در کمال تاسف، تصویری که وی از خودش نشان داد مو بر تنم راست کرد!

مهران رجبی در حالی که روسری بر سر داشت، ماتیک سرخاب بر چهره و لبانش مالیده بود و در نقش زنی بنا بر اظهار خودش با هیبت و تیپ بازیگر قدیم سینما و تلویزیون مرحوم "پروین سلیمانی" معروف به "طاهره چنگالی" ظاهر شد.

و ... مهران رجبی در نقش یک زن خلافکار!


عکس را که دیدم تنم لرزید و بدتر از آن اظهارات رجبی بود که از بازی خودش در نقش یک زن، بسیار راضی بود و آن را متفاوت و جالب تر از دیگر کارهایش می دانست.

بغل دستی ام که تعجب من را دید خون سردانه گفت:
- خب مگه چیه؟ این هم بازیگره ... مجبوره نقشی را که بهش می دهند بازی کند ...

یک آن همه آن چه درباره او خوانده و از زبان خودش شنیده بودم، جلوی نظرم آمد. بر خود لرزیدم و ضمن آن که دعا کردم همه مان عاقبت به خیر شویم، با خود گفتم:
- حتما برای دستمزد و پولش مجبور به ایفای چنین نقشی شده و به قولی "رزمنده ای که زن شد"!

 در همین حال ترانه ای را که همواره با صدای زیبا و جذاب "محمد اصفهانی" شنیده بودم، با خود زمزمه کردم:
"واسه نونه ... واسه نونه ..."

آن چه که تصویر زن شده مهران رجبی، تلنگر عظیمی بر من شد و بیشتر از همه مرا تکان داد این بود که:

 ماه رمضانی که گذشت، نشسته بودم تا فقط برای سرگرمی و بدون هرگونه علاقه! آخرین قسمت سریال مختارنامه را ببینم که موبایلم زنگ خورد. نگاه که کردم، دیدم آشناست. دوست بزرگوار "ابوالقاسم طالبی" کارگردان سینما و تلویزیون بود. تعجب کردم که چی شده او این وقت شبی زنگ زده؟ همین که گوشی را برداشتم، گفت:
- همین الان یه آژانس بگیر و بیا سر صحنه فیلم من.

 اصرار که کرد راه افتادم و رفتم. بذایم جالب بود و علاقه هم داشتم که بروم پشت صحنه فیلم سینمایی "قلاده های طلایی" که چند وقتی بود ساخت آن را شروع کرده بود، ببینم. فیلمی بسیار مهم و کاملا سیاسی درباره فتنه 88 و شکست توطئه عظیم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه.

همین که وارد اناق شدم، فیلمنامه را داد دستم و خواست تا یکی دو تا از دیالوگ های آن را تمرین کنم. هر چه از من اصرار که "تا امروز فقط و فقط برای ذکر خاطرات جبهه جلوی دوربین رفته ام"، از او اصرار که "نقش یک بسیجی در فیلم هست که من دیدم بهترین فرد برای ایفای آن، فقط و فقط تو هستی."

 القصه، آقا حمید رزمنده، شوخی شوخی شد "بازیگر".
رزمنده ای که بازیگر شد!

 دو سه پلان کوچولو در نقش بسیجی ای شاد و شنگول بازی کردم، که حالا یا برای دل خوشی من و یا جدی جدی، کارگردان و اکثر عوامل خوش شان آمد و باورشان نمی شد که اولین بار است جلوی دوربین سینما قرار می گیرم و بدون تمرین این گونه بازی می کنم!
و انصافا "بازی" هم کردم ها!

 وقتی هم به خانه بازگشتم، سر شوخی را باز کردم که:
- حالا دیگه شما با یک هنرپیشه حرفه ای طرف هستید ...
و از همه بدتر وقتی بود که با کلی ژست و ادا گفتم:
- مطمئنا بعد از دو سه نقشی که بازی کنم، می تونم جای شریفی نیا رو توی سینما بگیرم و خلاصه فیلم "دنیا" و پدر سوخته بازی و نقش حاجی بازاری ای با دو سه تا زن و ...
که کم مانده بود گل های بشقاب غذا، توسط همسرم در صورتم نقش بندد!

 همین که تصویر مهران رجبی در نقش زنی بزک کرده را دیدم، فقط با خود گفتم:
- تو غلط می کنی بازیگر شوی.
-  کی گفته همه رزمنده ها باید بازی بخورند! و بازیگر شوند؟!

 بادی به غبغب انداختم و با خود گفتم:
- مطمئنا مشکل سینمای ما، بخصوص در بخش دفاع مقدس، بازیگر و حتی کارگردان نیست! که فقط و فقط موضوع و در اصل فیلمنامه و محتوای درخور و شایسته است. پس تو غلط می کنی ...

 صبح زود بعد نماز (که الحمدلله چند وقتی است خواب نمی مانم و قضا نمی شود. چون بعد جنگ، خواب و تنبلی بدجوری بر نماز صبحم غلبه داشت!) زدم بیرون تا بروم سر کار. در راه این نوشته را در ذهنم پختم، آفریدم و قصدم این شد تا آن را با این جمله تمام کنم:

 وقتی امام عزیز با آن عظمت و جایگاه دنیایی و معنوی، می گوید:
"افتخار من این است که خود بسیجی ام ... خداوند مرا با بسیجیانم محشور گرداند."

 من فقط می توانم بگویم:
"افتحار من هم این است که برای دین، ولی فقیه و مملکت خویش بسیجی ام و امیدوارم بسیجی بمیرم و با بسیجیان همرزمم شهدای بزرگوار، محشور گردم.

 انشاءالله "واسه نون" نیست، و مطمئنا این از هر نقش آفرینی و بازی گری دنیایی، ارزش و جایگاهش بالاتر است.

 خداوند عاقبت همه را ختم به خیر گرداند.
آمین یا رب العالمین


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:رزمنده ای که "زن" شد! + تصاویر, ] [ 1:0 ] [ سجاد آرام ]
در جاي جاي اين کره خاکي مناظر و مناطقي پرجاذبه و ديدني وجود دارد و مي‌توان براي هر سليقه و ذائقه‌اي، نمونه‌اي دلخواه را جست.
عصرایران: بسياري از اين مناظر، از چنان کششي برخوردارند که تماشاي آن‌ها شگفتي هر بيننده‌اي را برمي‌انگيزد و به همين سبب شهرتي جهاني يافته‌اند. آنچه در ادامه خواهيد خواند مختصري درباره 10 منظره شگفت‌انگيز دنياست که برخي‌ از آن‌ها شايد براي ما تازگي داشته باشد.


کوه کله‌قند در ريودوژانيرو:

اين کوه با ارتفاع 396 متر در شهر ريودوژانيرو در کشور برزيل قرار داد. ارتفاع اين کوه از سطح دريا 1400 متر است. شما مي توانيد با تله‌کابين به قله اين کوه صعود کنيد و مناظر زيبايي را که زير پاي شما هستند مانند خليج گوانابارا، ساحل کوپاکابانا و... مشاهده کنيد. کوه‌نوردان ترجيح مي‌دهند به جاي اين‌که با تله‌کابين به قله برسند، خودشان اين مسير را بپيمايند.

اما چرا کوه را اين‌چنين نام‌گذاري کرده‌اند؟ عده‌اي معتقدند علت نام‌گذاري اين کوه شکل ظاهري آن است که شبيه کله قند است. عده‌اي ديگر هم مي‌گويند که نام کوه از زبان سرخ‌پوستي گرفته شده و به معني "کوه بلند" است.


صحراي گبي در مغولستان:

اين صحرا استپ‌هاي نيمه‌بياباني دارد که منطقه وسيعي در حدود يک ميليون و 300 هزار کيلومتر مربع را پوشش مي‌دهند. اين صحرا نيز مانند ساير محيط‌هاي کويري تابستان‌هاي بسيار گرم و سوزان و زمستان‌هاي فوق‌العاده سردي دارد. صحراي گبي در حال گسترش و پيشرفت به سمت مراتع چين است و مراتع اين کشور را به محيط‌هايي بياباني تبديل کرده است. طوفان‌ها، گرد وغبار، ريز گردها و... آسيب‌هايي جدي به مردم اطراف آن‌جا و به‌خصوص به صنعت کشاورزي وارد کرده‌اند. اين صحرا داراي کوه، تپه‌هاي شني، و مناظر صحرايي زيبايي است.


ماچو پيچو در پرو:

قلعه‌اي زيبا و مقدس که مربوط به دوره آزتک‌هاست در ارتفاعات کوه آند قرار دارد. شما با ماشين يا وسايل نقليه ديگر نمي‌توانيد به اين دژ زيبا راه پيدا کنيد و تنها بايد با کوه‌نوردي به آن‌جا برسيد. براي اين که به اين قلعه برسيد چند روز در راه خواهيد بود زيرا بايد مسافت زيادي را پياده طي کنيد تا بتوانيد به آن برسيد. جالب است بدانيد اين قلعه يکي از عجايب هفت‌گانه جهان هم به حساب مي‌آيد.


صومعه مِتِورس در يونان:

اين صومعه که در قرن يازدهم در ارتفاعات شمالي کشور يونان ساخته شده است، منظره‌اي بسيار زيبا و جذاب دارد و به اعتقاد ساکنان اين منطقه براي پاک‌سازي روح و تجديد قواي انساني مکان بسيار مناسبي است. هر سال افراد زيادي جذب اين صومعه مي‌شوند. در قرن‌هاي گذشته تنها راه ارتباطي براي رسيدن به صومعه، طي کردن مسير به صورت کوه نوردي بوده، اما در سال 1920 براي راحتي بيش‌تر گردشگران و مردم يونان، پله‌هايي را از ابتدا تا انتهاي اين صومعه ساختند تا دست‌رسي بهتري داشته باشد.


نوناويک در کانادا:
اين منطقه يکي از زيباترين مناطق کاناداست. طلوع و غروب خورشيد همانند عکس‌‍‌هاي مناظري‌اند که با «فوتوشاپ» تغيير يافته و زيباتر شده‌اند و گاه بيننده در باور آن‌ها دچار ترديد مي‌شود. اين منطقه در شمال کبک قرار گرفته است و سرشار از منابع طبيعي به همراه جنگل‌هاي سوزني‌برگ و پهن‌برگ و درياچه‌هاي متعدد و رودخانه‌هاست. شما بايد با هواپيما يا کشتي به اين نقاط جذاب سفر کنيد. مردم اين منطقه از حيوانات و محصولات کشاورزي نياز روزمره خود را تامين مي‌کنند.


له در کشور هند:
اين منظره زيبا در 3هزار و 525 متري هيماليا قرار دارد. در اين منظره شما مي‌توانيد نمود مذهب‌هايي مانند بودا را ببينيد. تنها بين ماه‌هاي مه تا اکتبر مي‌توانيد براي ديدن اين مناظر برويد. اين کار در ساير ماه‌هاي سال به دليل بارش برف شديد و سختي راه ممکن نخواهد بود.


5 روستا در يک تپه در ايتاليا:
پنج روستاي کوچک که در تپه‌اي در ايتاليا واقع شده‌اند. اين روستاها به حدي کوچک‌اند که پنج‌تاي آن‌ها روي يک تپه قرار گرفته‌اند اما هيچ يک از روستاها راضي نيستند که با روستاي ديگر ادغام شوند. اين منطقه به حدي جذاب و زيباست که به مسير عاشقان شهرت پيدا کرده است.


صومعه‌اي در بوتان:
کشور پادشاهي بوتان در جنوب آسيا و در شرق هيماليا واقع شده است. بوتان به دريا راه ندارد و دور تا دور آن را خشکي فرا گرفته است. اين کشور بين هند و چين قرار دارد. اين صومعه مکاني روحاني براي نيايش و نماد فرهنگ بودا و تبت است.


اگويل دو ميدي در فرانسه:

اين منطقه بسيار زيبا و جذاب است. شما براي رفتن به بالاترين نقطه‌ بايد از تله‌کابين استفاده کنيد. تله‌کابين اين منطقه در سال 1955 ساخته شد تا مسافران و گردشگران را به مناطق بالاتر ببرد. ارتفاع يکي از قله‌هاي آن‌جا به 1039 متر مي‌رسد.


جنگل‌هاي آمازون در امريکاي جنوبي:

جنگل‌ آمازون جنگل بسيار بزرگي در امريکاي جنوبي است. جنگل‌هاي باراني آمازون در تمام فصول سال داراي هوايي گرم با رطوبتي بسيار زيادند. تقريباَ هر روز در سرتاسر آمازون باران سنگيني مي‌بارد.

موضوعات مرتبط: 10 منظره شگفت‌انگيز جهان + عکس ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:10 منظره شگفت‌انگيز جهان + عکس , ] [ 23:59 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:تصویری جالب از جدال نکونام و په په , ] [ 23:32 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:عكس : كرم در كنسرو ذرت, ] [ 19:40 ] [ سجاد آرام ]

در تصادف مرگبار (برخورد 34 خودرو با یکدیگر) در جنوب غربی انگلستان که ساعت هشت و نیم شب به وقت محلی در اتوبان ام ـ پنج رخ داد و در بیست سال اخیر در این کشور بی‌سابقه بوده است ـ دست‌کم هفت نفر کشته و بیش از پنجاه نفر حادثه مجروح شده‌اند.

به گزارش تابناک به نقل از گزارش یورونیوز، پلیس این کشور اعلام کرده است که بخش‌هایی از این اتوبان در هر دو جهت، دست‌کم تا صبح یکشنبه بسته خواهد ماند.

این در حالی است که دلیل اصلی این تصادف هنوز اعلام نشده است، ولی گفته می‌شود، ممکن است باران شدید و مه غلیظ، دلیل این تصادف باشد.

همچنین رانندگانی که ساعاتی پیش از حادثه از اتوبان عبور کرده بودند، گفته‌اند در قسمت‌هایی از آن آب جمع شده بود.

شاهدان عینی می‌گویند، چندین خودرو در پی این اتفاق آتش گرفتند و تا ساعاتی پس از تصادف، آتش‌سوزی خودروها ادامه داشت؛ این تصادف، شدیدترین تصادف در منطقه سامرست انگلستان توصیف شده است.

بیست سال پیش در سانحه تصادف مشابهی در اتوبان ام ـ چهار انگلستان، 54 خودرو به هم برخورد کردند که ده کشته به جای گذاشت.
 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:یک تصادف بی‌سابقه برای انگلیس + عکس, ] [ 22:7 ] [ سجاد آرام ]















موضوعات مرتبط: تصاویر/ آخر خلاقیت!، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:تصاویر/ آخر خلاقیت!, ] [ 11:56 ] [ سجاد آرام ]

بالا رفتن 9 بزغاله از يك درخت در مراكش


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 14 آبان 1390برچسب:عکس/ رکوردشکنی بزغاله ها , ] [ 21:55 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 13 آبان 1390برچسب:عکس / برای این یکی دیگه جا نبود؟, ] [ 23:35 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 13 آبان 1390برچسب:عکس/ دختر بچه‌ای در زمان جنگ‬ , ] [ 1:45 ] [ سجاد آرام ]

استادي درشروع کلاس درس، لیوانی پراز آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید:

به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟

شاگردان جواب دادند:

50 گرم ،100 گرم،150 گرم

استادگفت:

من هم بدون وزن کردن، نميدانم دقیقا“ وزنش چقدراست. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شاگردان گفتند: هیچ اتفاقی نمی افتد.

استاد پرسید:

خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقی می افتد؟

یکی از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد میگیرد.

حق با توست… حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟

شاگرد دیگری گفت: دست تان بی حس می شود.عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می شوند. و مطمئنا کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند.

استاد گفت: خیلی خوب است. ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییرکرده است؟

شاگردان جواب دادند: نه

پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود؟ درعوض من چه باید بکنم؟

شاگردانگیج شدند. یکی از آنها گفت ليوان را زمین بگذارید.

استاد گفت: دقیقا“ مشکلات زندگی هم مثل همین است.

اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید.

اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد.

اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود.

فکرکردن به مشکلات زندگي مهم است.. اما مهم تر آن است که درپایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید.

به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرند، هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهيد بود از عهده هرمسئله و چالشي که برایتان پیش می آید، برآیید!

  دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاري


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:داستان آموزنده و زیبای ” لیوان را زمین بگذار “, ] [ 23:38 ] [ سجاد آرام ]
کشورهای جنوب شرق آسیا با توجه به پیشینه تاریخی خود فیلم های بسیاری با نگاه به همین گذشته تولید کرده اند اما در این چند تصویر گاف های این نوع فیلم ها را ببینید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کشورهای جنوب شرق آسیا با توجه به پیشینه تاریخی خود فیلم های بسیاری با نگاه به همین گذشته تولید کرده اند اما در این چند تصویر گاف های این نوع فیلم ها را ببینید.










موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:گاف های جالب در چند فیلم +تصاویر , ] [ 21:32 ] [ سجاد آرام ]



موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:عكس : وضعيت مرغها پس از گراني تخم مرغ, ] [ 15:22 ] [ سجاد آرام ]












موضوعات مرتبط: تصاوير : انساني با نصف بدن و پرانرژي، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:تصاوير : انساني با نصف بدن و پرانرژي, ] [ 11:38 ] [ سجاد آرام ]

شکاربانان پارکی در فلوریدا یک پیتون 5 متری را شکار کردند که یک آهوی بزرگسال 35 کیلوگرمی را خورده بود.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از مهر، عکسهایی در وب منتشر شده که نشان می دهد یک پیتون ببری 5 متری یک آهوی کوهی بزرگسال ماده را خورده است.

برپایه اطلاعات آژانس فدرال حیات وحش، این پیتون یکی از بزرگترین نمونه هایی است که تاکنون در جنوب فلوریدا پیدا شده است. شکاربانان، این مار پیتون غول پیکر را در مردابهای پارک ملی "اورگلادز" کشتند و در معده آن این آهوی کوهی بزرگسال ماده را پیدا کردند.

به گفته کارشناسان، این مار بزرگ معمولاً از حیوانات و پرندگان کوچک تغذیه می کند و این آهو برای آن یک وعده غذایی بسیار غیرعادی بوده است. شکارچیکان با شکار پیتونها از رشد فزاینده این خزندگان جلوگیری می کنند. درحقیقت، نتایج یک بررسی نشان می دهد که تعداد پیتونها در بخش جنوبی آمریکا به سرعت رو به افزایش است.

پیتون ببری اصولاً در جنگلهای جنوب شرقی آسیا زندگی می کند اما سازگاری بالایی با مناطقی دیگری چون فضاهای کشاورزی دارد.

این مار پیتون 5 متری بزرگترین نمونه ای است که تاکنون در جنوب فلوریدا دیده است

شکاربانان پس از شکار این مار غول پیکر شکم آن را باز کردند

و یک آهوی کوهی ماده بزرگسال 35 کیلوگرمی را پیدا کردند


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:غذای غول پیکر یک مار پیتون + عکس, ] [ 1:0 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: این یعنی چی؟! (عکس) ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:این یعنی چی؟! (عکس) , ] [ 14:0 ] [ سجاد آرام ]



موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:عکس/ خیابان حافظ سال 1326, ] [ 13:47 ] [ سجاد آرام ]

به نظر شما این آقا چه وقت هایی خانه اش را تمیز می کند؟








موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:عکس/ آقای فوق کثیف!, ] [ 11:31 ] [ سجاد آرام ]


یکی از غم انگیز‌ترین ازدواج‌های جهان در لبنان برگزار شد. در این مراسم ازدواج، دختر ۸ ساله به نام خلود که سال‌هاست مبتلا به سرطان است با دوست بیمارش، کریم ۱۲ ساله ازدواج کرد.

به گزارش جهان این مراسم در حقیقت بزرگ‌ترین آرزوی خلود بود او همیشه به دوستان و خانواده‌اش می‌گفت دوست دارد قبل از مرگش لباس سفید عروسی به تن کند. این مراسم در یکی از سالن‌های بزرگ و مجلل بیروت برگزار شد و خانواده این عروس و داماد با اشک و آرزوی شفا برای این دو کودک جشن با شکوهی برپا کردند.

لباس عروس توسط طراح مدل لباس معروف «زهیر مراد» دوخته شده و یکی از طراحان چهره مشهور، کار آرایش این دو کودک را انجام داده بود. خلود و کریم برای نخستین بار یکدیگر را در بیمارستان کودکان سرطانی دیدند و از همان ابتدا با هم دوستان صمیمی شدند.


موضوعات مرتبط: ازدواج دردناك پسر و دختر 12 و 8ساله + عكس، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:ازدواج دردناك پسر و دختر 12 و 8ساله + عكس, ] [ 1:17 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:تصویر : با حم صواط بیاموظیم !, ] [ 17:47 ] [ سجاد آرام ]

فروردین : یا روز میمیرید یا شب.                                                    

اردیبهشت : نه تنها قادر به پرداخت اجاره خانه خود نمی شوید بلکه از صاحبخانه خود پول دستی هم می گیرید.                                        

خرداد : کارت تلفن تقلبی نصیبتان میشود.                                        

تیر : به دلیل سوراخ بودن جیبتان ۲۴۰ تومان از دست میدهید.                

مرداد : دچار یک خود درگیری عجیب می شوید.                                   

شهریور : کلید های خانه را گم می کنید.                                           

مهر : به یک مسافرت خارجی می روید البته در خواب.                             

آبان : چک هایتان برگشت می خورد البته در بیداری.                           

آذر : لامپ تصویر تلویزیونتان می سوزد.                                           

دی : در حالی که سوار اتوبوس هستید یکی از هم کلاسیهای خود را سوار بر ماکسیما می بینید.                                                                

بهمن : همه دنیا روز تولدت را فراموش می کنند.                                       

اسفند : خودکارتان به پیراهنتان جوهر پس می دهد تا بیش تر از همیشه تابلو شوید


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:فال خود را ببینید(طنز خواندنی) , ] [ 13:27 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:کاریکاتور/ صحنه‌های غیر اخلاقی در فوتبال(18+), ] [ 13:25 ] [ سجاد آرام ]

این نوزاد که دختر است دو دقیقه قبل از نیمه شب به وقت محلی در مانیل به دنیا آمد و سمبل جمعیت هفت میلیارد نفری جهان شد.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، یک نوزاد فیلیپینی با تولد خود جمعیت جهان را به هفت میلیارد رساند و بدین ترتیب نامش در تاریخ ثبت شد. این نوزاد که دختر است دو دقیقه قبل از نیمه شب به وقت محلی در مانیل به دنیا آمد و سمبل جمعیت هفت میلیارد نفری جهان شد.  این نوزاد "دانیسا می کاماچو" نام دارد و پس از تولد اعضای خانواده و کارکنان بیمارستان محل تولد وی، با یک کیک شکلاتی که بر روی آن نوشته شده بود "هفت میلیاردمین نفر جهان" تولد او را جشن گرفتند. 

مقامات محلی فیلیپین نیز با یک هدیه تولد این نوزاد را تبریک گفتند.به نوشته آسوشیتدپرس، مراسمی که برای تولد این نوزاد انجام گرفت پیش از آنکه از بعد جمعیت شناسی مهم باشد به سبب آنکه یک نماد بوده مهم است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:هفت ميلياردمين انسان جهان + عكس, ] [ 1:11 ] [ سجاد آرام ]

در سن هفت سالگی در مدرسه:
Persianv.com At site


دیوید درسیزده سالگی:
Persianv.com At site


دیوید در پانزده سالگی:
Persianv.com At site

دیوید جوان در اوج موفقیت و شهرت:
Persianv.com At site


پس از ازدواج با ویکتوریا و بدنیا آمدن اولین فرزندش:
Persianv.com At site


Persianv.com At site

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:عكسهاي ديويد بكهام از كودكي تا به امروز, ] [ 13:44 ] [ سجاد آرام ]

بوتیمار در مدت فعالیت سینمایی خود در ٥٠ فیلم بلند سینمایی و از جمله «دلهره»، «ضربت»، «یک قدم تا مرگ»، «اضطراب»، «دزد سیاهپوش»، «کردی از جنوب شهر»، «بی عشق هرگز»، «میخک سفید» و «میخک نقره ای» ایفای نقش کرد. بوتیمار در زمینه دوبله هم تخصص داشت و در این حیطه فعالیت های فراوانی ارائه داد.

بوتیمار سایت روزنامه ایران نوشت:

عبدا.. بوتیمار بازیگر قدیمی سینمای ایران به تازگی دچار سکته قلبی شده و به کما رفته است.
عبدا.. بوتیمار بازیگر قدیمی سینمای ایران که از جمله بدمن های سینمای موسوم به فیملفارسی بود به تازگی دچار سکته قلبی شده و به کما رفت.

بوتیمار در حالی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است که طی چند سال اخیر اوضاع مالی نابسامانی داشت و هرچند تلاش کرد تا با حضور در یکی دو کار سینمایی به لحاظ مالی اوضاع خود را بهتر کند اما متاسفانه مجوز بازیگری وی صادر نشد و همین مساله ضربه روحی شدیدی را به وی وارد کرد!

بوتیمار که از جمله رفقای ایرج قادری بود، طی سالهای اخیر در یک اتاق اجاره ای-تاکید می کنیم اتاق و نه خانه- آن هم در یکی از جنوبی ترین نقاط شهر زندگی می کرد و تنها دخترش هم فرسنگ ها دورتر از وی در آلمان زندگی را می گذراند.

عبدا.. بوتیمار(چپ) در دوران اوجش در کنار رضا بیک ایمان وردی -که این دومی سرنوشتش از بوتیمار هم دردناکتر بود چراکه بعد از فروپاشی سینمای طاغوت تا آخرین لحظات پیش از مرگ به عنوان راننده کامیون در اتوبانهای ایالات متحده مشغول فعالیت بود!- فعالیت می کرد.

بوتیمار متولد سال ١٣١٢ در بادکوبه بود و از سال ١٣٣٠ فعالیت هنری اش را در تئاتر پارس با آقایان منوچهر قاسمی و کامل حلمی شروع کرد. بوتیمار فعالیت سینمایی خود را نیز از ابتدای دهه چهل و با بازی در فیلم سینمایی «یک قدم تا مرگ» ساخته ساموئل خاچکیان آغاز کرد.

بوتیمار در مدت فعالیت سینمایی خود در ٥٠ فیلم بلند سینمایی و از جمله «دلهره»، «ضربت»، «یک قدم تا مرگ»، «اضطراب»، «دزد سیاهپوش»، «کردی از جنوب شهر»، «بی عشق هرگز»، «میخک سفید» و «میخک نقره ای» ایفای نقش کرد. بوتیمار در زمینه دوبله هم تخصص داشت و در این حیطه فعالیت های فراوانی ارائه داد.

بوتیمار که بعد از انقلاب برای سرکشی به اوضاع زندگی همسر و فرزندانش مدتی را هم در آلمان زندگی کرده بود در این کشور هم به کار دوبله می پرداخت و هم تعدادی نمایش ایرانی را اجرا می کرد. او بعد از فوت ژاله کاظمی از آنجا که خبر مرگ این هنرمند وی را به شدت متاثر کرده بوده به ایران بازگشت و در کشور خودش زندگی کرد.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:بازیگر قدیمی سینمای ایران در اوج تنگدستی به کما رفت , ] [ 1:12 ] [ سجاد آرام ]

یکی از مواردی که مردم در استرالیا برای جلب توجه استفاده می کنند، تعمیر، رنگ آمیزی و نهایتا احیای ماشینهای قدیمی با رنگ و لعاب جدید هست که خودش صنعتی هست و درآمد خوبی رو نصیب افراد می کند.

چندی پیش در سیدنی صحنه ای توجه مرا به خودش جلب کرد و آن پیکانی بود که اصطلاحا احیا شده بود.

البته بنده فکر نمی کنم که صاحب آن ایرانی بوده باشد؛ چرا که با کمی دقت در عکس دوم متوجه وجود فرمان در سمت راست خواهید شد و این نشان از قدمت حضور پیکان در استرالیا است.

البته ناگفته نماند که در همه خودروها فرمان بر خلاف ایران در سمت راست است و به نظر بنده شاید این ماشین از ابتدا در این کشور بوده و هم اکنون احیا شده و هم اینک در آنجا جهت پز دادن استفاده می شود!

نظر شما چیست؟
 
 

مصطفی رمضانی


موضوعات مرتبط: رانندگی با پیکان در سیدنی! + تصاویر، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:رانندگی با پیکان در سیدنی! + تصاویر, ] [ 21:55 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:عکس/ پیکان کلاس بالا!, ] [ 16:51 ] [ سجاد آرام ]






















موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:زشتی های تهران در یک شب بارانی (تصویری) , ] [ 13:33 ] [ سجاد آرام ]
اين روزها خبر دعوت از «آنجلينا جولي» و مسائل حاشيه اي آن نقل برخي از محافل و رسانه هاست يكي تكذيب مي كند و ديگري تأييد. يكي دم از ضرورت ارتقا و اعتلاي سينماي ملي با دعوت از اين هنرپيشه معلوم الحال مي زند! و ديگري جامعه هنري ما را پر از آنجليناجولي و نسخه هاي بالاتر از آن مي داند كه قابل صادر كردن به كشورهاي ديگر هم هستند و شاهد مثال هم مي آورد.
به گزارش مشرق به نقل از کیهان، اما در همين هياهو و صرفنظر از اظهارات متفاوت و بعضا متناقض افراد، نگاهي واقع بينانه، حقايق تلخي را آشكار مي كند. حقايقي كه از شدت زشتي و هولناكي نمي توان دامن رسانه را به بيان آنها آلود. اما فقط به عنوان يك نمونه و بصورت كاملا محدود، به يكي از آخرين فجايعي كه در اثر بها دادن و الگوسازي از برخي هنرمندان بي هنر كه هنري به جز ابتذال و نكبت و پلشتي ندارند، اشاره مي شود تا امكان قضاوت بهتري براي مردم فراهم گردد. هر چند به نظر مي رسد جامعه به حد كافي از برخي از اين قشر هنرنمايان فاسد كه آبروي جامعه هنري را به يغما برده اند شناخت دارد.
در اسفند ماه 89، «...» دختر جواني كه قريحه نوشتن داشت با راهنمايي يكي از دوستانش و به منظور نوشتن زندگي نامه يكي از بازيگران معروف تلويزيون و سينما، پا به عرصه اي خطرناك مي گذارد. اولين ديدار وي با آقاي «ر» در سعادت آباد و سر صحنه فيلمبرداري يك سريال تلويزيوني است. آقاي «ر» از پيشنهاد وي استقبال مي كند و توسط فردي به نام «م-ب» كه ظاهرا مدير برنامه ها و در اصل دلال و كار چاق كن مفاسد اخلاقي وي است، ترتيب ملاقات هاي بعدي داده مي شود. ديدارهاي بعدي البته نه در صحنه فيلمبرداري كه در دفتر كار آقاي «ر» به اصطلاح هنرمند در پشت درهاي بسته است.
چيزي نمي گذرد كه هنرپيشه معروف پس از مدتي نقش بازي كردن، چهره پنهان و پليد خود را نشان مي دهد و به دختر پيشنهاد ارتباط در مقابل نگارش زندگي نامه اش و حتي ايفاي نقش هنري را مي دهد! بقيه ماجرا گفتني نيست هر چند كه به سادگي مي توان آن را حدس زد. اندكي بعد خانواده دختري كه هستي خود را از كف داده، از اين واقعه هولناك باخبر مي شوند. آقاي هنرمند و كارچاق كن او «م-ب» ترفندها و نقشه هاي زيادي به كار مي برند تا خانواده دختر اقدامي نكنند از تطميع تا تهديد و حتي با اجراي نمايش خواستگاري «م-ب» از «...»! اما اين ها هيچكدام به نتيجه نمي رسد. حتي «م-ب» براي اينكه حربه شكايت و پيگيري را از دست خانواده دختر خارج كند، در اقدامي شوم و غيرقابل باور، به «...» پيشنهاد مي دهد كه با افراد ديگري رابطه برقرار كند تا با معرفي دختر به عنوان هرزه، آقاي «ر» را از تعقيب مصون و يا بار مجازاتش را سبك كند!
«...» كه تازه به ماهيت شيطاني و كثيف اين هنرمند و عواملش پي برده تصميم به شكايت مي گيرد. وي باخبر مي شود كه آقاي هنرمند! قبلا 2 بار به جرم حمل مقدار قابل توجهي موادمخدر دستگير شده اما هر بار با جريمه هايي كمتر از دويست هزار تومان آزاد شده است! «...» كه دختري جوان است و خام و ناپخته و كم صبر و همه چيزش را از دست داده است و پيش خانواده نيز آبرويي ندارد، وقتي مي بيند آقاي «ر» هم از او سوءاستفاده كرده و هم درصدد تبديل كردن وي به يك كالاي جنسي و يك هرزه خياباني است طاقتش را از كف مي دهد چند بار اقدام به خودكشي و فرار مي كند اما هر بار به نحوي معجزه آسا نجات پيدا مي كند.
درنهايت صبح يكي از روزهاي سرد پاييز 90 وقتي احساس مي كند ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد، در نهايت استيصال و نااميدي از احقاق حق خود به شكلي دردناك به زندگي اش خاتمه مي دهد.
اين درحالي است كه آقاي هنرمند و مدير برنامه هايش «م-ب» در شمال كشور مشغول خوش گذراني و حضور به اصطلاح هنرمندانه! در مقابل دوربين يك اثر هنري! جديد هستند! در كارنامه سياه آقاي هنرمند اعمال ننگين و شنيع زيادي است كه قلم از نوشتن آن شرم دارد. اعمالي كه دختر 20 ساله اين ماجرا با برخي از آنها روبه رو شده بود و نام برخي از قربانيان آن را هم عنوان كرده بود افرادي مثل (ن-ح) - (س - سا)- (ع و...)- اكنون اين پرسش تلخ و بي جواب ذهن را مي آزارد كه چرا افرادي نظير اين آقاي هنرمند با اين همه سوابق ننگين و همسرش هـ (كه از مروجين اصلي شيطان پرستي در كشور بوده و در پوشش موسسه اي به اصطلاح فرهنگي جمع زيادي از دختران و پسران اين مرزوبوم را منحرف و بي حيثيت كرده) هنوز آزادانه به زندگي عادي خود مشغولند درحالي كه خانواده «...» دختر 20 ساله (و خانواده هاي ديگري مشابه او) در عزاي فرزندانشان مي سوزند و از ترس آبرويشان دم نمي زنند؟! حالا بار ديگر مي توان به بخش اول اين نوشتار بازگشت! با وجود چنين افرادي- كه آبروي جامعه هنري را برده اند- نيازي به دعوت از هنرپيشه فاسدي مثل «آنجلينا جولي» احساس مي شود!؟
¤ مشخصات كامل دختر متوفي و هويت و سابقه هنرپيشه مورد اشاره همراه با اسناد مربوطه براي پيگيري مراجع قضايي و مراكز ذي صلاح محفوظ است ضمن آن كه در اين خصوص قبل خودكشي دختر ياد شده شكايت از جانب وي و خانواده اش در يكي از شعب دادگاه مطرح شده بود.

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:خودکشی دختری که اسیر بازیگر سینما شد , ] [ 13:25 ] [ سجاد آرام ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشيو مطالب
شهريور 1394
تير 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 210
بازدید هفته : 1217
بازدید ماه : 2171
بازدید کل : 1071964
تعداد مطالب : 1229
تعداد نظرات : 668
تعداد آنلاین : 1


Alternative content