تك داستان آموزنده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک ابتدا مارا با نام تک داستان آموزنده و با آدرس http://takdastanha.loxblog.com/ لینک کرده و سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جواني كه روح‌الله داداشي را از پا درآورده است در اولين اعترافات خود مدعي شد نه خود او و نه همراهانش نمي‌دانستند فردي كه با وي درگير شده‌اند قوي‌ترين مرد ايران است.
به گزارش مشرق، متهم در اعترافات اوليه خود اينطور گفت: شب حادثه به همراه دو نفر از دوستانم داخل يك پرايد در حال حركت بوديم كه پشت چراغ قرمز آينه ماشينمان با آينه اتومبيل آزرا مرد تنومندي برخورد كرد.

به گزارش خبرنگار تهران امروز وي افزود: بين‌مان درگيري لفظي پيش آمد. وقتي چراغ سبز شد شروع به حركت كرد ولي ما كه از برخورد وي ناراحت شده بوديم او را تعقيب كرده و در خيابان پونه كه مكاني نسبتا خلوت بود جلوي او پيچيديم. وقتي وي پياده شد و من جثه او را ديدم آنقدر ترسيدم كه بي‌اختيار دستم به چاقو رفت. آنقدر از هيكل وي ترسيده بودم كه بي‌اختيار چند ضربه چاقو به او زدم. وقتي روي زمين افتاد و ديدم خون زيادي از گلوي وي در حال ريختن است و مردم نيز با خبر شده‌اند بلافاصله آنجا را ترك كرد. بعد از اين جنايت بود كه تازه فهميديم كسي كه او را با چاقو زده‌ام روح الله داداشي قوي‌ترين مرد ايران است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 28 تير 1390برچسب:اعترافات قاتل ريزاندام قوي‌ترين مرد ايران , ] [ 12:30 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر
 
 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 28 تير 1390برچسب:عکس/ تبریک همسر دوم به شوهر حج رفته!, ] [ 12:26 ] [ سجاد آرام ]

‌مقتوله را به نام «ز.ح» كه خواهر خانمم بود به بهانه بردن نزد همسرم از مادر خانم خود در روستايي از توابع شهرستان ميناب گرفتم و به يکي از باغات ليمو در روستايي از توابع شهرستان بندرعباس برده و او را مورد آزار و اذيت قرار دادم. به اين علت مقتوله از هوش رفت که ازترس، وي را داخل گوني پيچيده و در کنار يکي از درختان ليمو دفن کردم.

تهران امروز: با حکم شعبه اول دادگاه کيفري استان هرمزگان و تاييد شعبه 32 ديوان‌عالي کشور و تنفيذ آن توسط رئيس قوه قضائيه عامل جنايت تجاوز به يك کودک 5 ساله به دار مجازات آويخته شد.

اين قتل که در روستايي از توابع بندرعباس رخ داده بود با پيگيري بازپرس ويژه قتل و مامورين آگاهي عامل جنايت دستگير و به دار مجازات آويخته شد.

«ق.ک» قاتل اين پرونده در بازجويي اوليه به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد و گفت:‌مقتوله را به نام «ز.ح» كه خواهر خانمم بود به بهانه بردن نزد همسرم از مادر خانم خود در روستايي از توابع شهرستان ميناب گرفتم و به يکي از باغات ليمو در روستايي از توابع شهرستان بندرعباس برده و او را مورد آزار و اذيت قرار دادم. به اين علت مقتوله از هوش رفت که ازترس، وي را داخل گوني پيچيده و در کنار يکي از درختان ليمو دفن کردم.

پس از صدور حکم در دادگاه کيفري استان و تاييد شعبه32 ديوان عالي کشور و تنفيذ آن توسط رئيس قوه قضائيه سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته اين قاتل پليد در محل زندان مرکزي بندرعباس به دار مجازات آويخته شد.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 28 تير 1390برچسب:متجاوز به خواهر زن 5 ساله اعدام شد + شرح ماجرا, ] [ 7:55 ] [ سجاد آرام ]

پیکر بی جان 'زهرا فرجی' قایقران ملی پوش ارومیه ای پس از چهار روز جستجو، دقایقی پیش از آب بیرون کشیده شد. پیکر بی جان قایقران ملی پوش ارومیه ای از آب بیرون کشیده شد/عکس در چهارمین روز از عملیات جستجوی گسترده، پیکر بی جان این ورزشکار توسط غواصان هیات غرق نجات و امدادگران هلال احمر استان از آب بیرون کشیده شد. فرجی ظهر روز جمعه بیست و چهارم تیرماه جاری به همراه 'رویا عباسی' دیگر هم تیمی خود بر اثر بی احتیاطی و واژگونی جت اسکی در پشت دریاچه سد شهرچایی ارومیه دچار سانحه شد. زهرا فرجی، مدال برنز المپیاد ایرانیان و مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. فرجی مدت 4 ماه دراردوی تیم ملی قایقرانی زیر نظر دیوید هیل سرمربی هلندی در بندر انزلی حضور داشت و یک روز قبل از حادثه برای انجام تست پزشکی به ارومیه آمده بود. دراین حادثه رویا عباسی توسط اهالی منطقه نجات پیدا کرد، ولی پیکر زهرا فرجی پس از گذشت چهار روز از وقوع حادثه پیدا شده است. ایرنا


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:پیکر بی جان قایقران ملی پوش از آب بیرون کشیده شد/عکس, ] [ 23:51 ] [ سجاد آرام ]
تيم فوتبال رئال مادريد تور تابستاني خود را در شرايطي دنبال مي‌كند كه فقراي آمريكايي براي دريافت لباس‌هاي مصرف شده و پس مانده غذا اعضاي اين تيم اطراف منطقه را احاطه كرده‌اند.
 فارس:

 انتشار تصوير يكي از بي‌خانمان‌هاي لس آنجلسي در نزديكي اردوي رئال مادريد خشم مقامات برگزار كننده اردوي آمريكايي اين تيم را به همراه داشته و تلاش براي سرپوش گذاشتن بر فقر و گرسنگي و بيكاري مردم اين منطقه از آمريكا با حضور خبرنگاران بي‌شمار اسپانيايي و آسيايي همراه رئال مادريد بي‌اثر بوده است.
 

بسياري از مردم براي دريافت لباس مصرف شده در تمرينات رئال مادريد در مسير حركت بازيكنان صف مي‌كشند و مادريدي‌ها كه مي‌دانند آنها اين لباس‌ها را به خاطر طرفداري و هواداري نمي‌خواهند تحت تاثير فقر اين مردم قرار مي‌گيرند.

برون ريز غذا در اردوي رئال مادريد زياد است و بيش از 85 نفر اعم از بازيكنان، كادر فني، تداركات، مقامات و ميهمانان ويژه هر روز در سه نوبت بر سر ميز غذاي ثروتمندترين باشگاه دنيا مي‌نشينند اما اين همه ماجرا نيست و سطل‌هاي زباله و محل مخصوص جمع آوري اين پس مانده‌ها معمولا ميهمانان ناخوانده ديگري را هم به سمت اردوي رئال مادريد فرا مي‌خواند.


موضوعات مرتبط: عکسی که خشم آمریکاییها را برانگیخت ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:عکسی که خشم آمریکاییها را برانگیخت , ] [ 18:33 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:تصاویری دلخراش از جسد خونین روح الله داداشی, ] [ 17:59 ] [ سجاد آرام ]


تنها نجات یافته کشتی، اکنون به ساحل این جزیره دور افتاده، افتاده بود.

او هر روز را به امید کشتی نجات، ساحل را و افق را به تماشا می نشست.

سرانجام خسته و نا امید، از تخته پاره ها کلبه ای ساخت تا خود را از خطرات مصون بدارد و در آن بیاساید.

اما هنگامی که در اولین شب آرامش در جستجوی غذا بود، از دور دید که کلبه اش در حال سوختن است و دودی از آن به آسمان می رود.

بدترین اتفاق ممکن افتاده و همه چیز از دست رفته بود.

از شدت خشم و اندوه در جا خشک اش زد. فریاد زد:

« خدایــــا! چطور راضی شدی با من چنین کاری بکنی؟ »

صبح روز بعد با صدای بوق کشتی ای که به ساحل نزدیک می شد از خواب پرید.

کشتی ای آمده بود تا نجاتش دهد. مرد خسته، و حیران بود.

نجات دهندگان می گفتند:

“خدا خواست که ما دیشب آن آتشی را که روشن کرده بودی ببینیم

ارسال شده توسط شيما كريمي


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:خواست خدا, ] [ 14:24 ] [ سجاد آرام ]


در یک باشگاه بدنسازی پس از اضافه کردن ۵ کیلوگرم به رکورد قبلی ورزشکاری از وی خواستند که رکورد جدیدی برای خود ثبت کند. اما او موفق به این کار نشد.

پس از او خواستند وزنه ای که ۵ کیلوگرم از رکوردش کمتر است را امتحان کند. این دفعه او براحتی وزنه را بلند کرد. این مسئله برای ورزشکار جوان و دوستانش امری کاملا طبیعی به نظر می‌رسید اما برای طراحان این آزمایش جالب و هیجان انگیز بود. چرا که آنها اطلاعات غلط به وزنه بردار داده بودند.

او در مرحله اول از عهده بلند کردن وزنه ای برنیامده بود که در واقع ۵ کیلوگرم از رکوردش کمتر بود و در حرکت دوم ناخودآگاه موفق به بهبود رکوردش به میزان ۵ کیلوگرم شده بود. او در حالی و با این «باور» وزنه را بلند کرده بود که خود را قادر به انجام آن می‌دانست.

هر فردی خود را ارزیابی میکند و این برآورد مشخص خواهد ساخت که او چه خواهد شد. شما نمی‌توانید بیش از آن چیزی بشوید که باور دارید«هستید». نخواهید توانست بیش از آنچه باور دارید«می‌توانید» انجام دهید.            «نورمن وینست پیل»


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 26 تير 1390برچسب:داستان كوتاه (ركورد زندگي را ميتوان شكست), ] [ 19:24 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 26 تير 1390برچسب: مسابقه مچ اندازی دختران در یکی از پارک‌های تهران! (عکس), ] [ 19:9 ] [ سجاد آرام ]
روح الله داداشی قهرمان دو دوره رقابتهای قویترین مردان ایران و قهرمان مسابقات قویترین مردان جهان در قشم شامگاه شنبه با ضربات چاقو افراد ناشناس از پای درآمد و پس از انتقال به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 26 تير 1390برچسب:تصاویری از رقابتهای مرحوم روح الله داداشی , ] [ 13:45 ] [ سجاد آرام ]
فقر و گرسنگی در شبله موگادیشو سالانه شمار زیادی از مردم این کشور را به کام مرگ می کشاند که بیشتر این افراد کودکان و زنان هستند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 25 تير 1390برچسب:تصاویری دردناک و غم انگیز از مرگ انسانیت, ] [ 18:41 ] [ سجاد آرام ]
اینجا ماله پایتخت کشور مالدیو است. کشوری که احتمالا به گفته دانشمندان تا قرن بعدی به زیر آب خواهد رفت


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 25 تير 1390برچسب:عکس/ رویایی ترین پایتخت جهان, ] [ 11:13 ] [ سجاد آرام ]

عشق و محبت به همنوع ودیعه ای است که نه تنها در انسان بلکه پروردگار آن را به بسیاری از مخلوقات بخشیده است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 25 تير 1390برچسب:پرنده ها هم عاشق می شوند / گزارش تصویری, ] [ 2:58 ] [ سجاد آرام ]

در اين عکس علي کريمي به همراه برادر و خواهرش در دوران کودکي نشان داده مي شود.


علی کریمی


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 24 تير 1390برچسب: وقتي علي و فرشيد کريمي کودک بودند(عکس), ] [ 17:45 ] [ سجاد آرام ]

مالاکیت

بانوى خردمندى در کوهستان سفر مى کرد که سنگ گران قیمتى را در جوى آبى پیدا کرد.

روز بعد به مسافرى رسید که گرسنه بود.

بانوى خردمند کیفش را باز کرد تا در غذایش با مسافر شریک شود.

مسافر گرسنه، سنگ قیمتى را در کیف بانوى خردمند دید

 

از آن خوشش آمد و از او خواست که آن سنگ را به او بدهد.

زن خردمند هم بى درنگ، سنگ را به او داد

مسافر بسیار شادمان شد و از این که شانس به او روى کرده بود،

از خوشحالى سر از پا نمى شناخت.

او مى دانست که جواهر به قدرى با ارزش است که تا آخر عمر مى تواند

راحت زندگى کند، ولى چند روز بعد، مرد مسافر به راه افتاد

تا هرچه زودتر، بانوى خردمند را پیدا کند.

بالاخره هنگامى که او را یافت، سنگ را پس داد و گفت:

«خیلى فکر کردم. مى دانم این سنگ چقدر با ارزش است،

اما آن را به تو پس مى دهم با این امید که چیزى ارزشمندتر از آن به من بدهى.

اگر مى توانى، آن محبتى را به من بده که به تو قدرت داد این سنگ را به من ببخشى . . .


برچسب‌ها:
[ جمعه 24 تير 1390برچسب:داستان کوتاه خواندنی قدرت بخشش, ] [ 12:5 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش 598 به نقل از انتخاب، "جاناتان وودز" در "ام اس ان بی سی" نوشت: عاشقان سگ در ایران با مصوبه ای از سوی نمایندگان مجلس مواجه شده اند كه در پی آن، از حضور سگ در اماكن عمومی ممنوعیت به عمل می آید. 

مجلس ایران كه در دست اصولگرایان است به دلیل اینكه سگ "نجس" است و برای مبارزه با فرهنگ مبتذل غرب، می خواهد این مصوبه را تبدیل به قانون كنند.

به نوشته "ام اس ان بی سی"، اگر این لایحه تبدیل به قانون شود، كسانی كه این قاتون را را رعایت نكنند 5 میلیون ریال یا 472 دلار جریمه می شوند و باید از شر سگ محبوبشان در طول 10 روز خلاص شوند در غیر این صورت، حیوان خانگی این افراد مصادره می شود.

"ام اس ان ب سی" همچنین تصاویری از سگ ها، صاحبان آن ها و یك سازمان خیریه برای نگهداری حیوانات بی خانمان، منتشر كرده كه به همراه توضیحات آن در پی می آید: فرناز ساكن تهران با یك دامپزشك در مورد سگش "مگی" در بیمارستان دامپزكشی تهران صحبت می كند. به رخ كشاندن حیوانات خانگی در ایران به شدت در محله های اعیان ننشین تهران رواج پیدا كرده است.

ندا در حال بازی با یك سگ بی خانمان در "محل نگهداری حیوانات بی خانمان" در شهر هشتگرد در غرب تهران است. این محل اولین پناهگاه برای حیوانات در ایران است كه سازمان خیریه ای خصوصی است كه با كمك های دواطلبانه، پناهگاهی را برای سگ های بی خانمان فراهم می كند.

یك مرد ایرانی در حال اصلاح موی سگی به نام "جسی" در بیمارستان دامپزكشی تهران در ایران است.



سگی بی خانمان در پناهگاه حیوانات "وفا"

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 24 تير 1390برچسب:خداحافظی اعیان ایرانی با محبوبشان! + تصاویر, ] [ 1:11 ] [ سجاد آرام ]
اينجا دانشگاه است، دانشگاه آزاد اسلامي؛ همان دانشگاه اسلامي كه هدف مسئولان است و همواره براي رسيدن به آن تاكيد مي كنند؛ اينجا دانشگاه آزاد اسلامي است.
به گزارش مشرق خبرگزاري دانشجو نوشت: اينجا دانشگاه است، دانشگاه آزاد اسلامي!

همان دانشگاه اسلامي كه هدف مسئولان است و همواره براي رسيدن به آن تاكيد مي كنند. 

همان دانشگاهي كه قرار بود مواد تحصيلي دانشگاهي خود را با توجه به حوزه هاي علميه تامين كند. 

همان دانشگاهي كه قرار بود فضايي اسلامي داشته باشد. 

اينجا دانشگاه است؛ همان جا كه بايد علم آموخت و آن را براي تعالي جامعه اسلامي به كار گرفت، اما اين عكس ها تمامي اين حرف ها را نقض مي كند. 

عكس هاي زير از يكي واحدهاي دانشگاه آزاد گرفته شده كه وضعيت اسفبار حجاب در اين دانشگاه را نشان مي دهد. 

البته فضاي دانشگاه دولتي هم وضعيت بهتري در حوزه حجاب ندارد. 

از جامعه دانشگاهي اسلامي به خاطر انتشار اين عكس ها عذرخواهي مي كنيم. 

شايد انتشار اين عكس ها تلنگري براي مسئولان محترم باشد تا براي وضعيت اسفبار حجاب در دانشگاه ها فكري كنند. 
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: اینجا دانشگاه خیلی آزاد است! + تصاویر ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:اینجا دانشگاه خیلی آزاد است! + تصاویر , ] [ 19:10 ] [ سجاد آرام ]
خبرنامه دانشجویان ایران:مجري برنامه «در جمع ما» در يكي از سوالات خود از يك خانم آلماني پرسيد كه «آيا مردان ايراني را دوست دارد؟!» سوالي كه حتي با تعجب اين زن آلماني همراه بود و وي در پاسخ گفت كه «فقط مي‌داند كه همسر خود را دوست دارد.»
به گزارش «خبرگزاري دانشجو»؛ صدا و سيما اين روزها شايد با تغيير و تحولاتي روبرو شده باشد و شاهد اين تغيير و تحولات هم برنامه‌هايي هستند كه به سوژه‌هاي نسبتا خاص مي‌پردازند؛‌ گفت‌وگو با كودك كار، مردي كه داراي سه همسر است و زني كه روابط  نا‌مشروع با جنس مخالف داشته است از جمله سوژه‌هايي هستند كه اين روزها تلويزيون با آنها مردم را سرگرم مي كند.

نمايش اين روزهاي رسانه‌ ملي با توجه به اينكه دايره خط قرمزها در آن فراختر شده است، مورد استقبال برخي از رسانه‌ها قرار گرفته و اين رسانه ها نيز رويكرد مثبتي به اين تغيير و تحولات داشته ‌اند، اما مسئله‌اي كه در اين ميان مطرح مي شود برآيند و نتيجه‌اي است كه اين گونه برنامه ها در جامعه خواهند داشت.

نكته‌اي كه در اين برنامه‌ها مشهود است، استفاده از چهره‌هاي جوان و مشهور است كه در نگاه اول به جذاب شدن برنامه‌ها كمك مي‌كند، اما بعضا همين موضوع منجر مي شود كه موارد نامطلوبي در گفتار و رفتار آنها پديدار شود؛ به عنوان مثال ديروز در برنامه «در جمع ما» كه با اجراي مجري جواني همراه است، از يك زن آلماني دعوت به عمل آمده بود و در خصوص زندگي خصوصي وي سوالات قابل توجهي مطرح شد.

مجري اين برنامه در يكي از سئالات خود از اين خانم آلماني پرسيد كه «آيا مردان ايراني را دوست دارد؟!» سوالي كه حتي با تعجب اين زن آلماني همراه بود و وي در پاسخ گفت كه « فقط مي‌داند كه همسر خود را دوست دارد.»

البته اين موضوع مختص به اين برنامه نمي شود؛ چرا كه در اكثر برنامه‌هاي اين چنيني شاهد اجراي جواناني هستيم كه به مسائل مختلف اخلاقي و خانوادگي و غيره ورود پيدا مي كنند و در همه اين موارد صاحب نظر هستند.

به نظر مي رسد اگر چه اين گونه برنامه‌ها در كوتاه مدت باعث جلب توجه مخاطبان رسانه ملي مي شود، اما در بلند مدت اثرات نامطلوبي در سطح جامعه به جاي خواهد گذاشت، خصوصا اينكه رسانه ملي امروز دست روي موضوعات حساس گذاشته است و با ارائه نظرات غيركارشناسانه و غيرتخصصي نسخه غلط به دست مخاطبان خود مي‌دهد.

موضوعات مرتبط: سئوال شرم آور مجری زن صدا و سیما، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:سئوال شرم آور مجری زن صدا و سیما, ] [ 19:7 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش روابط عمومی فیلم, فیلمبرداری فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید به کارگردانی سید جواد هاشمی در شهرک غزالی ادامه دارد.

سید جواد هاشمی اعلام کرده است که آهوی پیشونی شفید یکی از پرهزینه ترین فیلم های ژانر کودک و نوجوان می باشد.

در فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید بازیگرانی همچون: امین حیایی, امین زندگانی, گوهر خیر اندیش, محمدرضا شریفی نیا, نیلوفر خوش خلق, ترلان پروانه و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کنندگی فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید برعهده مسعود اطیابی و محصول شرکت مارلیک می باشد.

 http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoipishoni/ahoipishonisefid01.jpg

http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoipishoni/ahoipishonisefid02.jpg

http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoipishoni/ahoipishonisefid03.jpg

http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoipishoni/ahoipishonisefid04.jpg


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:وقتی امین حیایی « آقا موشه » می شود ! + تصاویر , ] [ 12:2 ] [ سجاد آرام ]
از این رو پسرها ( و البته برخی خانواده‌ها) به‌سراغ دختری می‌روند زیبا، یکی‌یکدانه، از یک خانواده سرمایه دار و به‌قول خودمان مایه‌دار ترجیحا تحصیل کرده، شاغل و اجتماعی.
 
 
به گزارش آخرین نیوز، برنا نوشت: خیلی‌ها معتقدند که این روزها معیارهای جوانان با گذشته تفاوت زیادی کرده است آنقدر تفاوت کرده که بعضی وقت‌ها خانواده ها را رو در روی جوان‌ها قرار می‌دهد و یا اینکه خانواده‌ها هم خودشان در مسیر یک انتخاب درست( به تعبیر خودشان) هم‌قدم با جوان می‌شوند. از این رو پسرها ( و البته برخی خانواده‌ها) به‌سراغ دختری می‌روند زیبا، یکی یک دانه، از یک خانواده سرمایه دار و به قول خودمان مایه دار ترجیحا تحصیل کرده، شاغل و اجتماعی. اگر این گزینه پیدا شود آن وقت است که از هول حلیم آنچنان با کله وارد دیگ می شوند که...

در نقطه مقابل برخی دختر خانم‌های این روزگار (و البته خانواده‌هایشان) در آمال‌ها و آرزوهایشان دنبال شاهزاده‌ای می‌گردند که با اسب سفید( شما بخوانید با لیموزین و ماشین های بالاتر از آن) دم خانه بیایند و کلی کلاس هم داشته باشد تا پزش را بتوان به دوست در و همسایه و مخصوصا دختر خاله‌های بزرگتر خودشان بدهند...
 
چقدر از نمونه های زیر در در دور برخودمان دیده‌ایم؟
 
-پدر می‌گوید: آخر زمان شده است والا به خدا امام از رویی که دختر پسرها پیدا کردند. زمان ما کی جرائت داشت روی حرف پدر و مادر حرف بزند. یک کلام ختم کلام. هر کسی که آنها برای ازدواج تشخصیص می‌دادند همان بود و لاغیر. اصلا دختر را تا وقت عقد  نمی‌دیدیم همه چیز قانون داشت،حساب و کتاب داشت. اما الان همه‌اش ادا همه‌اش اطوار...

*یکی می‌گفت: مادرم زنگ زد برای خواستگاری. پرسید قد دختر چقدر است؟ مادر دختر گفت: 165 سانتی‌متر.مادرم منصرف شد و قضییه بهم خورد. مادرش گفته قدش کوتاه است و اصلا گزینه مناسبی برای تو نیست چون ممکنه کوتاهی قد در قد فرزند تاثیر گذار باشد و اینکه باید دختر قد بلند بگیریم مردم چه می گویند!

* جوان کلی با خانواده‌اش سر جنگ می‌گذارد که من عقل کل‌ام، من خیلی می‌فهمم، من می‌خواهم برای زندگی آینده ام خودم تصمیم بگیریم، من قرار است یک عمر با همسرم زندگی کنم، پس لطفا اصلا در ازدواج من دخالت نکنید! هنوز جوهر عقدنامه خشک نشده که فریاد ما به درد هم نمی خوردیم ما باید از هم طلاق بگیریم

* سر مهریه، شیربها و این را باید بخریم و آن را نباید بخریم، ماه عسل برویم ماداگاسکار و... آنقدر وقت می‌گذارند که نگو و نپرس اما سر اینکه اعتقادات مذهبی ات چیست و چرا ازدواج می کنی و هدفت چیست و دنبال چه می گردی در ازدواج ؟ و... آنقدر صم و بکم می‌شوند که نتیجه اش مشخص است!
 
معیار واقعی ازدواج چیست؟

با تمام این اوصاف کارشناسان معتقدند که جوانان در انتخاب همسر باید دقت کنند که سراغ خانواده‌ای بروند که آرامش، تقوا و متانت داشته و از آلودگی به دور باشند. اگر طرفین در یک سری شاخه و برگ‌های جدا شده از اخلاق با یکدیگر متفاوت باشند اهمیتی ندارد. تکبر، حرص و حسد از آسیب‌های زندگی هستند و دیگر آسیب‌های اخلاقی هم برخواسته از این آسیب‌ها است.

حجت الاسلامی ابولقاسم آذرسا،مشاور خانواده می‌گوید : بین زوج‌ها باید تجانس وجود داشته باشد؛ باید با هم در ابعاد مختلف مثل طبقه اجتماعی، اقتصادی و شرایط فرهنگی هم کفو و هم شان باشند. خانواده‌ها باید از نظراخلاقی نزدیک به یکدیگر باشند.، در این صورت ناخودآگاه به یکدیگر تفاخر نمی فروشند.

او می افزاید: در این صورت درک تنگناهای زندگی میسر و قابل فهم می شود، چون هر دو مسایل مشترکی را تجربه کرده‌اند و درک‌شان از یندگی شبیه یکدیگر است.آشنا بودن به چاله و چالش‌های زندگی در هر برهه‌ای از زندگی باید خودش را نشان بدهد. هم کفو بودن باعث می‌شود زوجین از ابعاد مختلف به یکدیگر نزدیک باشند.

او معتقد است که بعضی مسایل سطحی است. اخلاق مسئله‌ای زیربنایی و عمیق است و مسایلی مثل آداب سطحی‌تر است. وقتی تشابه‌های اصلی مطرح می شود و زوج‌ها در این موارد با یکدیگر تشابه دارند، نیاز نیست حتما با هم تطابق داشته باشند، چون در این صورت مته به خشخاش گذاشتن محسوب می شود. ظرافت زیاد و وسواس به خرج دادن درست نیست. بین زوجین در اصول و مبانی اصلی باید تشابه‌های زیاد وجود داشته باشند و در فرهنگ، دین و مذهب باید هم کفو باشند.

نمی‌دانیم بحث "اخلاق در زندگی" مشترک دقیقا چقدر از اهمیت انتخاب همسر را در بین جوانه‌های امروزی دارد اما امیدواریم ، مثل آئینه و شمعدان و آن یک جلد قرآن، یک سنت عادی نشده باشد!

موضوعات مرتبط: یک دختر زیبا، پولدار ترجیحا یکی ‌یکدانه برای ازدواج نیازمندیم! ، ،
برچسب‌ها:


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:عکس/ تفکیک‌ جنسیتی برای شارژ موبایل , ] [ 20:6 ] [ سجاد آرام ]
سفیر: حجت الاسلام سیدمحمدخاتمی، رئیس جمهور سابق كشورمان عصر روز گذشته در مراسم ترحیم مهسا امین فروغی، دانشجوی جوانی كه هفته گذشته به دست همكلاسی خود و در پی رد درخواست ازدواج از سوی او، زیر پل مدیریت تهران كشته شد حضور یافت.
 
گویا آن مرحومه با صادق خرازی نسبت داشته است.








موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:خاتمی‌ در مراسم ختم دختر دانشجوی کشته شده (+عکس) , ] [ 14:12 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبر، در تحقیقی جدید شکل و شمایل بینی ها در جهان شناسایی شده و در این بین به 14 نوع مختلف تقسیم شده است.

دماغ ضخیم و کوتاه وین رونی ستاره منچستر

دماغ ضخیم و کوتاه وین رونی ستاره منچستر

 
 
شده بینی پرنس فیلیپ شوهر ملکه الیزابت
شده بینی پرنس فیلیپ شوهر ملکه الیزابت
 
بینی موسوم به بینی رومی  (تام کروز)
بینی موسوم به بینی رومی (تام کروز)
 
بینی موسوم به کلاسیک یا یونانی بودند / فابرگاس بازیگر آرسنال
بینی موسوم به کلاسیک یا یونانی بودند / فابرگاس بازیگر آرسنال
 
بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده متعلق به کیت
بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده متعلق به کیت
 
بینی دانیل رادکلیف بازیگر هری پاتر را بعنوان بینی عقابی
بینی دانیل رادکلیف بازیگر هری پاتر را بعنوان بینی عقابی
 
بینی های آسمانی / کری مولیگان
بینی های آسمانی / کری مولیگان
 
دماغ نوک منقاری است / لئو مک کرن
دماغ نوک منقاری است / لئو مک کرن
 
بینی پوزه دراز /نیکسون
بینی پوزه دراز /نیکسون
 
دماغ پالمر تامکینسون
دماغ پالمر تامکینسون
 
دماغ کوچک با حالت  اشاره
دماغ کوچک با حالت اشاره
 
 نوک شاهینی. باربارا
نوک شاهینی. باربارا
 
بینی نوک منقاری/لئو مک کرن
بینی نوک منقاری/لئو مک کرن
 
بینی هری ردنپ فوتبالیست قدیمی و معروف
بینی هری ردنپ فوتبالیست قدیمی و معروف
 

دیلی میل نوشت: شاید باورتان نشود که بینی وین رونی فوتبالیست معروف انگلیسی از جذابترین نوع بینی ها (snub ضخیم و کوتاه) در این کشور محسوب می شود. در اولین نظرسنجی جهانی درباره انواع بینی ها 14 نوع مختلف شناسایی شده و برای فهمیدن ویژگی های آن با بینی افراد معروف مقایسه و شبیه سازی شده است.

بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده، بینی متعلق به پرنسس کمبریج یعنی ملکه بعدی انگلیس - کیت- است که مورد علاقه هنرمندان و زیبا دوستان بوده و در نوع خود جذاب و بی نظیر محسوب می شود. پروفسور آبراهام تامیر با مطالعه و تصویر برداری از 1300 نفر با بینی های مختلف توانسته اولین تحقیق رسمی و اکادمیک را در مورد انواع بینی ها در جهان انجام دهد.

وی بینی ها را از نوع "گوشتی" تا نوع "آسمانی" طبقه بندی کرده است. عام ترین بینی در بین مردان در تقسیم بندی انجام شده توسط پروفسور آبراهام تامیر بینی گوشتی است. ( البته این بینی در ایران معروف به بینی نوک عقابی است) که سمبل بینی مطالعه شده بینی پرنس فیلیپ شوهر ملکه الیزابت است که گفته می شود بینی یک چهارم از 1300 فرد بررسی شده مانند بینی پرنس فیلیپ بوده است.

پروفسور آبراهام که مقاله اش در مجله جراحی کرانیو چاپ شده ویژگی هایی مانند سخاوتمند بودن، عاطفی ،کمک کننده و حساس بودن را از جمله ویژگیهای افراد مورد مطالعه با بینی های گوشتی دانسته است. اما در این تحقیق این واقعیت نیز نمود یافته که دارنده بینی های گوشتی و یا مدل شاهینی (Hawk) که باربارا استریسند نمونه آن است، چندان بینی های جذابی نیستند.

9 درصد از تحقیق شوندگان بینی موسوم به بینی رومی  (تام کروز) دارند. جاه طلبی، شجاعت و روشنفکری در افراد با بینی رومی بیشتر از بقیه دیده می شود.

سه درصد از تحقیق شوندگان همچنین دارای بینی موسوم به کلاسیک یا یونانی بودند که در این بین بینی فابرگاس بازیگر آرسنال در این دسته جای گرفته است.

پروفسور آبراهام بینی دانیل رادکلیف بازیگر هری پاتر را بعنوان بینی عقابی تعریف کرده است که 9 درصد از پرسش شوندگان دارای چنین دماغی بوده اند. فرد جنگجو و نیز متخصص امور بیزینس دارای چنین بینی هایی هستند.

بینی های آسمانی که 13 درصد دارای چنین بینی هایی هستند از جمله بینی های متعلق به بازیگران خوش نقش مانند کری مولیگان است.

از هر 25 نفر یک نفر نیز مانند لنین دارای بینی گسترده با سوراخهای بزرگ بودند.

 از هر 200 نفر نیز یک نفر دارای دماغ نوک منقاری است که لئو مک کرن از جمله این افراد است.(یک زمانی در تهران این نوع بینی موسوم به بینی کوفته ای- سالکی بود.)

بینی پوزه دراز نیز کمیاب بوده و نمونه این بینی را می توان روی تصاویری از صورت نیکسون رییس جمهور فقید امریکا دید. دماغ پالمر تامکینسون در این تحقیق فقط یک نمونه بوده که این نکته نیز جالب توجه بود. بینی هری ردنپ فوتبالیست معروف انگلیسی نیز که از هر 50 نفر یکی دارای چنین بینی است، قابل توجه در این تحقیق بوده است.

سیمون ویتنی از جراحان زیبایی می گوید نتایج بدست آمده که اغلب روی بینی اروپایی ها مصداق دارد، با آنچه در دیگر نقاط جهان روی صورت افراد مختلف وجود دارد، متفاوت است و آن طوری نیست که پروفسور آبراهام گفته است. وی افزود بسیاری مدل بینی آنجلینا جولی را دوست دارند اما در لیست آبراهام نیست!

به گفته وی بینی مستقیم و سر راست در نظر مردان بینی جذابی محسوب می شود و در دید عموم بینی گوشتی خیلی محبوبیت ندارد.


موضوعات مرتبط: 14 نوع بینی در جهان داریم! بینی شما کدام است؟ +عکس ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:14 نوع بینی در جهان داریم! بینی شما کدام است؟ +عکس , ] [ 11:10 ] [ سجاد آرام ]

حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم ممفیس گریزلیز، برای پاسخگویی به اتهام درگیری با "گلناز (عسل) کربلایی نعمت معینی" در دادگاه "شلبی کانتی" حضور پیدا کرد و در صورتیکه نتواند در این پرونده تبرئه شود احتمال دارد حکم 11 ماه زندان برای وی صادر شود.


به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، بسکتبالیست دو متر و 14 سانتیمتری ایرانی تیم ممفیس در نوامبر سال 2010 با گلناز در واحد آپارتمانی خود درگیری فیزیکی پیدا کرد و هر دوی آنها مورد بازجویی اولیه قرار گرفتند که گلناز بیگناه شناخته شد. دادستان کارن کوک اعلام کرد: "ما بر این باوریم که در آن مورد، حدادی آغازکننده درگیری بود."
بر پایه گزارش کامرشال اپیل، حدادی هرگونه اتهام در خصوص حمله به گلناز را رد کرده است. هر دو در این درگیری دچار آسیب دیدگی شدند. گلناز از ناحیه شقیقه راست و دستش دچار خراشیدگی شده بود ضمن اینکه یکی از چشمانش سیاه شده بود و در گردنش خونمردگی مشاهده می شد.

تصویر حامد حدادی در دادگاه "شلبی کانتی"



گلناز گفت حدادی وقتی دیده که او داشته با مرد دیگری صحبت می کرده کنترل خود را از دست داده و حدادی گفته بود آن زن به دلیل سقوط از تخت دچار چنین آسیب دیدگی هایی شده است. این دو برای مدت یک سال در کالیفرنیا با یکدیگر ارتباط داشتند.

قاضی "کریس ترنر" که حدادی را به قید ضمانت هزار دلار آزاد کرد، او را در خصوص هرگونه آزار، حمله، تماس و یا تلفن با گلناز در هرکجای آمریکا منع کرد. چنانچه خلاف این حکم صورت گیرد متهم تا سقف 11 ماه و 29 روز زندانی و 2500 دلار جریمه خواهد شد.

وکیل حامد حدادی ، "آندره وارتون"، گفت ما در حال حاضر هیچ نظری در خصوص این رای نداریم.

این پرونده هنوز بسته نشده و در جریان است.

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:بازیکن ایرانی در دادگاه آمریکا +عکس , ] [ 11:8 ] [ سجاد آرام ]

یک کارفرمای آمریکایی اهل تگزاس، یک کارمند زن را به خاطر موهایش به سپیدی گراییده و خاکستری شده‌اش از محل کار اخراج کرد.

به گزارش جهان به نقل از گاردین، در سال ۲۰۰۹ کارفرمای خانم "سندرا راولین" از این زن ۵۲ ساله می‌خواهد تا لباس‌های جذاب‌تر و جوان‌پسندانه‌تر بپوشد، از زیورآلات بیشتر استفاده کند و در نهایت موی خود را رنگ کند.

وقتی این تقاضاهای کارفرما که دخالت در حوزه زندگی خصوصی این شخص محسوب می‌شد با مخالفت وی مواجه می‌شود ظرف یک هفته اخراج شده و جای خود را به زنی می‌دهد که ۱۰ سال از خودش جوان‌تر بود. وی اکنون به‌خاطر این اقدام از کارفرمای خود در دادگاه هوستون شکایت‌نامه‌ای را تنظیم کرده است.

این اتفاق در حالی افتاده است که وی در شرکت محل کارش در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به عنوان کارمند نمونه شناخته شده و به کار کردن سخت مشغول بوده است. وی س از اخراج ناعادلانه از محل کارش، در شرکت دیگری مشغول به کار شده اما درآمدش طی سال ۱۸ هزار دلار کاهش داشته است.

کارفرمای سابق خانم راولین ادعاهای وی را بی‌اساس خوانده و می‌گوید که اگر کسی توانایی کار را داشته باشد، حتی حاضر است در سن ۱۵۰ سالگی نیز او را استخدام کند.

با این حال خانم راولین این عمل را نه تنها یک اخراج، بلکه اهانت و تحقیر خود به خاطر بالا رفتن سنش دانسته است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:اخراج یک زن به خاطر رنگ مو + عکس, ] [ 11:6 ] [ سجاد آرام ]

بولتن نیوز: Como Shambhala نام هتلی است که مناظر زیبای جزیره بالی اندونزی اون رو احاطه کرده. هماهنگی طراحی مدرن با معماری سنتی، استفاده از سبک های ملی در یک مکان سبز جنگلی و رعایت شرایط مختلف در طراحی این هتل باعث شده تا هر گردشگری که به اندونزی میره نتونه از اینجا صرفنظر کنه ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:هتلی رویایی با امکانات مدرن , ] [ 20:26 ] [ سجاد آرام ]
اردویی که گفته می شد در 180 کیلومتری وین پایتخت اتریش برگزار شده تا ملی پوشان تمرکز لازم بر روی تمریناتشان داشته باشند!

به گزارش آتی نیوز، یکی از عکاسان ایرانی که همراه تیم ملی ایران به اتریش سفر کرده تا گزارش تصویری از تمرینات تیم ملی به سرمربیگری کی روش تهیه کند دست به افشاگری زده و از تنها تماشاگر حاضر در تیم ملی ایران عکس گرفته است.

در این تصویر کاملا مشخص است که یک زن با پوشش بسیار زننده، در موقعیتی نزدیک به تمرین تیم ملی و به صورت اختصاصی، نشسته است.

این عکس خود گویای جو اردوی تیم ملی در اتریش است. اردویی که گفته می شود در 180 کیلومتری وین پایتخت اتریش برگزار شده تا ملی پوشان تمرکز لازم بر روی تمریناتشان داشته باشند!

 آپلود سنتر

البته بعید نیست مدیر رسانه ای تیم ملی در زمان برگزاری این تمرین حضور نداشته است چرا که او به همه چیز حتی سوال خبرنگاران از سرمربی تیم ملی نیز حساسیت زیادی دارد!

آتی نیوز ضمن پوزش از مخاطبان گرامی، تنها راه انتشار این اتفاق تاسف برانگیز را اعمال اصلاحات فراوان روی پوشش تنها تماشاگر تیم ملی فوتبال کشورمان می داند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:این زن بی حجاب در اردوی تیم ملی ایران چه می کند؟ + عکس, ] [ 17:28 ] [ سجاد آرام ]
به گزارش سرویس وبلاگ صراط نیوز امین هاشمی در مطلب اخیر وبلاگ "منتظر" نوشت: اگر یادتون باشه بهار سال قبل(+) بعد از پخش سریال "زن بابا" مطلبی در بلاگم نوشتم و از وجود چندین شوخی و لطیفه مستهجن در این سریال انتقاد کردم . یادمه از نمایندگان مجلس گرفته تا خود فیلسمازان هم اون موقع از صداوسیما به همین دلیل انتقاد کردند(++) . حالا هم سریال ساختمان پزشکان و باز هم شوخی های مبتذل اما در ابعاد گسترده تر .

چند وقت پیش جناب مهندس ضرغامی در یک سخنرانی اشاره کرد که یک بنده خدایی رفته بود دیدن رایس و ایشون رو بغل هم کرده بود . جناب مهندس همینطور که می خندید گفت: ما گفتیم این بنده خدا فداکاری کرده و باید سختی کار هم بهش داد ! این صحبتها اینقدر زشت می نمود که صدای "صرفا جهت اطلاع" خود صداوسیما را در آورد (+) و از اقای ضرغامی بخاطر این صحبتها گلایه کرد که این حرف ها یعنی چی اون هم بین نوجوانها!

فکر می کنم اگر مدیر یا کارگردانی حرفی می زنه یا فیلمی میسازه به اون اعتقاد داره .اصلا فیلمساز اگر به چیزی اعتقاد نداشته باشه نمیتونه اونو خوب از آب در بیاره . اگر در مطلب قبلی وبلاگم اشاره کردم که ساختمان پزشکان سبک زندگی غربی رو رواج میده خب احتمالا از تولیدکنندگان تا مدیران صداوسیما، توی خونشون به همین سبک زندگی می کنند که این سبک رو ملی فرض کردند و براش سریال ساخته اند ! اگر در سریال های صداوسیما شوخی های غیراخلاقی میشه شاید این شوخی ها برای مدیران و در راس آن آقای ضرغامی حل شده باشه و شاید اصلا خودش هم از این شوخی ها می کنه ! ( رجوع شود به اولین خط این پست !)

در مطلب قبلی وبلاگ به برخی موارد مبتذل در سریال ساختمان پزشکان اشاره کردم لینک شدن مطلب در مجله اینترنتی پارسی بلاگ و بعد هم مشرق نیوز و سایت های دیگر سیل 150 کامنتی رو روانه این مطلب کرد بعضی از کامنتها در جهت تایید و بعضی در جهت رد مطلب بود . اما برخی نکات و شبهاتی رو مطرح کردند که لازم دیدم یک بار دیگه در این مورد به روز بشم .

بعضی اشاره کرده بودند که سریال مطالب مبتذلی مانند توجه بیش از حد اقایان به خانمها رو مطرح کرده اما به قصد نقد، چرا که ما در جامعه امثال این مطالب زیاد داریم.در اینجا باید چند نکته رو متذکر بشم .
ببینید فیلم به دو دلیل قصد نقد نداشته یکی به این دلیل که برخی رفتارها رو به صورت نرم به شکل سبک زندگی به بیننده تحویل داده مثل راحت بودن ناصر با زن داداش خودش .

این نکته بارها و بارها نشون داده شده و اصلا سبک زندگی ناصر شده و هیچ نقدی هم در فیلم صورت نگرفته . نکته بعدی اینکه توجهی زیاد مردها به زنان که تبدیل به دختربازی شده خیلی اوقات به صورت جوک توی این سریال مطرح شده. اگرفیلم قصد نقد این رویه را داشت هیچگاه از این ابزار در جهت خنداندن صرف استفاده نمی کرد و به بیان ایرادات اون می پرداخت.

این که نیما یعنی گودمن فیلم در مواقعی که به شکلی دختربازی در فیلم روی می ده اعتراض نمی کنه (برخلاف دیگر مواقع که در صورت دیدن هر اشتباهی سریع موضع گیری می کنه) این نشون می ده این سریال دختربازی را نقد نمی کنه بکه داره به صورت طنز و بیان جوک به اون دامن می زنه . نمونه های این رفتارها رو در مطلب قبلی توضیح دادم که اکنون فرصت پرداختن به اونها نیست .

بگذارید یک مثال عینی بزنم .در یکی از قسمت های قبلی ساختمان پزشکان ، فرید (پدر نیما) دوست نیما رو تنهایی برد خونشون درها رو بست پشت درها وسیله ای گذاشت که باز نشن پرده ها رو انداخت و دوست نیما همینجور تعجب می کرد و می ترسید و به فرید می گفت این کارها برای چیه فرید رفت تشک و بالشت آورد و به او گفت بیا این رو بشن و دوست نیما همینجور عرق می ریخت و میگفت چرا نه نمی خوام ...تا آخر سر فهمید فرید می خواست از توی تشک پول در بیاره .(+)
 


بعضی از دوستان مخصوصا بعد از اشاره ساختمان پزشکان به همجنسگرایی در این قسمت ابراز کردند دیگر با خانواده نمی تونن بشین و این فیلم ها رو نگاه کنند. این میشه سبک زندگی غربی . اگر قالب غالب خانواده های ایرانی را رعایت نکنی یعنی داری سبک زندگی را عوض می کنی .

در قسمت قبل اشاره کردم این فیلم نوعی از فمینیسم را ترویج می کند آزادی جنسی فروید را تبلیغ می کند و اشاره غیر مستقیم به زنا دارد . اما به نظر می رسه هنوز برای بعضی موضوع روشن نشده . وقتی نازنین در یکی از قسمتهای فیلم رسما می گوید من فمینیسم هستم ، وقتی یوگا کار می کند وقتی نیما تصویر فروید را به دیوار می زند و اعلام می کنه فروید قهرمان اوست . این همه بیان مستقیم واقعا جای سوالی را باقی می گذارد ؟!
 


اما دیشب باز هم با کمال تعجب شاهد ظهور یک تصویر عجیب دیگر در این سریال بودم . تابلویی در کافی شاپ این سریال نصب شده بود که باز هم در شکل و محتوا سبک زندگی غربی را نشان می داد . تابلوی "آفرینش آدم" که میکلانژ از تورات(عهد عتیق) ، قسمت سفرپیدایش 1/26 الهام گرفته و خدا را به تصویر کشیده که دست خود را به سمت حضرت آدم (ع) دراز کرده . این تصویر از نقوش معروفی است که بر روی سقف کلیسای سیستین، اقامتگاه رسمی پاپ در واتیکان، دیده می‌شود. (+)
 
 


تابلوی آفرینش انسان در کلیسای واتیکان . البته مجبور شدم قسمتهاییش رو حذف کنم!
 
البته حتما قحطی تابلو بوده که تابلویی که ترویج مسیحیت می کنه را انتخاب کردند و قسمتی از اون رو در فیلم استفاده کردند. فکر می کنم رسانه ما باید اول مستهجن نباشه بعد رسانه ملی بشه بعد رسانه مذهبی بعد ملی مذهبی ! بعد تحول شود و یک رسانه انقلابی و اسلامی درست شود ! مدیران عزیز صداوسیما که دوست دارید رسانه ملی داشته باشید ، شما با ربع پهلوی که ملی است چه فرقی دارید اگر اسلامی نباشید؟ تصویر برهنه کلیساهای غربی به چه درد ما می خوره .
 
واقعا دست صداوسیما درد نکنه که اسم عورت نمی آورد و غیرمستقیم به اون اشاره می کنه ممنون که رسما تبلیغ همجنسگرایی نمی کنه و فقط به اون اشاره می کنه . خیلی ممنون که تصویر حضرت آدم به صورت کاملا برهنه را نشان نمی دهد و این تابلو را به صورت سانسور شده تبلیغ می کند. خوب چون این رسانه ملی است !!! واقعا نمی دونم ترویج و تقدیس مسیحیت ، زندگی غربی، فمینیسم، همجنسگرایی و آزادی جنسی در ساختمان پزشکان با چه توجیهی صورت می گیرد ؟

شهید مطهری (+) در نقد آزادی جنسى غرب و در رد نظریات دانشمندان غربی مى فرماید : امیال انسان اشباع ناپذیراست ، اشتباه فروید و امثال او در این است که پنداشته اند تنها راه آرام کردن غرائز , ارضاء و اشباع بى حد و حصر آنها است. اینها فقط متوجه محدودیتها و ممنوعیتها .................... اصلا این مطالب را برای کی دارم میگم؟ مدیران صداوسیما که خودشون اینها را می دانند ... 

 
پی نوشت: نقد بعضی از عملکردهای صداوسیما به معنای نفی کامل اون نیست . وظیفه ماست که بعضی از حرکاتی که در شان رسانه ملی نیست را گوشزد کنیم . قطعا بسیاری از سریال هایی که به آن اشاره نشده قابل تقدیر است .

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:ترویج‌ همجنسگرایی در تلویزیون +عکس , ] [ 12:4 ] [ سجاد آرام ]
[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:رانندگی بی نظیر بعضی از ما ایرانیان !!! ( تصویری ), ] [ 9:43 ] [ سجاد آرام ]
یک وب سایت متخصص در عرصه گردشگری و طبیعت گردی به معرفی و طبقه بندی 10 مکان بسیار آرام روی سیاره زمین پرداخته است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، سایت اطلاع رسانی TripAdvisor آرامترین نقاط روی زمین را طبقه بندی کرد. کسانی که برای تعطیلات به آرامش، تمدد اعصاب، دور شدن از اجتماعات انسانی و سکوت نیاز دارند می توانند به این مناطق سفر کنند.

رتبه اول این طبقه بندی را منطقه "یونگفرائو" در سوئیس به دست آورده است. این منطقه که در آلپ واقع شده یک منطقه بیضوی شکل 30 در 50 کیلومتری است.

پس از "پونگفرائو" مناطق لپونایا، پاپوا گینه نو و بورا بورا در پلی نزی فرانسوی رتبه های دوم تا چهارم را به دست آوردند.


دره "لوریا"، سیچیلز، پارک جاسپر در کانادا، آتشفشان آره نال در کاستاریکا، جزیره جنوبی نیوزلند و بوتان در سکوهای بعدی آرامترین مناطق زمین ایستاده اند.

1- منطقه "یونگفرائو" در سوئیس- این منطقه آلپی از دریاچه ها، صدها کیلومتر گذرگاه و آبشارهایی تشکیل شده است که آرامش و هارمونی را به انسان هدیه می کنند. مهمترین امتیاز این منطقه داشتن خطوط راه آهن است.
 
 
2- منطقه "لاپونیا" در فنلاند- پوشیده از شفقهای قطبی، جنگلهای کاج، دیواره های یخی در زمستان و دریاچه ها و جنگلهای توندرا در تابستان آخرین مرز طبیعت بکر اروپا و محلی مناسب برای ماهیگیری، سفرهای رودخانه ای با قایقهای کایاک، جنگل نوردی و دوچرخه سواری کوهستان است.
 

3- پاپوا گینه نو- سه چهارم این سرزمین پوشیده از جنگلهای گرمسیری است و بقیه آن از دشتهای آبرفتی، مرغزارها، درختان شاه پسند، رودخانه ها، دریاچه ها و سدهای مرجانی تشکیل شده است. پاپوا گینه نو شامل دو محیط روستایی و بخشهای بکر و دست نخورده است.
 

4- بورا بورا در پلی نزی فرانسوی- مردابهای زمردی رنگ و خانه های ییلاقی روی آب فضایی شاعرانه را در دل طبیعت به وجود آورده اند.
 

5- دره لوریا در فرانسه- زمانی این دره، منطقه جنگهای میان گُلها و رُمی ها، گوتها و تاتارها بود و امروز به "باغ فرانسه" شهرت دارد.
 

6- جزایر سیچیلز در اقیانوس هند- حدود 50 درصد از سرزمینهای این جزایر در منطقه حفاظت شده قرار دارند. این منطقه یک بهشت واقعی بر روی زمین است. جنگلهای بکر و حیوانات نادر از جمله جاذبه های گردشگری این جزایر است.
 

7- پارک ملی جاسپر در آلبرتای کانادا- خرسهای گریزلی، گرگهای صحرایی، روباهها، یوزپلنگهای آمریکایی، گوزنهای شمالی و گوزنهای کانادایی در این حیات وحش زندگی می کنند. به خاطر وجود این حیوانات، این منطقه به بزرگترین پارک کوهستانی کانادا تبدیل شده است.
 

8- پارک ملی آتشفشان "آره نال" در کاستاریکا- آتشفشان آره نال فعالترین آتشفشان این کشور است. این منطقه چشم اندازی بدیع و بی صدا دارد.
 

9- جزیره جنوبی در نیوزلند- جمعیت نیوزلند تنها 4 میلیون نفر است که از این تعداد تنها یک چهارم در جزیره جنوبی زندگی می کنند. این منطقه با مساحتی بیش از 150 هزار کیلومتر مربع، بزرگترین جزیره مجمع الجزایر نیوزلند است.
 

10- بوتان- برای کسانی که به دنبال آرامش هستند جایی بهتر از بوتان وجود ندارد. اما این آرامش و سکوت بهای بالایی دارد به طوریکه برای یک اقامت در این کشور کوچک در کوههای هیمالایا باید 200 دلار در روز پرداخت.
 


موضوعات مرتبط: آرامترین مکانهای زمین/ تصاویر 10 نقطه رویایی دنیا ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:آرامترین مکانهای زمین/ تصاویر 10 نقطه رویایی دنیا , ] [ 23:47 ] [ سجاد آرام ]
یک پیرمردامریکائی که بشدت به همسرش عشق می ورزد؛ تصمیم گرفت برای سالگرد50 مین سال ازدواجش برای همسرش یک سورپرایزاساسی ترتیب بدهد.برای این منظوربه یکی ازشرکتهای بزرگ تبلیغاتی مراجعه نموده وسفارش دادتاپیغامی به همین منظوربروی یک بیلبورددریکی ازشلوغ ترین ازادراه های شهر"سن فیلیپ"به نمایش بگزارد.اوخواست علاوه برهمسرش همه مردم شهربدانندکه چقدرهمسرش رادوست دارد.
 آپلود سنتر
اوبرای اینکه همسرش رامتوجه این کارکندبایکی ازدوستان پلیس هماهنگ کردکه وقتی اووهمسرش به نزدیکی تابلورسیدند؛ خودروانهارابه منظورتخلف متوقف نموده وبه بررسی مدارک انهابپردازدکه ازاین طریق همسرش قطعامتوجه این بیلبوردخواهدشد.
 آپلود سنتر
اتفاقاهمین طورهم شدوهمسرش متوجه این قضیه شدودرهمین هنگام پیرمردقصه ماباتقدیم دسته گلی به همسرش برای 50 مین بارازاوتقاضای ازدواج نمود.
 آپلود سنتر

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:به این میگن یه سورپرایز واقعی عاشقانه +عکس, ] [ 19:15 ] [ سجاد آرام ]
بعد از حضور مرحوم پیمان ابدی در ایران و تشکیل تیم بدلکاری خودش، او شروع به آموزش آنها کرد. بین شاگردان پیمان ابدی هیچ تفاوتی میان زن و مرد وجود نداشت و او حتی اصرار داشت زن ها باید بیشتر از مردان قابلیت های خود را در بدلکاری نشان دهند. آرزو بنی یعقوب و مریم پیربندی بعد از مرگ او تمریناتشان را زیر نظر علیرضا قره خانی دستیار پیمان ابدی ادامه دادند. نازنین، مریم و مارال به سرپرستی آرزو بنی یعقوب جزو دختران بدلکاری هستند که این روزها سخت مشغول تمرین و یادگیری هستند.
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:تصاویر/ دختران بدلكار در شمال تهران, ] [ 17:24 ] [ سجاد آرام ]
مهسا همه ذهن و وجودم را تسخیر کرده بود در حالی که از 2 سال پیش فهمیدم این دختری نیست که همسرم شود اما «نه» گفتن او برایم کابوس شده بود و کینه به دل داشتم.

عامل قتل جنجالی دختر دانشجو در پل مدیریت تهران پرده از جزئیات انتقامجویی در عشق یک‌طرفه برداشت.

به گزارش وطن امروز، این پسر جوان در برابر دیدگان زنان و مردان زیادی بی‌رحمانه به سمت دختر وحشت‌زده حمله کرد و این در حالی بود که موبایل‌ها تصاویر این جنایت را ضبط می‌کردند.ساعت 14:30 بعدازظهر 15 تیرماه سال‌جاری رهگذران در پل مدیریت صحنه هولناکی را دیدند که هیچ‌کدام آن را باور نداشتند.

مرد جوانی با پوشاندن صورتش به 2 دختر جوان حمله کرده و آنان را هدف ضربات چاقو قرار ‌داد تا اینکه روی شکمش نشست و پشت سر هم چاقو را به پهلو و گردنش وارد کرد.رهگذران که وحشت کرده بودند همزمان با خاموش شدن ناله‌های دختر جوان وقتی دیدند مرد نقابدار می‌خواهد از روی پل مکانیزه عابرپیاده فرار کند به سمت وی حمله کردند.

قاتل با دستان خون‌آلود سعی داشت خود را به موتوسیکلتی در پایین پل برساند اما در حلقه رهگذران خشمگین گرفتار شد و با عربده‌کشی و حرکات ترسناک به سمت آنان رفت تا بتواند محاصره را بشکند.

در همین کش و قوس بود که قاتل سنگدل از ناحیه دست راست زخمی شد و چاره‌ای جز تسلیم ندید.

15 دقیقه طول نکشیده بود که خودروی پلیس از کلانتری 145 ونک و اورژانس خود را به پل مدیریت رساندند و مرد نقابدار را که دیگر پارچه‌ای به صورت نداشت و وحشت‌زده همچنان برای فرار تقلا می‌کرد را تحویل گرفتند.تحقیقات میدانی نشان داد که دختری به نام «مهسا» (24 ساله) با وجود رسیدن امدادگران اورژانس به صحنه جنایت از پای درآمده است و مرضیه که دوست وی بود با زخمی شدن هر دو دست دچار خونریزی شدید شده که به بیمارستان انتقال یافت.

تصویربرداری از جنایت

مردي جوان که هنوز باور ندارد چنین صحنه‌ جنایتی را دیده باشد در تحقیقات به ماموران گفت: «منتظر تاکسی بودم که دیدم یک پسر به 2 دختر حمله کرده است؛ او صورتش را پوشانده بود. ابتدا تصور نمی‌کردم یک جنایت در حال رخ دادن است وقتی دیدم بی‌رحمانه چاقو در دست گرفته و آن 2 دختر را هدف قرار می‌دهد به همراه عده‌ای از رهگذران به هواخواهی 2 دختر رفتیم، آن دختران فریاد می‌زدند و کمک می‌خواستند و چند رهگذر از صحنه قتل فیلمبرداری می‌کردند. ما به سمت این پسر که روی شکم یکی از دختران نشسته بود و ضربه می‌زد، رفتیم. بلند شد و به سمت ما حمله کرد تا فرار کند اما نتوانست و او را گرفتیم».

تحقیقات جنایی

با وارد عمل شدن بازپرس رسولی از دادسرای امور جنایی تهران، وی دستور داد تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی به تجسس‌های ویژه برای پرده برداشتن از انگیزه عامل جنایت دست بزنند.

کارآگاهان ابتدا سراغ «مرضیه» رفتند، وی که پس از پانسمان زخم‌های دستانش از بیمارستان ترخیص شده بود، گفت: بعداز اینکه از دانشگاه خارج شدیم روی پل مدیریت منتظر خودرو بودیم که ناگهان مرد نقابداری که صورتش را با پارچه پوشانده بود به سمت ما حمله کرد. او با من کاری نداشت و مهسا را هدف قرار داد و وقتی به هواخواهی‌اش رفتم مهاجم که الان شنیده‌ام هم دانشگاهی‌‌ام است با چاقو به سمت من آمد و ضرباتی به دستانم زد که به عقب پرتاب شده و روی زمین افتادم. سپس به سمت مهسا برگشت او را روی زمین انداخت و روی شکمش نشست، وحشیانه ضربه می‌زد باور نمی‌کنم وی همان پسری باشد که می‌گفت مهسا را دوست دارد.

اعتراف به جنایت عشقی

قاتل پسری دانشجو به نام «کوشا» است که ترم 4 رشته ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی است و با مهسا همکلاسی است. این پسر در بازجویی‌‌ها گفت: از روزی‌ که وارد دانشگاه شدم به مهسا علاقه‌مند شدم. او به من بی‌محلی می‌کرد و گاهی مسخره‌ام می‌کرد، کینه بدی از وی به دل گرفتم تا اینکه چند روز پیش تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم، می‌خواستم انتقام بگیرم، وقتی دانشگاه تعطیل شد با موتور آنها را تعقیب کردم، صورتم را پوشاندم تا کسی مرا شناسایی نکند و بعد از قتل می‌خواستم فرار کنم که دستگیر شدم.

گفت‌وگو با عامل قتل جنجالی

چهره‌اش شکسته و ناراحت است، باور نمی‌کنی این پسر جوان بتواند جنایتی رقم بزند که فیلم آن وحشت به جان هر تماشاچی‌ای بیندازد.

کوشا! چند سال داری؟

22 ساله‌ام و از 4 سال پیش به تهران آمده‌ام.

پس بچه تهران نیستی؟

خیر، من اهل کرمانشاه هستم، 4 سال پیش در رشته ادبیات فارسی دانشگاه طباطبایی تهران قبول شدم و از شهرمان به اینجا آمدم.

کجای تهران خانه داری؟

در کرج یک خانه مجردی گرفته‌ام و در آنجا زندگی می‌کنم.

با مهسا دوست بودی؟

 اصلا، من از همان روزهای نخست دانشگاه مهسا را دیدم و از او خوشم آمد. هربار جلو رفتم قاطعانه «نه» گفت و صددرصد مرا طرد کرد.

یعنی هیچ‌گاه به تو ابراز علاقه نکرد؟

هیچ‌گاه و این یک آرزو بود که تا بالای طناب دار با خودم همراه خواهم داشت.

چرا اینقدر سماجت؟ مگر نمی‌توانستی دختر دیگری را انتخاب کنی؟

مهسا همه ذهن و وجودم را تسخیر کرده بود در حالی که از 2 سال پیش فهمیدم این دختری نیست که همسرم شود اما «نه» گفتن او برایم کابوس شده بود و کینه به دل داشتم.

در این مدت دختر دیگری را مدنظر قرار ندادی؟

ببینید وضع خانوادگی من طوری است که شاید به هر دختری که حتی از لحاظ قیافه و کلاس بالاتر از مهسا بود، پیشنهاد می‌دادم جواب مثبت می‌گرفتم اما من به مهسا علاقه‌مند بودم.

ویژگی خاصی داشت؟

هیچ ویژگی ممتازی نداشت اما وقتی کسی عاشق می‌شود نمی‌بیند که طرف مقابل چه ویژگی‌ای دارد یا ایرادی ندارد و... همه فکر و ذهنم متعلق به مهسا بود.

«مهسا»‌را با چه کسی دیده بودی که او را کشتی؟

این دختر بسیار پاک بود و با هیچ‌‌کس او را ندیدم اما تحمل شنیدن جواب «نه» را نداشتم.

خودت خواهر داری؟

 بله، خواهرم 4 سال از من بزرگ‌تر است و یک برادر دیگر نیز دارم.

اگر خواهرت در شرایط «مهسا» بود آیا حق انتخاب داشت؟

بله، حق انتخاب را من رد نمی‌کنم.

پس چرا او را کشتی؟

گفتم که ذهنم آرام نمی‌گرفت و احساس می‌کردم به عشق پاکم بی‌اعتنایی شده است.

گفتی شرایط خانوادگی‌ات ایده‌آل بود؟!

بله، پدر و مادرم تحصیلکرده‌اند، پدرم فوق‌لیسانس و کارمند بازنشسته دانشگاه است و مادرم نیز بازنشسته شده است، خانواده‌‌ای آرام داریم که من آن را به آشوب کشاندم.

از کی تصمیم به قتل گرفتی؟

مدت‌ها می‌شد که می‌خواستم به مهسا لطمه بزنم، به‌خاطر همین موتوری امانت گرفتم تا نقشه‌ام را انجام دهم، صبح در دانشگاه باز سراغ «مرضیه» رفتم و خواستم «مهسا» را راضی کند تا با من ازدواج کند اما انگار به «مهسا» حرفی نزده بود.
بعدازظهر که شد دنبالشان رفتم و چیزی شد که نباید می‌شد!

با این سنگدلی؟

دست خودم نبود، می‌خواستم زود تمام شود تا فرار کنم.

اگر فرار می‌کردی؟

چون چهره‌ام را پوشانده بودم مطمئنا کسی متوجه نمی‌شد فردا سر کلاس می‌رفتم و بعد هم در مراسم عزاداری‌اش خیلی گریه می‌کردم.

عذاب وجدان چی؟

تا بعد از قتل به آن فکر نکرده بودم اما از همان لحظات نخست دستگیری تا الان عذاب وجدان راحتم نمی‌گذارد، مهسا بی‌گناه کشته شد و من 2 شب است که کابوس می‌بینم، مرگ حق من است.

فکر می‌کنی«مهسا» تا آخرین لحظه عمرش تو را شناخت؟!

او چهره‌ام را ندید و مطمئنا نمی‌دانست قاتل کیست و چرا کشته شده، خیلی ناراحتم.

می‌دانی فیلم جنايت تو در اینترنت و تلویزیون پخش شده؟

شنیده‌ام، خیلی ناراحتم؛ هم برای خانواده مهسا و هم برای خانواده خودم.

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:گفتگو با عامل جنایت فجیع پل مدیریت (+ عکس) , ] [ 1:48 ] [ سجاد آرام ]
ارم نیوز : شهرزاد نراقی موتور سواری است که معمولا در کوه های مشرف به تهران به تمرین موتور کراس (motorcross) می پردازد. او موتور سواری را هشت سال پیش آغاز کرد تا بتواند زمان بیشتری را با دخترش نورا که او نیز به موتورکراس علاقمند است، بگذراند.
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 18 تير 1390برچسب:عکس/ مادر و دختر موتورسوار ایرانی , ] [ 20:48 ] [ سجاد آرام ]
يكي از اين زندانيان كه مدتي را در يكي از اين زندان‌هاي سري آمريكايي سپري كرده بود، به خبرگزاري فرانسه توضيح داد كه چگونه سربازان آمريكايي‌ به يك زنداني زن عراقي در برابر ديدگان همسرش تجاوز كردند و او مجبور شد، پس از ازادي از زندان خودكشي كند.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني عراقي الإسلام اليوم، از جمله رهاوردهاي دمكراسي و تمدن آمريكا براي عراق احداث زندان‌هاي جديد و سري مخصوص زنان براي گرفتن اعتراف از آنها در عراق بوده است.

* ۴۴۷ زن عراقي در ۱۱ زندان سري آمريكايي

"سالم ميخائيل "، وزير حقوق بشر عراق تاكيد مي‌كند، بر اساس آمارهاي موجود در اين وزارتخانه كه توانسته بر آنها دست يابد‌در طول دوران اشغال عراق توسط نيروهاي آمريكايي تا زمان خروج اين نيروها بيش از ۴۴۷ زن عراقي در ۱۱ زندان سري آمريكايي در بازداشت بسرمي‌بردند.

وي تاكيد مي‌كند: اين رقم به معناي رقم دقيق و قابل اعتماد نيست، چون روزانه در عراق هزاران مورد بازداشت از اين نوع صورت مي‌گيرد كه در هيج‌جا ثبت نمي‌شود و متهم هيچ گاه به دادگاه جهت بررسي اتهامش معرفي نمي‌شود.

* نداشتن آمار دقيق از زندانيان زن عراقي به دليل شرم و حياي اين زندانيان

اين نكته‌اي است كه "نوال السامرائي "، وزير امور زنان عراق نيز به آن اشاره و تاكيد مي‌كند: از جمله دلايل نداشتن اطلاعات و آمارهاي دقيق از زندانيان زن عراقي علاوه بر عدم ثبت و ضبط مورد بازداشت در هيچ‌يك از مراكز دولتي، زناني هم كه از زندان آزاد مي‌شوند، به خاطر شرم و حياهيچ‌گاه حاضر نيستند،‌ خود را به مراكز دفاع از حقوق بشر يا مراكز مربوطه دولتي معرافي و ترجيح مي‌دهند تا آخر عمر در گوشه انزوا و گاهي به دور از جامعه عمر خود را به پايان برسانند.

* شكنجه زندانيان زن از ابتداي ورود به زندان آغاز مي‌شود

وي مي‌افزايد: اوضاع در زندان‌هاي آمريكايي زنان بسيار اسفبار است و شكنجه و آزار و اذيت آنها از بدو ورود به زندان آغاز مي‌شود.

السامرائي مي‌گويد: بسياري از آنها به محض ورود توسط زندانبان در سلول‌هاي انفرادي قرار مي‌گيرند و براي مدت‌ها اين زندانيان از وحشت تنهايي و شكنجه و آزار و اذيت كه اكثرا قالب تجاوز و تعدي به آنها را مي‌گيرد، رنج مي‌برند.

* تعرض و تجاوز مهمترين شكنجه اعمال شده عليه زندانيان زن عراقي

در همين راستا خبرگزاري فرانسه مدتي پس از اشغال عراق به جمع‌آوري و انتشار شهادت‌ها و گواهي‌هاي زندانيان زن عراقي در زندان‌هاي سري آمريكا در عراق نمود كه به نوشته اين خبرگزاري در تمام آنها اين زنان به مورد تعرض و تجاوز جنسي و بدني قرار گرفتن اعتراف كرده بودند.

* تحقير زندانيان به هر طريق ممكن

اين زنان به خبرگزاري فرانسه تاكيد كرده بودند،‌ جداي از تجاوز و تعرض، از جمله شكنجه‌هاي مورد استفاده در زندان‌هاي سري آمريكا در عراق تحقير و خوار كردن زنداني بخصوص زندانيان زن به هر طريق ممكن بود.

* تجاوز به زنداني در برابر ديدگان همسر

يكي از اين زنداينان كه مدتي را در يكي از اين زندان‌هاي سري آمريكايي سپري كرده بود، به خبرگزاري فرانسه توضيح داد كه چگونه سربازان آمريكايي‌ به يك زنداني زن عراقي در برابر ديدگان همسرش تجاوز كردند و او مجبور شد، پس از ازادي از زندان خودكشي كند.

* عبور دادن برهنه زنان زنداني از كنار زندان مردان

همچنين يكي از زندانياني كه از زندان‌هاي سري آمريكا ر عراق آزاد شده، تعريف مي‌كند كه نظاميان آمريكايي هر روز زنان زنداني را برهنه از كنار چادرهايمان عبور مي‌دادند و زنان به آنها التماس مي‌كردند كه راهي براي نجات دادن آنها از ننگ بيابند و بسياري از زنان عراقي از زندانيان مرد مي‌خواستند، آنها را بكشند تا متحمل اين همه زجر و شكنجه و عار و ننگ نشوند.

* تاكيد گزارش‌هاي رسمي بين المللي بر نقض حقوق بشر در زندان‌هاي سري زنان در عراق

اين نكته‌اي است كه گزارش‌هاي ويژه سازمان ملل متحد و همچنين صليب سرخ جهاني نيز بر آن تاكيد داشته و رسما اظهار مي‌كنند: بيش از ۵۲ درصد زنان عراقي كه در زندان‌هاي آمريكايي بسرمي‌برند، مورد تحاوز و تعدي قرار مي‌گيرند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 18 تير 1390برچسب:تجاوز به زنداني زن در برابر ديدگان همسر , ] [ 14:4 ] [ سجاد آرام ]
آقایان عزیز، آیا می خواهید بدانید چقدر همسرتون رو دوست دارید ؟ کافیست به سوالات زیر پاسخ بدهید :


شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید؟!

الف- به اندازه تعداد سکههای مهریه اش
ب- به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش
ج- به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش
د- به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز

2- چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید؟!

الف- جوونی کردم
ب- سادگی کردم
ج- گول خوردم
د- من که نرفتم خواستگاری، اون اومد

3- اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید؟!

الف- اول ناراحت و بعد خوشحال می شوید
ب- اول خرما و بعد شاباش می دهید
ج- اول قبرستان و بعد محضر می روید
د- انشاا... بقای عمر 5 تای دیگر باشه

4- ملاک شما در انتخاب عیالتان چه بوده است؟!

الف- املاک پدرش
ب- دارایی پدرش
ج- املاک و دارایی پدرش
د- همه موارد

5- اگر عیالتان از شما بخواهد که برای کادوی تولدش یک گردنبد طلا بخرید چکار میکنید ؟!

الف- تا بعد از روز تولدش گم و گور می شوید
ب- تا بعد از روز تولدش خودتان را به مریضی می زنید
ج- تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن می زنید
د- آدرس یک بدلی فروشی کار درست را از دوستتان می گیرید

6- محبت آمیز ترین جمله ایکه به عیالتان گفته اید چه بوده است ؟!

الف- عزیزم ، امروز صبحانه چی داریم؟
ب- عزیزم ، امروز ناهار چی داریم؟
ج- عزیزم ، امشب شام چی داریم؟
د- من واقعا... من واقعا عاشق... من واقعا عاشق تو... من واقعا عاشق تو روبچه با پنیرم

7- در کارهای منزل چقدر به عیالتان کمک می کنید؟
الف- در خوردن غذا با او همکاری می کنید
ب- کانال های تلویزیون را شما با کنترل عوض می کنید
ج- موقعی که عیالتان مشغول تمیز کردن منزل یا شستن ظروف است ، با زدن صوت و دست او را تشویق می کنید
د- گاهی اوقات کارهای شخصی تان را خودتان انجام می دهید

8- اگر عیالتان با شما قهر کند برای آشتی کردنش چه کار خواهید کرد؟
الف- شما هم با او قهر می کنید تا زمانیکه خودش بیاید منت کشی
ب- از طریق بکارگیری سیستم اعمال خشونت ، او را به زور آشتی خواهید داد
ج- او را تهدید می کنید که اگر تا 10 بشمارید و آشتی نکند سریعا اقدام به اختیار نمودن همسر جدید می نمایید
د- حاضرید یک چیزی هم بدهید اگر همیشه قهر باشد

9- نظرتان در مورد این جمله چیست ؟ «مهرم حلال ، جونم آزاد»

الف- زیبا ترین جمله دنیاست
ب- با معنا ترین جمله دنیاست
ج- خوشحال کننده ترین جمله دنیاست
د- تخیلی ترین جمله عصر کنونی است

10- در کل ، از زندگی با عیالتان راضی هستید ؟!

الف- اگر نباشم چیکار کنم؟
ب- چاره ای جز این ندارم
ج- یک جوری داریم می سازیم دیگه
د- بله که راضی هستم البته تا زمانی که بتوانم پول مهریه اش را جور کنم

--------------------------------------------------------------------------
و اکنون یک ابراز عشق مردونه:

مرده شور اين ابراز عشقت رو ببرن




من باشم با اينكه نميترسما اما درجا سکته ميكنم

.

.

.

.

.

.

.

ولی ماشالله به این پشتکار!!!!!!


موضوعات مرتبط: تست دوست داشتن همسر از نگاه آقایان ! پاسخ دهید، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 18 تير 1390برچسب:تست دوست داشتن همسر از نگاه آقایان ! پاسخ دهید, ] [ 1:9 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 17 تير 1390برچسب:عکس : نوشته عجیب روی دیوار مدرسه دخترانه !, ] [ 16:15 ] [ سجاد آرام ]

تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور
 
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir
تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور - www.taknaz.ir


موضوعات مرتبط: تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 17 تير 1390برچسب:تصاویری از دهكده چوبی در نیشابور , ] [ 11:58 ] [ سجاد آرام ]
[ جمعه 17 تير 1390برچسب:عکسهای دیدنی روز 17 تیر 1390, ] [ 11:49 ] [ سجاد آرام ]
پير اميديار بنيانگذار و رييس ايراني-آمريکايي سايت حراج اي‌بي است و با ثروت 2/5 ميليارد دلار صد و چهل و هشتمين ميلياردر جهان است.وي اين شرکت را در سال 1995 تاسيس کرد. پير مراد اميديار در 21 ژوئن سال 1967 در پاريس متولد شد. پدر و مادر او ايرانياني بودند که براي تحصيل به خارج از کشور رفته بودند. مادر او الهه ميرجلالي اميديار مدرک دکتراي زبانشناسي خود را از دانشگاه سوربن دريافت کرده بود و پدرش يک جراح بود. خانواده پير زماني که او 6 ساله بود به آمريکا مهاجرت کردند و پير در واشنگتن بزرگ شد.

موضوعات مرتبط: ثروتمندترین ایرانی جهان را بشناسید (+عکس)، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 17 تير 1390برچسب:ثروتمندترین ایرانی جهان را بشناسید (+عکس), ] [ 2:39 ] [ سجاد آرام ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشيو مطالب
شهريور 1394
تير 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1229
تعداد نظرات : 668
تعداد آنلاین : 1


Alternative content