تك داستان آموزنده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک ابتدا مارا با نام تک داستان آموزنده و با آدرس http://takdastanha.loxblog.com/ لینک کرده و سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مراسم ختم ساناز کیهان بازیگر نقش مقابل شهرام حقیقت‌دوست در سریال "خط قرمز" پنج شنبه 29 دی برپا می‌شود.به گزارش خبرنگار مهر، ساناز کیهان یکشنبه 25 دی ماه ساعت 12 شب پس از تصادفی که در خیابان حسیینیه ارشاد رخ داد،...

مراسم ختم ساناز کیهان بازیگر نقش مقابل شهرام حقیقت‌دوست در سریال "خط قرمز" پنج شنبه 29 دی برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساناز کیهان یکشنبه 25 دی ماه ساعت 12 شب پس از تصادفی که در خیابان حسیینیه ارشاد رخ داد، درگذشت. این اتفاق در اثر برخورد خودرویی که وی به همراه دوستانش در آن بودند با یک درخت رخ داد.

خاکسپاری این بازیگر که در سریال "خط قرمز" ایفای نقش مقابل شهرام حقیقت‌دوست را بر عهده داشت، روز گذشته در قطعه دو ردیف 12 بهشت زهرا انجام شد و مراسم ختم او نیز پنج شنبه ساعت 15:30 تا 17 در مسجد الجواد میدان هفت‌تیر برگزار خواهد شد.

بازی در فیلم‌های سینمایی "سوگند"، "کلاهی برای باران" و... در کارنامه هنری این بازیگر فقید متولد سال 1359 به چشم می‌خورد.

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر



 آپلود سنتر



 آپلود سنتر


 آپلود سنتر


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 30 دی 1390برچسب:درگذشت زن بازیگر جوان سینمای ایران + عکس, ] [ 23:23 ] [ سجاد آرام ]

این زن که باتریشا نام دارد پس از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستورانهای ژاپنی درد شدیدی از ناحیه شکم احساس می کرد.
این زن ۳۶ ساله فورا به بیمارستانی در نیویورک منتقل شد. به گفته پزشکان وی در حین معاینه به طور مستمر حالت استفراغ داشت.



به نقل از روزنامه البیان امارات، پزشکان پس از معاینه، متوجه تحرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند و پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که طول ان تقریبا دو متر بود!
این روزنامه در ادامه گزارش خود افزود: پزشکان و پرستاران با مشاهده این مار وحشت زده شدند و باتریشا نیز اکنون درحالت بهبودی به سر می برد.


موضوعات مرتبط: خارج شدن مار۲متری از شکم یک خانم!+عکس، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:خارج شدن مار۲متری از شکم یک خانم!+عکس, ] [ 12:37 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:گفتمان +عکس, ] [ 12:34 ] [ سجاد آرام ]
به گزارش گزروه خواندنی های مشرق، جوانترین کارمند و مهندس کمپانی مایکروسافت در سن شانزده سالگی در اثر نارسایی قلبی درگذشت.
 
"آرفا کریم" دختر باهوش که اصالتا اهل کشور پاکستان بود از اواخر ماه دسامبر 2011 میلادی دچار حمله صرع و تشنج شد و نهایتا در بیمارستان درگذشت. وی در سن 9 سالگی موفق شده بود مدرک مهندسی MCP مایکروسافت را دریافت کند.
 
 
 
بعد از گرفتن این مدرک در سن 9 سالگی، از طرف بیل گیتس که آن زمان مدیرعامل اجرایی کمپانی مایکروسافت بود تشویق شد و از او برای ادامه همکاری خواسته شد به امریکا سفر کند. پیش بینی می شد که وی یکی از خلاقان آینده بازار آی تی دنیا شود که اجل به وی امان نداد.

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:مرگ مهندس 16 ساله مایکروسافت +عکس , ] [ 23:26 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش خبرنگار اجتماعی قاصد، در آخرین عکس منتشر شده از گلشیفته فراهانی در روزنامه فیگارو فرانسه، وی ارزش های اخلاقی که حتی در کشورهای غربی نیز اندکی وجود دارد را زیر پا گذاشته و به صورت کاملا برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده است؛ موضوعی که شاید هواداران وی نیز آنرا باور نمی کردند.

انتشار عکس برهنه وی موج گسترده ای از مخالفت ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته و حتی رسانه های غربی نیز به آن پرداخته اند.



تاکید وی بر این رفتارش نیز به خوبی در انتشار عکس هایش در صفحه فیس بوک شخصی اش نشان می دهد که وی علاقه شدیدی برای جلب توجه و شدت بخشیدن به شیب رفتار غیراخلاقی اش دارد.

جالب آنکه هنوز مدت زمان زیادی از اظهار نظر گلشیفته فراهای در نشریه مد wox  (که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد) که تاکید کرده بود از حجاب متنفر است نمی گذرد. آیا هنوز هم برخی علاقمند به دعوت او به ایران هستند؟؟؟


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:گلشیفته فراهانی از برداشتن حجاب به تصاویر برهنه رسید+ عکس, ] [ 17:55 ] [ سجاد آرام ]

مجله زن روز مجله اي است كه از دهه سي تا بعد انقلاب تا دهه شصت منتشر مي شد.اين نشريه به لباس و مد روز،دختران شايسته،داستان هاي قديمي و جديد از نويسندگان بزرگ،اخبار هنرمندان و غيره می پرداخت
 

از مجله زن روز ۴۵ سال پیش

 آپلود سنتر
 آپلود سنتر
 آپلود سنتر
 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: آگهی های همسریابی ۴۵ سال پیش! + تصاویر، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:آگهی های همسریابی ۴۵ سال پیش! + تصاویر, ] [ 14:19 ] [ سجاد آرام ]

روزى لرد ویشنو در غار عمیقى در کوه دورافتاده‏اى با شاگردش نشسته و مشغول مراقبه بود. پس از اتمام مراقبه، شاگردش به قدرى تحت تأثیر قرار گرفته بود که خود را به پاى ویشنو انداخت و از او خواست که او را قابل دانسته و به عنوان قدرشناسى به او اجازه دهد که به استادش خدمت کند. ویشنو با لبخند سرش را تکان داد و گفت: “مشکل‏ترین کار براى تو این است که بخواهى با عمل، تلافى چیزى را بکنى که من آن را رایگان به تو داده‏ام”. شاگرد به او گفت: “خواهش مى‏کنم استاد! اجازه دهید که افتخار خدمت به شما را داشته باشم”. ویشنو موافقت کرد و گفت: “من یک لیوان آب سردِ گوارا مى‏خواهم”. شاگرد گفت: “الساعه استاد”. و در حالى که از کوه سرازیر مى‏شد، با شادى آواز مى‏خواند.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:داستاني جالب از لرد ويشنو و شاگردش, ] [ 1:16 ] [ سجاد آرام ]

زن و مرد جوانی که به هم علاقه‌مند شده بودند، پس از آنکه پزشکان تشخیص دادند مرد به خاطر سرطان چند ماه بیشتر زنده نخواهد ماند، با هم ازدواج کردند.

داماد به نام «ریک» که به سرطان روده مبتلا بود هنگام ازدواج گفت: در این چند ماهی که زنده‌ام، می‌خواهم از هر لحظه زندگی‌ام در کنار همسرم «کری» لذت ببرم.

 آپلود سنتر


آنها پس از چند ماه زندگی صاحب فرزندی شدند و زمانی که پسرشان ۷ ماه داشت بیماری ریک به اوج خود رسید و شیمی‌درمانی را آغاز کرد.

با گذشت زمان شیمی‌درمانی نیز جوابگو نبود و حال ریک بشدت وخیم ‌شد تا اینکه ماه گذشته درگذشت. وی قبل از آنکه بمیرد گفت: اگر چه زمان زندگی‌مان کوتاه بود، اما با عشق گذشت.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:ازدواج عروس و دامادی که محکوم به مرگ بود, ] [ 13:48 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر

بعد از اینکه تمام تلاشت رو کردی و کنجکاویت به حد اعلا رسید روی عکس کلیک کن


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:این عکس کدام پیرزن سینمای ایران است؟, ] [ 21:47 ] [ سجاد آرام ]

ونوس تله ای یکی از مشهورترین گیاهان شکارگر است که بر خلاف دیگر گیاهان مشابه یک صیاد واقعی است و مدتها به حالت شکفته برای طعمه اش منتظر می ماند و ناگهان با بسته شدن مانند یک تله عمل می کند.

 2- ساراتسنیا: یک گیاه شکارگر اندونزیایی است که رنگ زیبا و بوی منحصر به فردش حشرات کوچک راجذب و به دام می اندازد.

3- فرفیون گوشتی: یک زیرگونه سمی از کاکتوسهاست که ظاهرش شبیه یک توپ است.


4- میوه هیولایی : علاوه بر شکل عجیب این کاکتوس قادر است یک میوه غیر عادی بسیار خوشمزه که طعمی مخلوط از توت فرنگی و گلابی دارد تولید کند.


 

5- ساندیو: این گیاه یکی از مشهورترین گیاهان گوشتخوار است که در سراسر جهان می روید و بیش از 100 گونه دارد که بیشتر آنها در استرالیا و نیوزلند می رویند.


6-آمورفوفالوس: این گیاه یکی از بزرگترین و بدبوترین گلهای جهان است که در اکثرجزایر اندونزی وجود دارد و مردم به آن اسامی مانند گل لاشه ای، نخل مارپیچ و یا سوسن جادوگرمی دهند.


7-کلم بروکلی رومانسکو: این گیاه یک زیرگونه از کلم معمولی است که ظاهرش مقداری عجیب است.


8-بائوباب: یکی از شگفت انگیز ترین گیاهان سیاره ماست و در بسیاری افسانه ها و ادبیات دنیا وارد شده و شکلش را روی بسیاری از تمبرها، نقاشی ها و پوسترها به تصویر کشیده اند.

9- ولویچیا: گیاه بیابانی است که در جنوب آفریقا می روید و قطر تنه ای بسیار ضخیم و حدود 3 فوت دارد ولی بیشتر قسمتهای آن درزیر زمین پنهان شده است و درواقع یک گونه زیرزمینی با طول ریشه ای بالغ بر 3 متر است.


10- رافلزیا: این گیاه که یک نوع انگل است نه تنها ظاهر بسیارعجیبی دارد بلکه بوی بسیار متعفنی و غیر قابل باوری از خود ساطع می کند که بسیار وحشتناک است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:تصاویر: گیاهان گوشت خوار , ] [ 15:0 ] [ سجاد آرام ]

اصغر فرهادي كارگردان فيلم " جدايي نادر از سيمين " در مراسم جايزه ويژه منتقدان فيلم آمريكا در كنار آنجلينا جولي ، برادران داردن و پدرو آلمودوار . فيلم جدايي نادر از سيمين جايزه ويژه امسال منتقدان فيلم آمريكا را به خود اختصاص داد.



موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:اصغر فرهادي دركنار آنجلينا جولي ( عكس) , ] [ 22:8 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:به این دلیل میگن خانومها رانندگی نکنن ! + عکس, ] [ 17:44 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:این هم عکسی از یک عروس خانوم فراری !, ] [ 17:43 ] [ سجاد آرام ]













موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 24 دی 1390برچسب:وقتي قسمت ترس مغز تعطيله + تصاویر وحشتناک, ] [ 23:54 ] [ سجاد آرام ]
فيلم سينمايي «مامان بهروز منو زد» به كارگرداني عباس مراديان و با بازي «نيما نكيسا» بازيكن فوتبال روي پرده رفت.

به گزارش سينماپرس، «مامان بهروز منو زد» از امروز در سينماهاي آزادي، صحرا، فرهنگ، ملت، زندگي، تماشا، راگا،جوان، ناهيد، رازي، بلوار، كيان، ماندانا، نور، عصرجديد، مركزي، جي، كارون،شكوفه، پايتخت، شاهد و دهكده روي پرده رفت.

در خلاصه اين فيلم آمده: بهروز پسرك دوازده ساله اي است كه هميشه آرزو دارد دوچرخه داشته باشد اما وضع مالي پدر اجازه اين خواسته را نمي دهد. تا اينكه مي فهمد قرار است مدرسه آنها در مسابقات استاني فوتبال بين مدارس شركت نمايد و به اعضاي تيم برنده يك دوچرخه جايزه مي دهند. بهروز به تصور اينكه صاحب دوچرخه شود تلاش مي كند در تيم فوتبال مدرسه ثبت نام كرده و قبول شود و ...

حميد لولايي، رضا ناجي، فلور نظري، رامين ناصرنصير، كيانوش گرامي، احمدرضا اسعدي، غزاله جزايري، خشايار راد، ابوالفضل همراه، عليرضا مظفري، سالار سعيدي، علي افشاري، نيما جعفري، مجيد شهرياري، آيدين ختايي و نيما نكيسا (دروازه بان ملي پوش سابق كشور) از بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

تهيه كنندگي اين فيلم برعهده مرحوم محمدباقر آشتياني بود كه بعد از درگذشت وي حسين صابري سرپرستي فيلم را به عهده گرفت.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:دروازبان سابق تیم ملی بازيگر شد + عکس, ] [ 12:0 ] [ سجاد آرام ]

اين مقام آمريکايی همچنين گفته است كه يك شناور گارد ساحلی آمريکا به کمک آنها رفته و آب، پتو و غذای حلال در اختيار اين ملوانان قرارداده است و همچنين يکی از ملوانان ايراني را كه به طور سطحي مجروح شده را مداوا کرده است.
آمريكا اعلام كرد كه 6 ملوان ديگر ايراني را در آب هاي شمال خليج فارس از خطر غرق شدن نجات داده است .

به گزارش عصر ايران وزارت دفاع آمريكا روز سه شنبه با اعلام اين موضوع گفت يك كشتي نيروي دريايي آمريكا شش ملوان ايرانی که لنج آنها غرق شده بود را در خليج فارس نجات داده است.
 
يک مقام آمريکايی به رويترز گفته است كه اين اتفاق در بامداد روز سه شنبه رخ داده است . بنا بر اين گزارش ملوانان ايرانی پس از آب گرفتگی موتورخانه لنج شان برای درخواست کمک نورافشان هايی را روشن کردند تا کشتی در حال عبور آمريکايی متوجه مشكل  شده و به آنها كمك كند.

طبق اين گزارش اين لنج در ۹۰ کليومتری جنوب شرقی بندر  ام القصر عراق غرق شده است.

اين مقام آمريکايی همچنين گفته است كه يك شناور گارد ساحلی آمريکا  به کمک آنها رفته و آب، پتو و غذای حلال در اختيار اين ملوانان قرارداده است و همچنين يکی از ملوانان ايراني را كه به طور سطحي مجروح شده را مداوا کرده است.
 
در بيانيه نيروی دريايی آمريکا آمده است: حکيم حميداوي ، مالک اين لنج ايرانی به نام  " يا حسین " از کمک نيروی دريايی آمريکا تشکر کرده است. در اين بيانيه به نقل از حکيم حميداوي آمده است: بدون کمک شما ما مرده بوديم. از همه آنچه که برای ما انجام داديد سپاسگزاريم.

 نيروهای آمريکايی پس از رسيدگي اوليه به وضعيت اين 6 ملوان ايراني ، آنها را از طريق يك قايق  به  يك شناور  گارد ساحلی ايران به نام " ناجي 7 "  تحويل دادند.

 اين دومين بار در يک هفته گذشته است که نيروی دريايی آمريکا به ملوانان ايرانی کمک می کند.

هفته گذشته نیز يک ناو امريکايی، سيزده ملوان ايرانی را از دست دزدان دريايی سوماليايی نجات داد. اين نيروها ۱۵ دزد دريايی مسلح را بازداشت و ۱۳ ملوان ايرانی را که هفته ها در اسارت دزدان دريايی بودند، آزاد کردند.

جمهوري اسلامي ايران اين اقدام آمريكا را انسان دوستانه و مثبت دانسته است .

اين دو حادثه مشابه در هفته اخير در حالي روي مي دهد كه سطح تنش در روابط ايران و آمريكا بر سر موضوع احتمال مسدود كردن تنگه هرمز در هفته هاي اخير به بالاترين سطح خود رسيده است .


عكس هاي منتشر شده از سوي نيروي دريايي آمريكا از نجات 6 ملوان ايراني
 










موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:کشتی آمريكایی 6 ملوان ديگر ايراني را نجات داد (+تصاویر) , ] [ 23:12 ] [ سجاد آرام ]
[ سه شنبه 20 دی 1390برچسب:عکس/ کَس نخارد پشت من جز ناخن انگشت تو! , ] [ 18:38 ] [ سجاد آرام ]

نیک صالحی : کنی 35 ساله با بیماری نادری به دنیا آمد که در طی آن پاهایش را در بچگی ازدست داد. ولی او امیدش را از دست نداد.

به گزارش نیک صالحی کنی استفاده از هرگونه ویلچر یا عضو مصنوعی را رد کرد. او خودش یاد گرفت با دستانش راه برود و با تخته اسکیت سواری کند.

هفت سال پیش او با دختری به نام نیکی (Nikki) آشنا شد و اکنون دو فرزند دارد.

SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 20 دی 1390برچسب:مردی با نصف تنه + تصاویر دیدنی از خودش و همسر و فرزندانش !, ] [ 11:34 ] [ سجاد آرام ]

مامبای سیاه که به‌خاطر رنگ داخل دهانش به این نام مشهور شده، مرگ‌بارترین مار جهان لقب گرفته، چراکه چند بار پشت‌سر هم می‌تواند نیش بزند و زهر خود را به بدن شکار وارد کند.
خبرآنلاين: مامبای سیاه که به‌خاطر رنگ داخل دهانش به این نام مشهور شده، مرگ‌بارترین مار جهان لقب گرفته، چراکه چند بار پشت‌سر هم می‌تواند نیش بزند و زهر خود را به بدن شکار وارد کند.

مرگ‌ومیر ناشی از گزش این مار در شرق و جنوب آفریقا حتی پس از تولید پادزهر کاهش نیافته است. صحنه گزش این مار را در قسمت دوم فیلم بیل را بکش به خاطر دارید؟
 


موضوعات مرتبط: بامرگ‌آورترین مارجهان آشنا شوید+عكس، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:بامرگ‌آورترین مارجهان آشنا شوید+عكس, ] [ 22:12 ] [ سجاد آرام ]

پزشكان آمريكايي توانستند در يك عمل جراحي موفقيت‌آميز توموري به وزن حدود 89 كيلوگرم را از بدن يك مرد ويتنامي بيرون آورند. پزشكان بيمارستان شهر«هوشي‌مين» ويتنام، با هشت تيم مجرب توانستند در يك عمل جراحي 12 ساعته اين مرد 32 ساله را از مرگ نجات دهند. پزشكان با مساعد خواندن حال اين بيمار اعلام كردند، اين تومور از زمان كودكي در بدن اين بيمارشروع به رشد كرده بود. پزشكان با بيان اينكه اين تومور سرطاني نبوده، اعلام كردند وجود اين تومور باعث ضعيف شدن بيمار مي‌شده‌ است.

عکس : خارج كردن تومور 89 كيلويی از بدن یک مرد

به گفته خانواده اين بيمار او در سال 1977 ميلادي نيز مورد عمل جراحي ناموفقي قرار گرفته بود كه پزشكان مجبور به قطع‌كردن يكي از پاهايش شده بودند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:جراحی وحشتناک ترین تومور جهان + تصاویر , ] [ 17:57 ] [ سجاد آرام ]
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: تصاویری متفاوت از جهان پهلوان تختی ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 17 دی 1390برچسب:تصاویری متفاوت از جهان پهلوان تختی , ] [ 23:35 ] [ سجاد آرام ]

این دوقلوهای دختر یک سال با هم اختلاف دارند.

به دلیل تولد این دوقلوها در نیمه شب ۳۱ دسامبر یکی از آنها دقایقی قبل از سال نو به دنیا آمد و دیگری در نخستین دقایق سال ۲۰۱۲
 
 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 17 دی 1390برچسب:تصویر/ دوقلوهای که یک سال با هم اختلاف دارند, ] [ 18:17 ] [ سجاد آرام ]
بزرگترین گروه های حقوق بشری در دنیا اگر به جای صهیونیستها به دست شیرهای درنده بود خیلی دنیای بهتری داشتیم.....
نویسنده وبلاگ بخوان در آخرین پست خود نوشت: بزرگترین گروه های حقوق بشری در دنیا اگر به جای صهیونیستها به دست شیرهای درنده بود خیلی دنیای بهتری داشتیم.

این شیرماده پس از شكار آهو متوجه می شودكه شكارش بارداربوده، او سراسیمه میشود، نخست تلاش میکند تا بچه را نجات دهد، و از دریدن شکارش دست برمیدارد. اما وقتی نمیتواند بچه را نجات دهد بروی زمین در کنار شکارش دراز میکشد، عکاس بعدا پی میبرد که شیر سکته کرده است.
 
 آپلود سنتر
 

و در کنار این عکس تصویری از یک صهیونیست با تی شرتی که رویش نوشته یک تیر و دو نشان با تصویری از یک زن باردار محجبه.
 
 آپلود سنتر

برچسب‌ها:
[ شنبه 17 دی 1390برچسب:حیوان با وجدان‌ تراست یا صهيونيست !؟, ] [ 1:5 ] [ سجاد آرام ]

 


موضوعات مرتبط: تصاویر دل خراش دنیای ورزش (+18) ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:تصاویر دل خراش دنیای ورزش (+18) , ] [ 13:50 ] [ سجاد آرام ]

SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com

 


موضوعات مرتبط: عکس/ عمل جراحی قلب باز +13، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:عکس/ عمل جراحی قلب باز +13, ] [ 13:49 ] [ سجاد آرام ]

خانه حلزونی شکل در مکزیک
 
 

اردک بزرگ در نیویورک
 
 

ساختمان فیل شکل در آمریکا
 
 

تخم شکسته در ژاپن
 
 

ساختمان جوجه ای شکل در آمریکا
 
 

ساختمان گوسفند شکل در نیوزلند
 
 

خانه سگ شکل در نیوزلند

ساختمان کوسه ای شکل در پرم روسیه
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:تصاویر/باغ وحشی از خانه های عجیب , ] [ 21:37 ] [ سجاد آرام ]

طی چند سال اخیر هر از چند گاهی خبری در رسانه های مختلف داخلی کشورمان منتشر می شود که از فروش محصولات و مأکولات حرام در فروشگاه های مختلف شهر تهران و گاهی دیگر شهرهای کشورمان حکایت دارد.

از جمله این محصولات و مأکولات که در گذشته خبر آن در رسانه های مختلف منتشر شده ماء الشعیرهای الکل دار، آدامس های جنسی و غیره بوده است.
 

 آپلود سنتر
 
اما این بار سخن ما در مورد یک نوع بیسکویت ساخت کشور تایلند است که به وفور در فروشگاه های مختلف تهران و دیگر شهرهای کشورمان دیده می شود و به فروش می رسد.

 نام این بیسکویت «choco.pie» است. بر اساس نوشته پشت بسته این بیسکویت، در تولید آن از "ژلاتین گاو" استفاده شده که بر اساس فتوای مراجع تقلید خوردن آن حرام است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:خوردن اين بيسكوييت حرام است + عكس, ] [ 11:13 ] [ سجاد آرام ]

درباره این دو چهره گفته شده که رابطه خوبی با هم ندارند و حتی به همدیگر حسادت هم می کنند اما همیشه دایی و باقری رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و معمولا با احترام درباره هم صحبت می کنند. این صحنه ای از بازی دیروز پیشکسوتان فوتبال است و علی دایی مثل همیشه توپ می خواست تا خودش گل بزند. به چشمان پر از انگیزه علی دایی دقت کنید...


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:عکس/حسادت علی دایی به کریم باقری؟!, ] [ 19:57 ] [ سجاد آرام ]

مردی که با دوستش در کنار ساحل یک دریاچه مشغول بازی گلف بود مورد حمله یک تمساح واقع شد.

حادثه زمانی اتفاق افتاد که توپ گلف این مرد داخل آب دریاچه افتاد. او برای درآوردن توپ گلف وارد دریاچه شده بود که تمساحی گرسنه به او حمله کرد و دست این مرد را پس از قطع کردن از بازو بلعید.


وقتی آتش نشانان به داد این مرد رسیدند او زخمی بود و یک دست نداشت. آتش نشانان با شکار تمساح موفق شدند دست قطع شده این مرد را از شکم تمساح خارج کرده و برای پیوند آن به مرد زخمی آن را همراه با پیکر نیمه جانش به بیمارستان بفرستند.

تمساح نیز برای درمان بریدگی شکمش به دامپزشکی مرکزی باغ وحش فرستاده شد تا دوره بهبودی را طی کند و دوباره به محیط زیستش بازگردانده شود.
 
 
 
 
 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:بلعیدن دست مردی توسط تمساح + تصاویر (16+), ] [ 17:17 ] [ سجاد آرام ]

فارس سینما: الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است که برای اولین بار عکس آن را منتشر می کنیم.

 آپلود سنتر

الناز شاکردوست در قسمت هایی از این فیلم باید با گریم سنگین و خیلی متفاوت بازی می کرد.
فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست اثری متفاوت از محمدرضا خاکی می باشد که به زودی اکران عمومی خواهد شد.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:بازهم گریم و عکسی متفاوت از الناز شاکردوست !, ] [ 11:22 ] [ سجاد آرام ]

اگه دو تا مرد طالب یه زن باشن توی مملكتهای مختلف چی به سر این سه نفر میاد؟

- ژاپن:

جوان اولی از عشق جوان دومی نسبت به دختر محبوبش متاثر میشه و خودكشی می كنه جوان دومی هم از مرگ همنوع خودش اونقدر اندوهگین میشه كه خودكشی می كنه بعدش برای دختر ژاپنی هم چاره ای جز خودكشی نیست .

- اسپانیا:

مرد اولی توی دوئل ، مرد دومی رو از پای در میاره و با زن محبوبش به آمریكای جنوبی فرار می كنن .

- انگلستان:

دو تا عاشق با كمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه ی اسب سواری موكول می كنن اسب هر كدوم برنده شد ، معشوق مال اون میشه .

- فرانسه:

خیلی كم كار به جاهای باریك می كشه دو تا مرد با همدیگه توافق می كنن كه خانم مدتی مال اولی و مدتی مال دومی باشه .

- استرالیا:

دو تا مرد بر سر ازدواج با معشوق مشترك سالها مشاجره می كنن این مشاجره اونقدر طول می كشه تا یكی از طرفین پیر بشه و بمیره ، یا از یه مرضی بمیره اونوقت اونكه زنده مونده با خیال راحت به مقصودش می رسه .

- قفقاز:

جوان اولی دختر محبوب رو بر می داره و فرار می كنه دومی هم دختر رو از چنگ اولی می دزده و پا به فرار می ذاره باز اولی همین كار رو می كنه و این ماجرا دائما تكرار میشه .

- نروژ:

معشوقه ء دو مرد برای اینكه به جدال و دعوای اونها خاتمه بده خودشو از بالای ساختمون مرتفعی میندازه پایین و غائله ختم میشه .

- آفریقا:

قضیه خیلی ساده ست و جای اختلاف نیست دو تا مرد ، زنی رو كه می خوان عقد می كنن و علاوه بر اون ، بیست تا زن دیگه هم می گیرن .

- مكزیك:

كار به زد و خورد خونینی می كشه و یكی از طرفین كشته میشه ولی بعدش اونكه رقیبش رو كشته از دختر مورد نظر دلسرد میشه و دخترك بی شوهر می مونه .

- آمریكا:

حل قضیه بستگی به زن داره و هر كس رو انتخاب كرد با اون ازدواج می كنه .

- ایران:

فقط پول موضوع رو حل می كنه پدر و مادر دختر می شینن با همدیگه مشورت می كنن و خواستگاری كه پولدار تر و گردن كلفت تره رو انتخاب می كنن عاشق شكست خورده اگه توی عشقش جدی باشه یا باید خودشو بكشه یا رقیب رو از میدون به در كنه یا افسردگی می گیره


موضوعات مرتبط: عشق در کشورهای مختلف، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:عشق در کشورهای مختلف, ] [ 15:19 ] [ سجاد آرام ]
نام این دختر در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده و همین موضوع به محبوبیت سوپاترا در مدرسه کمک فراوانی کرده است.
نام این دختر در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده و همین موضوع به محبوبیت سوپاترا در مدرسه کمک فراوانی کرده است.

به گزارش البرزنیوز، او می گوید: مردم زیادی برای به ثبت رسیدن در این کتاب تلاش فراوانی می کنند اما من تنها به چند سوال پاسخ دادم و نامم در گینس ثبت شد.

سوپاترا از اهالی تایلند بوده و به بیماری پرمویی که در اثر اختلال ژنتیکی به وجود می آید، مبتلا است.

پیش از شناسایی این بیماری که به سندروم امبارس نیز شهرت دارد، به مبتلایان آن گرگ نما گفته می شد.

بر روی صورت، گوشها، بازوها، پاها و پشت سوپاترا تارهای ضخیم و فراوانی از مو رشد می کند به شکلی که حتی لیزردرمانی هم نتوانسته است رشد این موها را متوقف کند.

هرچه سوپاترا بزرگتر می شود، ضخامت موهای صورتش نیز بیشتر می شود و از این رو مادر سوپاترا هر روز باید موهای صورت او را کوتاه کند. عکس هایی از سوپاترا ساسوفان پرموترین دختربچه جهان:


















موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:تصاویر جدید از پر موترین دختر جهان, ] [ 14:54 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش شتاب و به نقل از چانیا نیوز: این دختر ۲۵ ساله انگلیسی توانست در مدت تنها ۶ ماه ۹۲ کیلو از وزنش را کاهش دهد.
هریت جنکیس که اهل جنوب همپتون است ،۱۷۰ سانتی متر قد و حدود ۱۶۵ پوند وزن داشت.
این زن انگلیسی می گوید: آرزو داشتم معلم شوم ولی به دلیل اینکه همواره می ترسیدم شاگردانم مرا مسخره کنم . سرانجام وی توانست با تشویق و کمک دوستانش شروع به کاهش وزنش کند .

این دختر توانست با ورزش و رژیم های غذایی متخصصین توانست ۹۲ کیلوگرم در ۶ ماه از وزن خود بکاهد.

حالا هریت توانسته به عنوان یک معلم در چندین مدرسه تدریس کند و این امر را مدیون دوستان و مهمتر از همه اراده ی خود می داند.

هریت توانسته با این کاهش وزن  رکورد خود را در گینس ثبت کند.

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 11 دی 1390برچسب:تغییر هیکل دختر ۲۵ ساله همه را شگفت زده کرد! + تصاویر, ] [ 21:44 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 11 دی 1390برچسب:عکس/ کاکا و همسر محجبه‌اش در مسجد , ] [ 17:55 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: تصویر دیدنی / آخر عشق! (عکس) ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 11 دی 1390برچسب:تصویر دیدنی / آخر عشق! (عکس) , ] [ 13:57 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:عکس : کاریکاتور ستایش, ] [ 23:28 ] [ سجاد آرام ]

از میان میلیونها تصاویر که روزانه در اینترنت منتشر می شود بعضی حیرت و شگفتی بازدیدکنندگان را موجب می شود.

تصاویر زیر در سال ۲۰۱۱ بیشترین تعداد واکنش از سوی بازدیدکنندگان صفحات وب را در برداشته است.
 
کرکودیل عظیم الجثه در فیلیپین



کوسه یک چشم



دود شاتل فضایی



دریاچه جوشان



فلفل پاشی روی صورت معترضان وال استریت



رعد و برق روی برج ایفل



شیطنت اوباما هنگام عکس دسته جمعی رهبران دنیا


 
غواص نگون بخت ، لحظه اي قبل از بلعيده شدن توسط نهنگ


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:پربازدیدترین عکس‌های وب در سال ۲۰۱۱ , ] [ 23:23 ] [ سجاد آرام ]

203644_406.jpg


موضوعات مرتبط: آخرین تصویر از دنیا (عکس) ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:آخرین تصویر از دنیا (عکس) , ] [ 23:18 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 9 دی 1390برچسب:عکس/پختن انسان روی آتیش!, ] [ 23:37 ] [ سجاد آرام ]

 

جوانی گمنام عاشق دختر پادشاهی شد. رنج این عشق او را بیچاره کرده بود و راهی برای رسيدن به معشوق نمی یافت. مردی زیرک از ندیمان پادشاه که دلباختگی او را دید و جوانی ساده و خوش قلبش یافت، به او گفت پادشاه ، اهل معرفت است، اگر احساس کند که تو بنده ای از بندگان خدا هستی ، خودش به سراغ تو خواهد.

جوان به امید رسیدن به معشوق ، گوشه گیری پیشه کرد و به عبادت و نیایش مشغول شد، به طوری که اندک اندک مجذوب پرستش گردید و آثار اخلاص در او تجلی یافت .

روزی گذر پادشاه بر مكان او افتاد ، احوال وی را جویا شد  و دانست

 

که جوان، بنده ای با اخلاص از بندگان خداست . در همان جا از وی خواست که به خواستگاری دخترش بیاید و او را خواستگاري کند . جوان فرصتي برای فکر کردن طلبید و پادشاه به او مهلت داد .

 

همین که پادشاه از آن مکان دور شد ، جوان وسايل خود را جمع کرد و به مکانی نا معلوم رفت . ندیم پادشاه از رفتار جوان تعجب کرد و به جست و جوی جوان پرداخت تا علت این تصمیم را بداند . بعد از مدتها جستجو او را یافت . گفت: (( تو در شوق رسیدن به دختر پادشاه آن گونه بی قرار بودی ، چرا وقتی پادشاه به سراغ تو آمد و ازدواج با دخترش را از تو خواست ، از آن فرار کردی؟ ))

جوان گفت: (( اگر آن بندگي دروغین که بخاطر رسیدن به معشوق بود ، پادشاهی را به در خانه ام آورد ، چرا قدم در بندگی راستین نگذارم تا پادشاه جهان را در خانهء خویش نبینم؟ ))


برچسب‌ها:
[ جمعه 9 دی 1390برچسب:داستان کوتاه و زیبای “عشق جوان به دختر پادشاه”, ] [ 23:31 ] [ سجاد آرام ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشيو مطالب
شهريور 1394
تير 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 425
بازدید ماه : 1556
بازدید کل : 1069775
تعداد مطالب : 1229
تعداد نظرات : 668
تعداد آنلاین : 1


Alternative content