تك داستان آموزنده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک ابتدا مارا با نام تک داستان آموزنده و با آدرس http://takdastanha.loxblog.com/ لینک کرده و سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین نیوز: زمانی که حادثه‌ای هولناک، طی مدت کوتاهی بارها و بارها تکرار می‌شود، رفته رفته بار ترسناک و شرم‌آور آن کاهش می‌یابد تا اینکه تبدیل به یک ناهنجاری رایج گردد. به این ترتیب، رخدادی که پیش‌تر، پنهان نگاه داشته می‌شد یا به سختی از آن سخن می‌رفت، آشکار می‌شود و به آسانی خبر جنجالی آن همه ‌جا انتشار می‌یابد. از سوی دیگر التهاب‌ها و حساسیت‌ها به سردی می‌گراید و عکس‌العمل‌‌های تند و هیجانی شیب آرام‌تری پیدا می‌کنند.

به گزارش فرارو با انتشار اخبار تجاوزهای اخیر که پیامدهای غیرقابل کنترل همراه نداشتند، مسؤولان قضایی استان گلستان، تصمیم گرفتند پرده از رازی بردارند که تاکنون سر به مهر مانده بود. رازی که زمان وقوع آن مشخص نیست، اما شبیه تجاوزهایی است که به تازگی اتفاق افتاده و رسانه‌ای شده‌اند.

در یکی از روستاهای استان گلستان، دختر پزشک جوانی که برای خدمت منطقه‌ای محروم را برگزیده بود، درگیر اتفاقی چنان ناخوشایند شد که شاید تا مدت‌ها فکر خدمت‌رسانی را از بسیاری ذهن‌ها دور سازد. در این ماجرا چهار مرد به بهانه دریافت خدمات درمانی نزد این خانم پزشک رفته و او را مورد اذیت و آزار قرار دادند. قربانی این حادثه در ابتدا به دلیل ترس از آبرو از بیان حقیقت سر باز زد ولی پس از گذشت مدتی، آن‌چه بر او گذشته بود را تعریف کرد.

در یکی دیگر از شهرستان استان گلستان، دو مرد دختری را ربوده و به او تجاوز می‌کنند. و برای برملا نشدن رفتار جنایت‌بارش دختر را به قتل رسانده و جسدش را در جنگل‌های اطراف محل جنایت رها می‌کنند.

خبر تأسف‌بار دیگری که روز پیش از اخبار تجاوز گلستان، مطرح شد، حادثه‌ای بود که طی آن یک مادر مورد هجوم پانزده مرد واقع شده و به شدت مورد آزار قرار گرفته بود. این حادثه شیطانی که در روستای کوچک قوژد کاشمر رخ داد، با گزارش مسوولان بیمارستان به نیروهای پلیس علنی و دنبال شد.

این در حالی است که چندی پیش، عده‌ای اراذل و اوباش به باغی در خمینی شهر هجوم برده و زنان حاضر در این باغ را مورد آزار قرار دادند.

برخی از کارشناسان ضعف کنترل و سستی در ایجاد امنیت را سبب بروز و افزایش چنین حوادثی می‌دانند. یک جامعه شناس، مسأله قابل توجه در این پرونده‌ها را محل وقوع آن‌ها می‌داند. زمانی که این رخدادها به جای شهرهای بزرگ، توریستی و زیارتی، در روستا یا شهرهای کوچک اتفاق می‌افتند، یعنی در محلی که اکثر افراد با هم آشنا هستند، این معنا استنباط می‌شود که محدودیت‌ها و محرومیت‌های جنسی چنان بالا رفته كه چند نفر به شکل دسته‌جمعی به یك زن تجاوز می‌كنند. در چنین شرایطی اگر قوه قضاییه بسیار شدید برخورد نکند و نیروی انتظامی کنترل و نظارت را بیش از پیش افزایش ندهد، جامعه شاهد تکرار این جرایم و از بین احساس امنیت خواهد بود.

یک حقوقدان نیز بر مسأله آسیب‌شناسی و ریشه‌شناسی این جریان تأکید می‌ورزد تا از پدید آمدن بحران جلوگیری شود. در این موارد بهره‌مندی از اورژانس‌های روانپزشكی و روانشناسی از اولویت‌های اساسی افراد قربانی به حساب‌ می‌آیند. چرا که این افراد باید در اولین فرصت تحت دارودرمانی و مشاوره درمانی قرار گیرند. افراد گناهکار نیز می‌بایست با توجه به هنجارشكنی و ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه دستگیر، محاكمه و فوراً مجازات شوند.

یكی از متخصصان جرم‌شناسی نیز تجاوز به عنف را محصول یك اختلال شخصیتی و ناشی از دوران كودكی و نوجوانی مرتكب برمی‌شمرد و مشكلات اقتصادی، فرهنگی، روحی و روانی را از مهم‌ترین عوامل آن عنوان می‌کند. این کارشناس برای بررسی جرم‌هایی به این نحو، نگاه آسیب‌شناسه را الزامی می‌داند و بر این نظر است که نمی‌توان صرفا با ابزار مجازات به جنگ چنین بزهكاری‌هایی كه ریشه در شخصیت و ضمیر ناخودآگاه افراد دارد، رفت؛ زیرا قطعا بی‌نتیجه و بلااثر خواهد بود.

این پرونده‌های سیاه اخیر، غیر از جرایم رخ داده، یک ویژگی مشترک دارند؛ و آن یکی بودن قربانی و متهم در تمام این جنایت‌هاست. به این ترتیب هر فردی که به چندین دلیل آشکار و پنهان، مورد تعرض و تجاوز قرار می‌گیرد، در نهایت به متهم اصلی پرونده تبدیل می‌شود. در شرایطی که این شخص نیاز به حمایت شدید جامعه دارد تا به جای رفتن به انزوا و بروز مشکلات بعدی، به زندگی عادی خود باز گردد، تبدیل به کوتاه‌ترین دیوار پرونده می‌شود و مسوولان محترم با قضاوتی ساده‌انگارانه و زودهنگام، در ابتدایی‌ترین مراحل، قربانی را به عنوان متهم اصلی معرفی می‌کنند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:تجاوز چهار مرد به یک پزشک مجرد! , ] [ 16:52 ] [ سجاد آرام ]

ستاره آلماني رئال مادريد در تصوير منتشر شده‌اي، در حال كشيدن سيگار است و اين برخلاف ادعاي بازيكن در قرارداد منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، مسعود اوزيل كه در قرارداد خود با رئال مادريد قسمت مربوط به استعمال دخانيات را خالي گذاشته و ادعا كرده هرگز در عمرش سيگار نكشيده با توجه به تصوير منتشر شده از او در يك سايت آلماني بايد به رئال مادريد پاسخ بدهد.

بازيكناني كه در تعطيلات و فصول نقل و انتقالات اسپانيا مرتكب خطاهاي تعريف شده در اساسنامه باشگاه‌ها از قبيل استعمال دخانيات، شرب مشروبات الكلي و حضور در باشگاه‌هاي شبانه مي‌شوند بايد جريمه سنگيني پرداخت كنند.
شايد رضا فاضلي مديربرنامه اوزيل بتواند اين دردسر پيش آمده كه در سايت‌هاي كاتالونيايي به شدت به آن پرداخته شده را از بين ببرد.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:عكسي كه این بازیکن را به دردسر انداخت + عکس, ] [ 10:53 ] [ سجاد آرام ]

آخرین نیوز: لیلا حاتمی بازیگر محبوب سینمای ایران هفته گذشته در رابطه با اکران فیلم "جدایی نادر از سیمین" در یکی از برنامه های شبکه معروف فرانسه شرکت کرد.

حضور لیلا حاتمی در سری شبکه های canal plus فرانسه در ایران بازتاب زیادی نداشت.
 
 http://media.replay-tv.fr/thumbnails/2/84/84127_pic_288x384_q85.jpg


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:عکس/ حضور لیلا حاتمی در سری شبکه های پلاس فرانسه , ] [ 1:9 ] [ سجاد آرام ]

آیا وجود جن در اسلام یک واقعیت است؟ جن‌گیری در اسلام چه حکمی دارد؟ آیا فرا گرفتن علوم مربوط به اجنه جایز است؟

  آخرین نیوز: آشنایی با علوم غریبه و موجوداتی به غیر از انسان که از آنها به عنوان "جن" یاد می‌شود جزئی از کنجکاوی‌های هر انسانی محسوب می‌شود که دوست دارد تا بیشتر درباره آن بداند اما متأسفانه برخی در این میان به دنبال سوء استفاده از این علوم برای مقاصد فاسد و خودخواهانه خود هستند. به همین دلیل تعداد معدودی از انسان ها هستند که ادعا می‌کنند با این موجودات در ارتباط هستند و می‌توانند آنها را برای انجام کارهای خود استفاده نمایند. اما باید دانست که این اسلام اینگونه ارتباطات و علوم را که موجب فساد در جامعه اسلامی می‌شود را رد و اجازه چنین اعمالی را به عاملان آن نمی‌دهد. در همین رابطه برنا حکم فقهی این مسأله را از حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی پرسیده است که سؤال و پاسخ آن را در زیر می توانید ببینید.




سوال: آیا وجود جن در اسلام یک واقعیت است؟جن‌گیری در اسلام چه حکمی دارد؟ آیا فرا گرفتن علوم مربوط به اجنّه جایز است؟ واقعیات مربوط به جن چه مواردی است؟

پاسخ معظم له: بلی. جن واقعیت دارد ولی رابطه با جن جایز نیست. آنچه برای مومن لازم است یادگیری حلال و حرام دین و تکمیل معارف دینی است. والله العالم


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:پاسخ یکی از مراجع تقلید درباره واقعیات جن و حکم جن‌گیری , ] [ 20:59 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از پایگاه خبری نیویورک دیلی نیوز، رگی براون در این مراسم مانند اوباما لباس پوشید و با انجام حرکاتی، اعمال و رفتار باراک اوباما را تقلید کرد.

در پایان این مراسم که در نیواورلئان برگزار شد، براون همانند رییس جمهور که پس از پایان سخنرانی بدرقه می شود، توسط برخی افراد حاضر در آنجا بدرقه شد.

گفتنی است در این مراسم نامزدهای جمهوری خواهان از جمله میت رومنی، نیوت گینگریچ، میشل باخمان و تیم پاولنتی حضور داشتند.


موضوعات مرتبط: بدل اوباما آمد + تصاویر، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:بدل اوباما آمد + تصاویر, ] [ 17:34 ] [ سجاد آرام ]
آخرین نیوز: بازیگران مشهور سینمای هالیوود در روز پدر همراه با همسر و فرزندانشان برای جشن گرفتن این روز به بهترین رستوران ها و مکان های تفریحی رفتند.

جای تعجب این موضوع در این است که بیشتر فرزندان بازیگران سینمای هالیوود دختر هستش و کم می توان بازیگری را یافت که فرزند پسر داشته باشد.

در ادامه می توانید تصاویر روز پدر بازیگرانی همچون: سیلوستر استالونه, تام کروز, آدام سندلر, اورلاندو بلوم, بن افلک و هیو جکمن را مشاهده کنید.
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

دیوید بکهام با پسرش در حال تماشای مسابقات بسکتبال.
 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:عکس/ وقتی الگوی پسر این پدر باشد , ] [ 13:10 ] [ سجاد آرام ]
با توجه به این که تب ماساژ روز به روز جای خود را در زندگی روزمزه آدم ها باز می کند سوال این جا است که آیا مرجعی برای نظارت بر این مراکز وجود دارد یا خیر؟

برنا نوشت: این روزها تب جدیدی وارد ایران شده است به نام ماساژ درمانی! تبی که مشتری های خاص خودش را دارد و مراکز ارائه کننده آن هم همگی معتقدند که از شیوه های اصل تایلندی استفاده می کنند.

صرف نظر از این‌که کاربرد ماساژ دردرمان برخی از عارضه ها توسط محققین ثابت شده است اماسوال این جا است که به راستی این مراکز به شیوه علمی از این فن استفاده می‌کنند یا خیر؟

در تماس خبرنگار برنا این مراکز همگی به حرفه‌ای بودن خود اذعان داشته و برای یک ساعت خدمات هزینه ای بالغ بر 20 تا 120 هزار تومان برای یک جلسه دریافت می کنند.

منشی جوان شرکتی درباره ماساژهای درمانی می‌گوید: ماساژهای درمانی زیر نظر پزشک انجام می‌شود و طول درمان بستگی به نوع بیماری فرد دارد؛اما معمولا باید هفته ای یک جلسه مراجعه کنید و بعد از آن هر دو هفته تا سه هفته یک بار.کارهای درمانی توسط ماساژورهای مرد انجام می‌شود و معمولا بیست دقیقه تا نیم ساعت طول می‌کشد و بدون هیچ موادی و از روی لباس انجام می‌گیرد.

تبلیغات رنگارنگ این مراکز در روزنامه ها و سایت ها به چشم می‌خورد و قیمت‌ها هم نسبت به موسسه متفاوت است. این مراکز گاهی حتی ماساژهای خاص را هم ارائه می کنند. از ماساژ با شکلات و سنگ داغ گرفته تا شیرو عسل و کرم اسکراب که قیمت‌شان بین بیست تا صد و بیست هزار تومان برای یک ساعت است.

برخی معتقدند ماساژ برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است اما بیشتر این مراکز تنها برای ریلکس شدن مشتری‌ها ماساژ انجام می‌دهند و معتقدند که این ماساژها هم می‌توانند دردها را تسکین داده و در بهبود آن‌ها موثر باشند.

ماساژ به شیوه کاملا تایلندی
مهم نیست که چه مرکزی خدمات ماساژ را ارائه کند مهم این که حتما تایلندی باشد. این را یکی از کسانی که خدمات ماساژ را دریافت می کند می‌گوید؛ اما خودش هم نمی‌داند که ماساژ تایلندی چه ویژگی دارد.

ماساژ تایلندی در واقع به "یوگا برای افراد تنبل" تشبیه شده که در آن تمام عضلات بدن کشیده و مفاصل نیز باز و بسته می‌شوند. این ماساژ باید از کف پا شروع و کم کم به قسمت های بالایی هدایت شود و برای کسانی مناسب که فعالیت بدنی کمی دارند.

زن جوانی که مسوول یکی از این مراکز است، درباره این نوع ماساژ توصیح می دهد: ماساژ تایلندی نیازی به زور و قدرت بدنی ندارد و در واقع نوعی تکنیک است. تکنیک کار با نقاط حساس بدن که در نهایت به آرامش فرد منتهی می‌شود.هزینه ماساژ کل بدن 50 هزار تومان است که یک ساعت طول می کشد. البته ماساژ صورت، هزینه متفاوتی دارد. چون پنج مرحله است و 90 دقیقه طول می‌کشد و هزینه آن هم 55 هزار تومان است.

ماساژور مرد هم داریم
بیشتر مراکز تخصصی ماساژ از ارائه خدمات توسط ماساژور مرد برای خانم‌ها خودداری می کنند اما مراکزی هستند که بدون هیچ محدودیتی قصدشان تنها رضایت مشتریان است! مسوول یکی از این مراکز با خونسردی می‌گوید: اگر خانمی ماساژور مرد بخواهد از نظر ما مشکلی ندارد. در این مرکز خدمات ماساژ برای خانم‌ها توسط آقایان انجام می‌شود اما ماساژور خانم برای آقایان نداریم!

با 6 جلسه ماساژور شوید
برخی از مراکز نیز در کنار ارائه خدمات ماساژ، جلسات آموزشی هم دارند که به صورت عملی برگزار می شود و صد تا صدو هفتاد هزار تومان هزینه دارد.مرد جوانی که مربی یکی از این مراکز است معتقد است که با گذراندن 6 جلسه آموزشی می توان تمام فنون مربوط به ماساژ را فرا گرفت.

البته سی دی های آموزش ماساژ نیز با زیر نویس فارسی! وجود دارند که بین دو تا 5 هزارتومان قیمت دارند و در بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی یافت می‌شوند.با توجه به این که تب ماساژ روز به روز جای خود را در زندگی روزمزه آدم ها باز می کند سوال این جا است که آیا مرجعی برای نظارت بر این مراکز وجود دارد یا خیر؟


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:ماساژ خانم‌ توسط متخصص مرد! + عکس, ] [ 1:8 ] [ سجاد آرام ]
ماهواره سوئیفت در صورت فلکی اژدها پرتو درخشان گامایی را مشاهده کرده که نشان دهنده دریده شدن و نابودی ستاره ای در فاصله 3.8 میلیارد سال نوری است.

به گزارش مهر؛ دانشمندان موفق به مشاهده بلعیده شدن و دریده شدن یک ستاره توسط سیاهچاله ای عظیم بودند.  پرتو قدرتمندی از انرژی که در فاصله 3.8 میلیارد سال نوری تابیده شده است آخرین نشانه های حیات این ستاره رو به مرگ بوده است.

اخترشناسان در ابتدا این پرتو را یک پرتو گامایی معمولی پنداشتند که در نتیجه فروپاشی یک ستاره به وجود آمده است، اما بررسی های نزدیک تر نشان داد پدیده ای جالب توجه تر در حال وقوع است. این فوران پرانرژی توسط ستاره ای به اندازه خورشید ایجاد شده است که در حال بلعیده شدن توسط یک سیاهچاله با جرمی میلیونها برابر بیشتر از خورشید است.

تصویری شبیه سازی شده از ستاره در حال بلعیده شدن

به نظر می آید این رویداد که به Sw1644+57 شهرت دارد از مرکز کهکشانی در فاصله چهار میلیارد سال نوری نشات گرفته است. محققان دانشگاه کالیفرنیا برکلی می گویند این انفجار حجم قابل توجهی انرژی در دوره ای طولانی مدت ایجاد کرده است و این رویداد برای دو ماه و نیم دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

این به آن دلیل است که سیاهچاله ستاره را از هم دریده و جرم ستاره مانند یک گرداب به درون سیاهچاله کشیده می شود که این فرایند گردابی از حجم زیادی انرژی به فضا آزاد می کند.

بر اساس گزارش تلگراف، به گفته محققان بهترین توضیح برای این رویداد که بتواند با ابعاد، شدت و زمان آن همخوانی داشته باشد این است که سیاهی عظیمی که در مرکز کهکشان قرار دارد ستاره را به سوی خود کشانده و ستاره را به واسطه شکست کشندی نابود کرده است. نتیجه این رویداد ایجاد دو فوران است که یکی از آنها مستقیم به سوی زمین بوده است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:مرگ عجیب یک ستاره + عکس, ] [ 19:1 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:عکس/ تیم ملی فوتبال بانوان قبل و بعد از انقلاب, ] [ 17:47 ] [ سجاد آرام ]

از این اتفاق، به عنوان نبرد عشقی کرملین یاد شده است.

به گزارش  انتخاب، رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر قدرتمندش ، در اقدامی ناگهانی، زنانی زیبا را به عنوان عکاس شخصی خود انتخاب کرده اند.

این خرکت از سوی این دو پس از آن انجام شد که پوتین و مدودف به توافقی در مورد اینکه کدامیک از آنها برای ریاست جمهوری سال آینده کاندیدا می شوند، دست پیدا نکردند.

برخی از صاحب نظران معتقد به افزایش رقابت بین نخست وزیر و رئیس جمهور هستند . این در حالی است که برخی می گویند که انتخاب عکاسان زن جوان توسط پوتین و مدودف با هدف افزایش جذابیت این دو در بین رای دهنگدان روسی انجام شده است.

عجیب ترین انتخاب، انتخاب پوتین بوده است. این فرد “یانا لاپیکوا” است که از شرکت کنندگان در مسابقه دختر شایسته مسکو بوده است، و البته عکاس معروفی هم نیست. البته به دلیل عکس هایی که از او در رسانه ها پخش شده است به او ” دختر گندمی زیبا” یاد می شود.

در همین حال، انتخاب مدودف رئیس جمهور روسیه کاتیا شتوکینا است. وی عکاس روزنامه “لزوستیکا” است.

یک وبلاگ نویس روس به نام راستم اداگامف که او هم عکاس است، نوشته است: من همیشه با اشتیاق عکس های کاتیا را نگاه کرده ام. او انسان بسیار خوب، زیبا و واقعا حرفه ای است.

وی در مورد انتخاب پوتین نوشته است: من از همکاران در مورد او پرسیدم. هیچ کس در مورد او چیزی نمی دانست و او را نمی شناخت.

مدودف برای عکاس خود یک دوربین عکاسی بسیار خوب خریده است تا با آن دوربین از او عکس گرفته شود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، رئیس دفتر پوتین گفت: من نمی داتم چرا همه در وبلاگ ها انقدر به این موضوع پرداخته اند. بهرحال باید بگویم که بله درست است ، یانا لاپیکووا در حال کار با ما است.

وی ادعا کرد: این حرفه ای بودن است که برای ما مهم است نه چیزهای دیگر!


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:نبرد عشقی پوتین و مدودف بر سر این دو “زن”+ تصاویر , ] [ 14:9 ] [ سجاد آرام ]
خبرنامه دانشجویان ایران:نخستين نمايشگاه چاپ ديجيتال و نشر روميزي در صورتي سومين روز از فعاليت خود را سپري مي‌كند كه شركت‌هاي داخلي چاپ با انتشار عكس‌هاي غيراسلامي و تحريك‌آميز از زنان جلوه‌اي نامناسب از يك نمايشگاه را در ايران به نمايش گذاشتند.

به گزارش فارس، نخستين نمايشگاه چاپ ديجيتال و نشر روميزي از روز 26 خرداد با حضور 41 شركت‌كننده ايراني و خارجي در فضايي به وسعت 2100 متر مربع در حال برپايي است.

اين نمايشگاه در حالي سومين روز فعاليت خود را سپري مي‌كند كه سمينارهاي مختلفي با موضوع چاپ براي علاقه‌مندان به اين صنعت در حال برگزاري است، همچنين غرفه‌ها با چيدماني از عكس‌ها و تصاوير مختلف به تبليغ دستگاه‌هاي چاپ خود مي‌پردازند.

بر اساس اين گزارش، برخي شركت‌هاي داخلي بدون توجه به فرهنگ و تمدن ايراني و اسلامي از فرهنگ غرب پيروي كرده و براي معرفي دستگاه‌ها و فعاليت‌هاي چاپي خود به انتشار عكس‌هاي مبتذل پرداخته‌اند كه برخي از آن‌ها مروج فرهنگ غرب و گروه‌هاي منحرف است. شكل و شمايل برخي عكس‌ها نشان مي‌دهد كه نگاه برخي شركت‌ها به صنعت چاپ بهره‌گيري از جذابيت‌هاي جنسي براي تبليغات اجناس مورد‌نظر خود بوده است.

اين گزارش حاكي از آن است كه در نخستين نمايشگاه چاپ ديجيتال و نشر روميزي اكثر عكس‌ها و تصاوير بنرها به فرهنگ غرب و زنان بي‌بندو‌بار كشورهاي غربي اختصاص دارد و اين جاي سؤال از مسئولان باقي است كه آيا صرفاً برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي كافي است و نبايد هيچ‌گونه نظارتي بر چگونگي برپايي آن و تطبيق فعاليت‌ها و تبليغات شركت‌ها با فرهنگ ديني و اسلامي و عرفي جامعه صورت پذيرد؟

نخستين نمايشگاه چاپ ديجيتال و نشر روميزي از صبح پنجشنبه 26 خرداد پذيراي علاقه‌مندان به صنعت چاپ ديجيتال است و 29 خرداد نيز به كار خود پايان خواهد داد.

نمايشگاه صنعت چاپ
نمايشگاه صنعت چاپ
نمايشگاه صنعت چاپ
نمايشگاه صنعت چاپ
نمايشگاه صنعت چاپ
نمايشگاه صنعت چاپ
نمايشگاه صنعت چاپ
نمايشگاه صنعت چاپ

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:عکس نامتعارف زنان در یک نمایشگاه, ] [ 11:31 ] [ سجاد آرام ]













 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:تصاویر جدید از برخورد با بدحجاب ها , ] [ 2:47 ] [ سجاد آرام ]
گلشیفته فراهانی چند هفته پیش در مصاحبه ای با مجله مدهای نیمه پورنوی فرانسوی «ووگ» که عکس با کت و شلوار وی نیز در آن مجله درج شده بود، اظهار داشت: من از حجاب متنفرم!

جهان: گلشیفته فراهانی، در جدیدترین اقدام جنجالی اش به خوانندگی با یک گروه ایرانی روی آورده است. وی با سه پسر ایرانی که گروهی به اسم «کوچ نشین» را تشکیل داده‌اند، همراه شده است.


 اعضای این گروه از ایران به فرانسه سفر و اولین کنسرت خود را در پاریس برگزار کرده اند.

 
 

گلشیفته فراهانی که پس از کشف حجاب و بازی در یک فیلم هالیوودی جنجال زیادی را به راه انداخت و حتی بازگشت خود به ایران را منتفی کرد، در حاشیه کنسرتش در پاریس به بی بی سی گفت که علاوه بر همکاری با گروه کوچ نشین "با یه سری دوستان فرانسوی و یه سری دوستان خارجی اینجا یه کارایی کردیم."

وی افزود: کارهای زیادی هست که من دلم می خواهد انجام بدهم ولی من مال خودم نیستم. ما خانواده ام هستم مال مردم و مال ایران هستم!

گلشیفته فراهانی که به فرانسه پناهنده شده، در باره پاریس به عنوان محل کنسرتش گفت: اینجا شهر منه؛ زندگیه منه.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:خوانندگی گلشيفته فراهاني در پاریس + تصاویر, ] [ 1:8 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:عکس/ لطفا دست نزنید؛ قیمتش بالاست, ] [ 19:40 ] [ سجاد آرام ]

همسر امیر قطر در اقدامی نادر مقدمات سفر سفرای خارجی حاضر در قطر به زادگاهش – شیراز- را فراهم کرد. هنوز مشخص نیست آیا همسر ایرانی الاصل امیر قطر نیز به ایران خواهد آمد یا خیر.

ایران دیپلماتیک: هیاتی بیست نفره از سفرای کشورهای خارجی مقیم قطر فردا وارد شیراز می شوند. گفته می شود ایرانی بودن همسر امیر قطر مهم ترین دلیل فراهم کردن این سفر از سوی دستگاه دیپلماسی قطر بوده است.
این سفر در حالی انجام می شود که سفر اردیبهشت ماه همسر امیر قطر به ایران به دلیل مخالفت شدید برخی گروههای داخلی لغو شد. این سفر قرار بود بنا به دعوت رسمی همسر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری انجام شود.

همسر ایرانی امیر قطر اهل شیراز است و درسال ۱۹۹۹ در لندن با حاکم قطر ازدواج کرده و دارای یک پسر و یک دختر می باشد. اولین آشنائی او با حاکم قطر در میهمانی افطاری حاکم در قصر شیخ قطر واقع در منطقه باغ اناری شیراز بوده است.

به نظر می رسد ایران نیز فرصت حضور سفرای خارجی حاضر در قطر در کشور را مغتنم شمرده و برنامه هایی را نیز برای زمان حضور کوتاه مدت آنها در ایران تدارک دیده است.

برهمین اساس، سرپرست استانداری فارس در خصوص برنامه و اهداف این سفر گفت: سفرای این کشورها با هدف بررسی ظرفیت های اقتصادی استان فارس و بازدید از اماکن فرهنگی، تاریخی و مراکز تفریحی وارد فارس می شوند.

سید فرهاد سجادی با اشاره به موقعیت راهبردی استان فارس و همچنین وجود ایرانیان مقیم کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و علاقمند به سرمایه گذاری در استان افزود: این بازدید در راستای اجرای مصوبه دور سوم سفر رئیس جمهور به استان فارس در رابطه با تعیین فارس به عنوان استان معین در جذب سرمایه گذاری های تولیدی و تجاری کشور های حوزه خلیج فارس صورت می گیرد.

وی ادامه داد: نشست تخصصی سفرا با اعضاء اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز از دیگر برنامه های سفر دو روزه هیئت مذکور به استان فارس است. سرپرست استانداری فارس ابراز امیدواری کرد: اینگونه مراودت بتواند زمینه رشد و توسعه اقتصادی درهمه نقاط استان مستعد و پهناور فارس را فراهم کند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:تدارک همسر ایرانی امیر قطر برای سفر به زادگاهش+عکس, ] [ 17:32 ] [ سجاد آرام ]

جام جم:همپا با افزايش مبلغ قرارداد بازيكنان در ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران ، رقم قرارداد مربيان شاغل در اين ليگ نيز افزايش قابل توجهي داشته است. هر‌چند كه رقم دريافتي تمام مربيان، نزديك به يكديگر نيست و با توجه به سابقه و ميزان موفقيت شان ، رقم‌هاي پرداختي به آنان نيز متفاوت است.

نكته اصلي اينجاست؛ با گذشت ۱۰ سال از عمر ليگ حرفه اي فوتبال ايران ، رقم هاي پرداختي به مربيان نيز از رشد قابل توجهي برخوردار شده است، در حالي كه شايد در سال هاي اوليه اين‌گونه نبود كه يك مربي به اندازه بازيكنان تيمش يا بيشتر از آنها در فوتبال ايران پول بگيرد. موضوعي كه البته در فوتبال جهان نيز تعريف شده و هيچگاه رقم دريافتي يك مربي با قرارداد ستاره تيمش همخواني و سنخيت لازم را نداشته است.

موضوع از كجا كليد خورد؟

موضوع اعتراض به رقم هاي پايين دريافتي مربيان از زماني كليد خورد كه علي پروين در زمان حضورش در پرسپوليس بارها به اين نكته اعتراض كرد كه وقتي بازيكن تيمش ۲۰۰ ميليون مي گيرد ، منطقي نيست كه او رقم كمتري از آن را دريافت كند. استدلال پروين نيز اين بود كه در چنين شرايطي بازيكن و ستاره تيمش وقتي ببيند رقم دريافتي او بسيار كمتر از اوست، حرف‌شنوي لازم را از وي در مقام سرمربي تيمش نخواهد داشت.

براي همين نيز علي پروين ۶، ۷ سال پيش رقم قابل توجهي مي گرفت كه اصلا با رقم دريافتي ديگر مربيان حاضر در ليگ تطابق نداشت. بعدها كه امير قلعه نويي در ليگ برتر صاحب موفقيت هايي شد اين استدلال را به صورت جدي تر مورد توجه قرار داد تا طي دو فصل اخير رقم هاي قابل توجهي را از باشگاه متمول سپاهان دريافت كند. هر چند كه قلعه نويي يكي از دلايل جدايي اش از باشگاه اصفهاني را پايبندي باشگاه به سقف قرارداد بازيكنان دانست ، اما حسيني رئيس هيات مديره سپاهان به صراحت اعلام كرد كه قلعه نويي به اين دليل در اصفهان نمانده كه باشگاه نمي توانسته است بسان دو فصل گذشته به وي پول پرداخت كند.

به هر صورت و در شرايطي كه اكثر كارشناسان فوتبال ايران ،افزايش رقم هاي قرارداد مربيان را اصولي و بر اساس منطقي تعريف شده نمي دانند ، عده‌اي نيز اين افزايش قراردادها را متاثر از حضور مربيان خارجي و رقم هاي دريافتي آنان مي دانند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه در كشور ما بر خلاف تمام نقاط دنيا، اكنون قيمت يك مربي در حد خريد يك بازيكن ممتاز و حتي در مواردي بيش از آن است. رسول كربكندي مربي فصل پيش راه‌آهن در اين مورد معتقد است: تنها زماني مي‌توان بر رقم‌هاي لجام‌گسيخته جذب بازيكن يا مربي توسط برخي باشگاه‌هاي متمول مهار زد كه رسيدگي و نظارت كاملي بر مصوبه سقف قراردادها صورت گيرد.

از آنجا كه در تيم‌هاي دولتي اين رقم از پول بيت‌المال تامين مي‌شود، پس اين اهميت وجود دارد كه با استفاده از تمام ابزارهاي كارآمد از جمله سازمان بازرسي، اقدامي كنترلي صورت گيرد چرا كه مربي‌اي كه در طول فصل يك ميليارد تومان دريافت مي‌كند ديگر نمي‌تواند در فصل بعد ، به رقم ۳۵۰ ميليون تومان قناعت كند. به اين ترتيب سيكل معيوب موجودي پرايرادتر به كار خود ادامه مي‌دهد. كربكندي معتقد است اساسا وضع قانون سقف قراردادها كاري غلط و غيرحرفه‌اي است و در صورتي كه فوتبال ما از انحصار دولت خارج و به طور صحيح و اصولي به بخش خصوصي واگذار شود، به طور خودكار، چنين رويه‌هاي غيرقابل كنترلي از بين خواهد رفت.

اصغر شرفي، سرمربي پيشين برق شيراز، استقلال و ... معتقد است اكنون در عين حال كه همه مي‌دانند ارقامي نجومي و خارج از سقف‌هاي قانوني در فوتبال ما جابه‌جا مي‌شود، كسي نمي‌تواند با سند چنين چيزي را بازگو كند. شرفي معتقد است از آنجا كه فوتبال ما داراي ماهيتي دولتي است، اين ورزش براي ادامه حيات خود نيازمند تزريق بودجه‌هاي دولتي است، ولي اين اقدام بايد به صورتي متوازن و عادلانه صورت گيرد تا چنين شكاف عميقي بين تيم‌هاي بسيار متمول ليگي با ديگر تيم‌ها به وجود نيايد و به اين ترتيب با داغ شدن تب رقابت واقعي، بر كيفيت و قدرت فوتبال ايران افزوده شود.

ابراهيم قاسمپور، سرمربي پيشين صنعت نفت، پاس و... با اعلام اين كه برخي مربيان مبالغي بالغ بر ۷۰۰ ميليون تومان در طول يك سال دريافت مي‌كنند، بحث سقف قرارداد مربيان از سقف قرارداد بازيكنان را كاملا متفاوت و مجزا از يكديگر مي‌داند و معتقد است براي هر يك از اين دو مقوله، بايد نظام خاص و متفاوتي برقرار شود. قاسمپور با اشاره به اين كه رقم‌هاي زيادي در فوتبال ايران به شكل زير ميزي تبادل مي‌شود، اين پديده را به هيچ وجه زيبنده و قابل تحمل نمي‌داند.

ناصر ابراهيمي، سرمربي پيشين تيم ملي، يكي از دلايل پرداخت‌هاي بالاي ۸۰۰ تا ۹۰۰ ميليون توماني به برخي مربيان داخلي را ورود برخي مربيان خارجي با ارقامي يكي، دو ميلياردي و بيشتر مي‌داند و مي‌گويد: در گذشته چنين رقابت كور و سرسام‌آوري در بالا بردن ارقام نجومي قراردادها به وجود نيامده بود و مربيان با دريافت حداقل دستمزدهايي، با آرامش به مراتب بهتري به كار و حرفه مورد علاقه خود مي‌پرداختند به گونه‌اي كه من در طول ۴۴ سال فعاليت مربيگري در مجموع بيش از ۱۸۰ ميليون تومان دريافت نكرده‌ام و حتي در دهه ۱۳۶۰ با حقوق ماهانه ۵ تا ۷ هزار تومان كه شايد معادل ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان فعلي ارزش داشت، با رضايت به كار سرمربيگري تيم ملي مشغول بودم؛ حقوقي كه با آن نه مي‌شد خودرويي خريد و نه خانه‌اي.

فرار از سقف قرارداد

سعيد ناصري، معاون اجرايي كانون مربيان فوتبال ايران هم با اعلام اين‌كه يكي از مربيان موفق سال‌هاي اخير ليگي، سال گذشته رقم يك ميليارد و ۱۴۰ ميليون تومان دستمزد و پاداش از باشگاه خود دريافت كرده و ديگر مربي سرشناس ليگي سال قبل از آن به ازاي تنها يك نيم‌فصل رقم ۶۰۰ ميليون تومان دستمزد و پاداش گرفته بود،‌ گفت: مسلما در ظاهر، قرارداد چنين مربياني شايد بيش از ۳۰۰ ميليون نباشد ولي باشگاه‌ها با اتخاذ حربه‌هاي مختلفي، ماده‌ها و بندهايي براي فرار از سقف قرارداد باز مي‌كنند؛ مثلا مي‌نويسند براي اين تعداد برد پياپي، باشگاه ملزم به پرداخت اين مقدار پاداش به مربي خواهد بود و...
 

معاون اجرايي كانون مربيان فوتبال ايران معتقد است در حالي كه بسياري از مربيان توانمند و داراي دانش فني مناسب، از كورس حضور در اين عرصه دور افتاده‌اند تعدادي مربي محدود، بدون رعايت سقف‌هاي قانوني جولان مي‌دهند، حال آن كه اغلب اين گونه مربيان، كمتر كيفيت و كارهاي‌ شاخصي از خود نشان مي‌دهند.

به هر حال در شرايطي كه اغلب مربيان مانند بسياري از اقشار پردرآمد ديگر جامعه بنابر ملاحظاتي، مايل به افشاي ارقام دريافتي طول فصل خود نيستند، نگاهي به جدول درآمدهاي تقريبي غالب مربيان زحمتكش و پرتلاش ليگ برتري براي خواننده‌هاي «جام‌جم» خالي از لطف نيست.

اين ارقام از طريق منابع خبري، گفت‌وگو با كارشناسان و برخي سرمربيان و بررسي وضعيت قراردادهاي آنان به دست آمده است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:مربيان ليگ برترچقدرپول مي‌گيرند؟+نمودار, ] [ 14:22 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:عکس: عاملان جنایت تجاوز گروهی به چند زن در اصفهان , ] [ 13:35 ] [ سجاد آرام ]

ستاره‌های تیم ملی هلند در یک مهمانی شبانه شرکت کردند.

خبرآنلاین: پنجشنبه گذشته هلند در دیداری دوستانه در شهر مونته ویدئو (پایتخت اروگوئه) ، مقابل تیم ملی اروگوئه قرار گرفت و سه روز پیش از آن هم در دیدار دوستانه دیگری با نتیجه 0-0 مقابل برزیل متوقف شد. در جریان اردوی هلندی ها در ریودوژانیرو، تعدادی از بازیکنان هلندی به «رستوران شبانه» معروفی در این شهر رفتند و جشن و میهمانی آنها تا سحرگاه به پا بود.
جنجال آفرینی این خبر به آن دلیل بود که درک کویت، هیتینگا و هونتلار، بازیکنان هلندی ای که همگی در اروپا همسر یا نامزد دارند، در آن میهمانی شبانه، تنها نبودند وتصاویر منتشره در روزنامه گلوبوسپورته برزیل، حکایت از آن دارد که آنها در آن میهمانی همراهانی داشته اند.

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:پارتی جنجالی ستاره‌های فوتبالیست, ] [ 11:30 ] [ سجاد آرام ]
در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری می‌کند، محل نگهداری آنها را فراموش کرده و بخاطر همین با مشکل مواجه می‌شود، یا هنگام خانه سازی فراموش می‌‍کند که خانه اش را کجا ساخته است و اگر از لانه اش بیرون بیاید راه بازگشت را پیدا نمی‌کند.
 
 
 

موضوعات مرتبط: اسکل کیست؟ + عکس، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:اسکل کیست؟ + عکس, ] [ 1:57 ] [ سجاد آرام ]

3.JPG


برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:به نظر شما اين عكس حرکت داره؟؟؟؟؟؟؟؟ , ] [ 1:39 ] [ سجاد آرام ]

ولی نگاه کردن به عکس بد‌حجاب یا بی‌حجاب فرد مسلمانی که او را می‌شناسیم، مانند نگاه کردن به خود نامحرم حرام است در صورتی که مسلمان باشد و نشناسیم، نگاه کردن بدون قصد لذت اشکال ندارد.
تابناک اجتماعی:مسئول ستاد ترویج احکام با اشاره به استفاده فراوان از اینترنت در عصر کنونی، عنوان کرد: تغییر زمان باعث تغییر احکام فقه نمی‌شود بلکه آنچه تغییر می‌کند، موضوعات فقه است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمد حسین فلاح‌ زاده اظهار داشت: عالم دینی باید احکام دینی را به خوبی بداند و از موضوع پرسشهای مطرح‌شده آگاه باشد، برخی افراد به دلیل این که موضوعات را نمی‌شناسند یا قدرت تطبیق ندارند، نمی‌توانند به پرسشها پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های پاسخگویی به سئوالات دینی، همگامی با زمان در شناخت موضوعات است، افزود: همه موضوعاتی که به نحوی مرتبط با کارهای مکلفان است، حکمی شرعی دارد بنابراین باید حکمش مشخص شود.

پرسش فقهی بدون پاسخ نداریم

مسئول ستاد ترویج احکام عنوان کرد: امروزه، هیچ پرسش فقهی بدون پاسخ نیست و اگر حوزه‌های علمیه احکام را به خوبی بشناسند و موضوعات را با احکام تطبیق دهند، می‌توانند به پرسش‌های فقهی پاسخ گویند.

وی، با بیان نمونه‌هایی از مسائل فقهی امروزی و تطبیق آن با مسائل گذشته، اظهار کرد: اینترنت و چت، مانند موبایل، از ابزارهای ارتباطی هستند؛ بنابراین، اگر احکام چت گفته شد، احکام اینترنت و موبایل نیز مشخص می‌شود.

فلاح‌زاده با اشاره به ارتباط ذهنی، نوشتاری، گفتاری، دیداری و بدنی تصریح کرد: اگر می‌خواهید مسئله‌ای را بررسی کنید باید آن را تقسیم‌بندی کنید، به این معنا که مشخص شود کدام بخش حرام و کدام بخش حلال است، رابطه ذهنی، با قصد لذت و همراه با تحریک شهوت حرام است.

حجت‌الاسلام فلاح‌زاده افزود: اگر مطالب مکتوب و گفتار حرام و تحریک‌کننده نباشد و مفسده نداشته باشد، جایز است بنابراین، کارهای حرام از قبیل دروغ، تهمت و تحریک شهوت، در اینترنت مانند گفتار و نوشتار حرام است.

حکم دیدن فیلم و عکس نامحرم

وی افزود: از روش‌های ارتباط دیداری، دیدن فیلم، عکس و شخص نامحرم است، نگاه به تصویر باحجاب، بدون قصد لذت و مفسده اشکال ندارد، دربارۀ غیرمسلمان بدون حجاب، اگر قصد لذت نباشد، اشکال ندارد.

مسئول ستاد ترویج احکام افزود: ولی نگاه کردن به عکس بد‌حجاب یا بی‌حجاب فرد مسلمانی که او را می‌شناسیم، مانند نگاه کردن به خود نامحرم حرام است در صورتی که مسلمان باشد و نشناسیم، نگاه کردن بدون قصد لذت اشکال ندارد.

وی تأکید کرد: نگاه کردن به فیلم، مانند نگاه کردن به عکس است، البته فیلمی که پخش زنده است با عکس و سایر فیلم‌ها تفاوت دارد؛ برخی از مراجع، بنا بر احتیاط واجب، نگاه کردن به فیلم زنده را همانند نگاه کردن به عکس دانسته‌اند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:حکم چت تصویری با نامحرم در اینترنت, ] [ 1:29 ] [ سجاد آرام ]
در این گزارش او را به عنوان بد شانس ترین سرباز آمریکایی نامیده اند. او با استفاده از یک چاقو مورد حمله قرار گرفته و از ناحیه سر به شدت آسیب دیده بود اما گویا شانس با او بوده که جان خود را از دست نداده است.
به گزارش شیعه آنلاین به نقل از خبرگزاری پانا: ارتش آمریکا در طول مدت زمانی که عراق را اشغال کرده، انواع تلفات و آسیب های جانی را به خود دیده است.

ارتش ایالات متحده آمریکا از سال 2003 میلادی تاکنون در عراق مستقر است و با استقرار حدود 300 هزار سرباز در این کشور، عراق را رسما اشغال کرده است.

در طول این مدت سربازان آمریکایی در عملیات های مختلف انواع تلفات و آسیب های جانی را دیده اند به گونه ای که ارتش آمریکا در طول این مدت بیش از چهار هزار کشته و ده ها هزار زخمی داشته است.

بررسی های انجام شده در این باره نشان می دهد که کشته شدگان ارتش آمریکا تبعات زیادی برای این کشور در بر نداشته زیرا اولا سربازان این ارتش حقوق بگیر بوده و ثانیا پیش از اعزام به عراق توافقنامه ای را با دولتشان امضا می کنند که به موجب آن رضایت کامل خود برای اعزام شدن به آمریکا را اعلام می کنند و در مقابل از حقوق و مزایای بسیار زیادی برخوردار می شوند.

اما مشکل اصلی دولت آمریکا زخمی های این ارتش است که تعداد و آمار دقیقی از آنان در دست نیست اما آمار غیر رسمی حاکی از آن است که بیش از 30 هزار سرباز آمریکا در طول حدود 8 سال گذشته از اشغال عراق تاکنون یک یا چند عضو از بدن خود را از دست داده اند.

این سربازان اعضای مختلف بدن خود همچون دست، پا و غیره را از دست داده و دچار آسیب شده اند و بسیاری از آنان نیز در حوادث مختلف سوخته اند.

در همین راستا فرماندهی ارتش آمریکا در عراق هر سال گزارشی محرمانه منتشر می کند و در آن آمار دقیق تلفات این ارتش را منتشر کرده و با جزئیات کامل از نام و سمت نیروهای آسیب دیده آن را حفظ می کند.

در جدید ترین شماره این گزارش سالیانه که چندی پیش منتشر شد، تصویر یک سرباز زخمی وجود داشته که از ناحیه سر دچار آسیب شده بود. در این گزارش او را به عنوان بد شانس ترین سرباز آمریکایی نامیده اند. او با استفاده از یک چاقو مورد حمله قرار گرفته و از ناحیه سر به شدت آسیب دیده بود اما گویا شانس با او بوده که جان خود را از دست نداده است.

ارتش آمریکا جوانب امنیتی مسأله را حفظ کرده و نام و مشخصات این سرباز بد شانس را منتشر نکرده است. در تصویری که از وی وجود دارد، او در یک بیمارستان بستری است و قرار است تا دقایقی دیگر زیر تیغ جراحی برود.

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:بد شانس ترین سرباز ارتش آمریکا (+18) , ] [ 17:3 ] [ سجاد آرام ]

مورچه ای درپي جمع كردن دانه های جو از راهی می گذشت

و نزدیک كندوي عسل رسید. از بوی عسل دهانش آب افتاد

ولی کندو بر بالای سنگی قرار داشت و هر چه سعی کرد

از دیواره سنگی بالا رود و به کندو برسد نشد.

دست و پایش لیز می خورد و می افتاد…

 

هوس عسل او را به صدا درآورد و فریاد زد:

ای مردم، من عسل می خواهم، اگر یک جوانمرد پیدا شود

و مرا به کندوی عسل برساند یک جو به او پاداش می دهم.

یک مورچه بالدار در هوا پرواز می کرد. صدای مورچه را شنید و به او گفت:

مبادا بروی … كندو خیلی خطر دارد!

مورچه گفت: بیباش، من می دانم که چه باید کرد…!

بالدار گفت:آنجا نیش زنبور است.

مورچه گفت:من از زنبور نمی ترسم، من عسل می خواهم.

بالدار گفت:عسل چسبناك است، دست و پایت گیر می کند.

مورچه گفت:اگر دست و پاگیر می کرد هیچ کس عسل نمی خورد!!!

بالدار گفت:خودت می دانی، ولی بیا و از من بشنو و از این هوس دست بردار،

من بالدارم، سالدارم و تجربه دارم، به کندو رفتن برایت گران تمام می شود

و ممکن است خودت را به دردسر بیندازی…

مورچه گفت:اگر می توانی مزدت را بگیر و مرا برسان،

اگر هم نمی توانی جوش زیادی نزن.

من بزرگتر لازم ندارم و از کسی که نصیحت می کند خوشم نمی آید!

بالدار گفت:ممكن است کسی پیدا شود و ترا برساند

ولی من صلاح نمی دانم و در کاری که عاقبتش خوب نيست کمک نمی کنم.

مورچه گفت: پس بيهوده خودت را خسته نکن.

من امروز به هر قیمتی شده به کندو خواهم رفت.

بالدار رفت و مورچه دوباره داد کشید:

یک جوانمرد می خواهم که مرا به کندو برساند و یک جو پاداش بگیرد.

مگسی سر رسید و گفت:

بیچاره مورچه! عسل می خواهی و حق داری، من تو را به آرزویت می رسانم…

مورچه گفت: آفرین، خدا عمرت بدهد. تو را می گویند حیوان خیرخواه!!!

مگس مورچه را از زمين بلند کرد و او را دم کندو گذاشت و رفت…

مورچه خیلی خوشحال شد و گفت: به به، چه سعادتی، چه کندویی، چه بویی،

چه عسلی، چه مزه یی، خوشبختی از این بالاتر نمی شود،

چقدر مورچه ها بدبختند که جو و گندم جمع می کنند

و هیچ وقت به کندوی عسل نمی آیند…!

مورچه قدری از اينجا و آنجا عسل را چشید و هی پیش رفت

تا رسید به میان حوضچه عسل،

و یک وقت دید که دست و پایش به عسل چسبيده و دیگر نمی تواند  از جايش حرکت کند…

مور را چون با عسل افتاد کار / دست و پایش در عسل شد استوار

از تپیدن سست شد پیوند او / دست و پا زد، سخت تر شد بند او

هرچه برای نجات خود كوشش کرد نتیجه نداشت. آن وقت فریاد زد:

عجب گیری افتادم، بدبختی از این بدتر نمی شود، ای مردم، مرا نجات بدهید.

اگر یک جوانمرد پیدا شود و مرا از این کندو بيرون ببرد دو جو به او پاداش می دهم !!!

گر جوی دادم دو جو اکنون دهم / تا از این درماندگی بیرون جهم مورچه بالدار از سفر برمی گشت، دلش به حال او سوخت و او را نجات داد و گفت:

نمی خواهم تو را سرزنش کنم اما هوسهای زیادی مایه گرفتاست…

این بار بختت بلند بود که من سر رسيدم ولی بعد از این مواظب باش

پیش از گرفتاری نصیحت گوش کنی و از مگس کمک نگیری. مگسهمدرد مورچه نیست و نمی تواند دوست خیرخواه او باشد…

سخن روز : از مردم طماع راستی مجوی و از بی وصل وفا مخواه.(غزالی)


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:داستان آموزنده مورچه و عسل, ] [ 13:46 ] [ سجاد آرام ]

با ما همراه باشید تا از جریان یک سرقت همراه با گزارش لحظه به لحظه آن که رضا عطاران در آن نقش داشته است با خبر شوید.

رضا عطاران همیشه شوخ و کمدی بوده است و خواهد بود و حتی اگر بخواهیم یک مصاحبه جدی از او داشته باشیم بی شک او مصاحبه را به دایره طنز خواهد می کشاند.
SiteRooz.com
در یک گفت و گویی که با رضا عطاران بازیگر و کارگردان همیشه محبوب سینمای ایران داشتیم, او خاطره ای جالب از سرقت و درگیری خودش تعریف کرد.
SiteRooz.com
در سکانس یکی از پروژه ها, رضا عطاران به همراه بازیگر دیگر باید کیف پول یک رهگذر را می زدند,
SiteRooz.com
عوامل فیلمبرداری و پشت صحنه دورتر از مکان بازیگران قرار داشته اند. زمانی که رضا عطاران کیف را می زند و تا بخواهد سوار موتور شود , مردم به سوی رضا عطاران و دیگر بازیگر موتور سوار حمله می کنند و رضا را به عنوان یک سارق دستگیر می کنند و...
SiteRooz.com
رضا عطاران در این مورد می گوید: این تنها خاطره شیرین و به یاد ماندنی من از بازیگری می باشد که واقعا داشتیم وارد یک دردسر بزرگی می شدیم. ولی به دور از شوخی امیدوارم این گونه رفتار ها کمتر دیده شود چون سرقت از جمله مواردی است که حتی من که بازیگر هستم خاطره اش از ذهنم پاک نمی شود.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:تصاویر : خاطره‌ی جالب رضا عطاران از دستگیری‌اش, ] [ 12:17 ] [ سجاد آرام ]
آخرین نیوز: این مراسم با ظاهری مذهبی شباهتی به آیین های اصیل مسیحی ندارد بلکه ریشه در فرهنگ عجیب و غریب جن گیری در کلمبیا دارد.
 
 گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

 گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

 گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

 گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

 گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

گزارش تصویری: مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس

دیلی میل نوشت: صحنه هایی را که مشاهده می کنید متعلق به سنت 20 ساله ای است که بوسیله برادران هرمس انجام شده تا شیطان از روح جن زده ها بیرون رود. جن زده ها قبل از خوابیدن بر گل کثیف باید لباس سفید پوشیده و با لوله های پلاستیکی رنگی که بعضا زرد و قرمز و اب است، نشانه گذاری شوند.

هرمس سیفوئنتس 50 ساله رهبر جن گیران گروه هرمس در کلمبیا است که جن زدگان را سر تا پا گل اندود کرده و به طور ایستاده آنها را داخل حفره می کند و دور تا دور آنها آتش برافروخته تا هیجان کار را دو چندان کند.  نتیجه کار آنها بسیار سوال برانگیز و تا حدی مشکل است و نمیتوان گفت آنها موفق به گرفتن جن می شوند یا نه، چرا که جن زدگان افرادی هستند که در این مورد زیاد صحبت نمی کنند. اما از آنجایی که درخواستهای زیادی دارد، بدین معنی است که مردم زیادی به وی و گروهش اعتقاد دارند.

هرمس در منطقه لاکومبر فعالیت داشته و هفته ای حداقل ده نفر برای فرار از جن بد نزد این گروه می آید. آنها آیین های شفا و جن گیری را نیز یاد می دهند و سعی می کنند از این طریق نیز درآمد زایی کنند. بسیاری از مراجعه کنندگان باید از روبان ها و پارچه های سیاه به صورت خود بزنند و بین روبانهای سفید و سبز خود را قرار دهند. تخم مرغ رنگ شده بالای سر افراد قرار داده شده و با شمع و میوه دور تا دور فرد مورد نظر مراسم شفا و یا جن گیری انجام می شود.

دستانشان را نیز باید باز کرده و در یک خط مستقیم قرار دهند.براداران هرمس با این روش و با استفاده از سمبل های مسیحی کارهای خود را موجه و مذهبی جلوه می دهند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:مراسم عجیب جن گیری در کلمبیا توسط گروه هرمس +عکس , ] [ 11:19 ] [ سجاد آرام ]
شرکت اتومبیل سازی ولوو اقدام به ساخت ماشینی کرده که مخصوص استفاده خانم‌هاست.
YCC که برگرفته از Your Concept Car و به معنی "ماشین مفهومی شما" نامگذاری شده، اولین اتومبیلی است که منحصرا به سفارش زنان و برای زنان در شرکت ولوو ساخته شده است.

 

 

برخی از ویژگیهای این خودرو:
1. هیچ راهی برای دسترسی راننده(خانوم ها) به موتور و قسمت های حساس وجود ندارد یعنی کاپوت ماشین باز نمی شود.

علتش این است  که این ماشین فقط در هر 50.000 کیلومتر نیاز به تعویض روغن دارد و در صورت نیاز به هر نوع سرویس خودش توسط فرستنده بی سیم به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز خبر می‌دهد!

2. با لاستیک پنچر قادر به ادامه حرکت است یعنی راننده نیازی به توقف و تعویض لاستیک ندارد!

 

 

3. راننده فقط میتواند به ماشین بنزین بزند و یا آب شیشه شور را پر کند. ضمنا در باک و مخزن شیشه شور طراحی خاصی دارد که با بیرون کشیدن سرشلینگی خودبخود بسته می شود !

4. قبل از اینکه راننده بخواهد پارک کند سیستم هوشمند تشخیص می دهد  آیا  جای کافی برای پارک هست یا نه و در صورت وجود جای خالی به راننده برای پارک کمک می کند!

5. چون خانوم ها معمولا آنقدر خرید می کنند که دستهایشان کاملا پر است و برای بازکردن در بخصوص در مواقع بارندگی دچار مشکل میشوند سیستم درها طوری طراحی شده که با رسیدن راننده کنار ماشین خودبخود نزدیکترین در باز می شود!

6. کاپوت جلو و گلگیرها و قوس سقف طوری طراحی شده که راننده بتواند فاصله های جلو و عقب ماشین را کاملا تشخیص دهد!

7. پدال ها در صورت تصادف جمع می شوند تا صدمه ای به پای راننده وارد نشود!

 

 

8. فرمان و صندلی و پدالها و پنل جلو با راننده بصورت خودکار تطبیق داده می‌شود!

9. از آن جا که  خانوم ها تمایل زیادی به تغییر دکوراسیون و مبلمان خانه دارند برای تامین این نیاز روکش صندلیها و کلا تودوزی براحتی قابل تعویض است!

 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:ساخت اتومبیل زیبا مخصوص زنان (تصاویر) , ] [ 10:48 ] [ سجاد آرام ]

فردی که 21 می گذشته را روز وقوع قیامت دانسته بود، در اثر سکته مغزی راهی بیمارستان شد.

به گزارش برنا به نقل از الیوم السابع، هارولد کامبینگ گوینده مسیحی شبکه رادیویی «خانواده» که پیش گویی کرده بود روز قیامت ماه می گذشته است، پس از سکته مغزی راهی بیمارستان شد.

کامبینگ که 89 سال سن دارد، خبر از وقوع روز قیامت در تاریخ 21 می 2011 داده بود به گونه ای که پس از اعلام این خبر عده ای شمارش معکوس برای وقوع روز قیامت را آغاز کردند و حتی برخی از پیروان وی پس اندازهایشان را برای آمادگی آن روز صدقه دادند.

s620111411952.jpg


اما پس از اینکه وعده کامبینگ محقق نشد، اعتراف کرد که 5 ماه در حساب و کتاب هایش اشتباه شده است لذا زمان جدید برای وقوع قیامت را پایان اکتبر امسال دانست.

کامبینگ پس از پخش برنامه روزانه خود در رادیو دچار سکته مغزی شد و به بیمارستان انتقال داده شد.

ظاهرا عدم تحقق وعده های این مرد یکی از دلایل اصلی سکته او است.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:ازبس دروغ گفت / پیشگوی قیامت در بیمارستان + عکس , ] [ 2:6 ] [ سجاد آرام ]



موضوعات مرتبط: عكس: حجاب یعنی من شوهرم را ... ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:عكس: حجاب یعنی من شوهرم را ,,, , ] [ 2:5 ] [ سجاد آرام ]

72458_800.jpg

آخرین نیوز: این مرد بساز و بفروش چینی که از سوی دادگاه ۳۳ هزار یوان جریمه شده برای نشان دادن اعتراض خود به حکم ۵ گونی پول خرد به بانک برد اما بانک از تحویل این پول سر باز زد و در نهایت مجبور شد پول ها را به پول درشت تبدیل کند و جریمه را بپردازد. به گزارش مشرق،ظاهرا بعضی شهروندان چینی کشورشان را با سوییس اشتباهی گرفته‌اند!


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:غلت زدن در پول که می‌گن اینه+عکس , ] [ 1:31 ] [ سجاد آرام ]
چندی پیش خبری درباره هك یکی از سايت های فرعی وزارت خارجه كشورمان منتشر شد که بازتاب زیادی در رسانه های اپوزیسیون و بیگانه همچون تلويزيون فارسي بي بي سي و صداي آمريكا داشت.

به گزارش جهان، گفته شد که در نتیجه آن اطلاعات شخصی متقاضیان ویزا که عمدتا غیرایرانی بوده اند به سرقت رفته است.

این رسانه ها هک سایت مذکور را برنامه گروهی بنام "انانیمس" دانستند و در ادعای جالبی آن را "عمليات عظيم رايانه ي" نامیدند.

البته بی بی سی اذعان کرد که "بیشتر این ایمیل ها مربوط به مکاتبات کنسولی است و تنها مربوط به اموری مثل درخواست تعویض گذرنامه یا گرفتن ویزا که جز اطلاعاتی مثل کپی پاسپورت موارد دیگری را شامل نمی شود."

چند ساعت پس از انتشار این خبر رسانه های بیگانه فارسی زبان با فردی که ادعا شد عضو ایرانی گروه "انانیمس" است، ارتباط برقرار و گفت وگو کردند.

بي بي سي فارسی و صداي آمريكا با دستكاري صداي فرد مصاحبه شونده و پوشاندن چهره اش سعي كردند هويت او را مخفی نگه دارند که البته این موضوع، درخواست فرد مصاحبه شونده عنوان شد.

زمان زیادی از انتشار این مصاحبه نگذشته بود که هويت فردي كه از او به عنوان هكر سايت وزارت خارجه نام برده بودند افشا شد.

آنچنان که يك منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران گفت، فرد مصاحبه شونده "حنيف مزروعي" بوده است.

حنيف مزروعي سردبير سايت ارگان به حزب منحله مشاركت است و در دوران اصلاحات نيز در روزنامه هاي زنجيره اي دوم خردادي فعاليت مي كرد.

وي فرزند رجبعلي مزروعي، نماينده تندرو مجلس ششم و رئيس انجمن به اصطلاح صنفي روزنامه نگاران آن دوره است. از جمله سخنان توهین آمیز مزروعي به مردم اين جمله معروف است كه اگر مرگ موش هم مجاني توزيع شود، مردم براي آن صف مي كشند!

اين پدر و پسر پس از فرار از ايران از كشور بلژيك پناهندگي گرفته اند. اين در حالي است كه رجب مزروعی پيش تر اعتراف كرده است كه از طريق سرمايه گذاري اقتصادي سنگيني در بلژيك، توانسته از آن كشور اقامت دريافت نمايد.

اين دو نفر اخيراً‌ به پاي ثابت شبكه هاي ضد ايراني و ضد انقلابي تبديل شده اند. علاوه بر آن پس از انحلال حزب مشاركت، سايت وابسته به آن را از اروپا به روز مي نمايند. همچنين به نام اين حزب و سازمان منحله مجاهدين انقلاب نيز بيانيه صادر مي كنند!


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:ماجرای هک سایت وزارت خارجه +عکس, ] [ 21:39 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش آتی نیوز يوسف طالب‌نژاد با اعلام خبر كشف ۲ محفل پارتي و دستگيري عوامل آن توسط سربازان بقيه‌‌الله سپاه ناحيه نور گفت: بر اساس اخبار و گزارش‌هاي واصله مردمي مبني بر برپايي پارتي مختلط شبانه در منزلي واقع در يكي از شهرك‌هاي ساحلي نور و پس از بررسي و اطمينان از صحت و سقم خبر، اقدامات لازم براي انحلال اين جشن و پارتي صورت گرفت.

وي تصريح كرد: سربازان بقيه‌الله سپاه ناحيه نور به همراه ضابطان قضايي انتظامي پس از كسب دستور مقام قضايي و هماهنگي لازم وارد محل برگزاري پارتي شدند كه به محض ورود تعداد زيادي از دختران و زنان و مردان را با وضعيت نيمه‌عريان و در حال شرب خمر و مستي و رقص و پايكوبي مشاهده كردند.

فرمانده سپاه ناحيه نور افزود: اين افراد كه همگي شرب خمر كرده و حالت غيرعادي داشتند با مشاهده ماموران با آنان درگير و اقدام به فحاشي كردند.

وي اضافه كرد: برخي از آنان نيز اقدام به پرتاب و دوركردن مشروبات الكلي خارجي و ادوات و آلات جرم به منازل و ويلاهاي همجوار كردند و مانع ورود ماموران مي‌شدند كه توسط ماموران دستگير و پس از تفهيم اتهام و ثبت اسامي و تنظيم صورتجلسه به همراه اقلام و آلات مكشوفه به كلانتري ايزدشهر نور منتقل شدند تا پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي ارسال و تحويل شوند.

وي از كشف ۷ بطري بزرگ يك ليتري مشروبات الكلي خارجي (گرنس، ابسلوت، اسميرينوف و... ) و دستگيري ۱۵ مرد و زن در اين پارتي خبر داد.

فرمانده سپاه ناحيه نور درباره كشف محفل پارتي دوم نيز گفت: بر اساس گزارش‌هاي امت حزب‌الله و تحقيقات ميداني به‌عمل آمده توسط پرسنل واحد اطلاعات ناحيه نور برگزاري محفل پارتي مختلط همراه با موسيقي جاز و سيستم صوتي و... در روستايي در منطقه چمستان با هماهنگي مقام‌هاي قضايي اين محفل كشف و ۱۶ زن و مرد دستگير شدند.

طالب‌نژاد افزود: در اين محفل پارتي نيز ۶ قوطي۵۰۰ سي‌سي مشروب مصرف شده از نوع ويسكي، ۳ قوطي۵۰۰ سي‌سي حاوي مشروب از نوع ويسكي، ۳ بسته پاسور، مقاديري موادمخدر از نوع حشيش و ۲ بطري شيشه‌اي يك ليتري از انواع مشروبات الكلي خارجي مصرف شده كشف شد./


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:بازداشت دختران مست در سواحل نور در یک پارتی شبانه, ] [ 18:46 ] [ سجاد آرام ]

علي كريمي و مهدي رحمتي از ديگر بازيكناني است كه بيشتر با سايت خودشان مصاحبه مي‌كنند
به گزارش خبرنگار ورزشي شبكه خبري آتي نيوز، برخي از بازيكنان مشهور براي اينكه حرف‌هايشان در رسانه‌ها تحريف نشود اقدام به راه اندازی سايت شخصي كرده‌اند تا حرف‌هايشان را از اين طريق بيان كنند اما در اين ميان هستند بازيكناني كه حتي با سايت شخصي خود هم مصاحبه نمي‌كنند!

نمونه اين مسئله ميلاد ميداودي مهاجم استقلال است كه تيتر يك سايتش به اين مسئله اختصاص دارد كه او مصاحبه نمي‌كند!

23929_772.jpg


علي كريمي و مهدي رحمتي از ديگر بازيكناني است كه بيشتر با سايت خودشان مصاحبه مي‌كنند ولي ميداودي نيز نوع ديگري از اين بازيكنان است که البته نوع کم نظیری هم محسوب می شود.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:عکس:بازيكن مشهور ایرانی با سايت خودش هم مصاحبه نمي‌كند, ] [ 17:54 ] [ سجاد آرام ]

پربیننده ترین برنامه سال های اخیر صدا و سیما شب گذشته آخرین برنامه جنجالی خود را روی آنتن برد. حضور علي دايي و حبيب کاشاني، کافي بود تا 90 در آخرين برنامه خود تا پيش از آغاز ليگ يازدهم هم يکي از جنجالي ترين برنامه‌ها باشد و هم رکورد بشکند. برنامه نود شب گذشته، در حالی از ساعات پایانی روز دوشنبه آغاز شد که تا دقایقی پیش از اذان صبح روز سه شنبه به طول انجامید. اين برنامه که از ساعت نزدیک 23 دوشنبه آغاز شد تا ساعت 3:45 بامداد سه شنبه به طول انجاميد تا 90 از اين حيث رکورددار شود.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ عادل فردوسی پور در آغاز آخرین برنامه 90 به نمایندگان مجلس کنایه زد و از انتقال تیم ها به شهرستان ها به شدت انتقاد کرد و گفت: ما هفته گذشته، این همه برنامه گذاشتیم که انتقال تیم ها بد است، حال آن که فردای آن روز، نفت را فرستادند اراک. البته خبر خوب این بود که انتقال مس سرچشمه منتفی شد. حالا اراکی ها تیم را گرفتند و می گویند پولش را هم باید بدهند و همچنین باید حتما جایگاهش در جدول هم مشخص شود تا تیم را بپذیرد.

و عادل لحظه ای بعد گفت: جالب است هفته پیش، این همه نماینده در برنامه ما حرف زدند، آقای کواکبیان، این همه انتقاد کرد از انتقال تیم ها و همان فردای برنامه مان، استیل آذین رفت سمنان. به هر حال اسفند ماه نزدیک است دیگر.

اسفند ماه مورد نظر عادل فردوسی پور به نظر می رسید، زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.

فردوسی پور در مصاحبه با نزهتی، بازیکن ملوان و میهمان برنامه هم همین کنایه را به نوعی تکرار کرد!

جعفری، کارشناس داوری برنامه، تصمیمات داور در بازی رفت را تأیید کرد و اعتقاد داشت که داور بازی، یک پنالتی به سود پرسپولیس را نادیده گرفت.

در ضمن کارشناس داوری درباره بازی برگشت بر این باور بود که داور یک ضربه پنالتی به سود ملوان نگرفت. همچنین داور باید اولادی، بازیکن ملوان را در اوایل بازی بیرون می کرد.

سپس عادل فردوسی پور با دستور مستقیم مدیریت شبکه 3 سیما، توانست تصاویر پایان بازی پرسپولیس و ملوان را پخش کند.

فردوسی پور در گفت وگو با فرماندار انزلی گفت: پلیس می توانست با بینندگان مهربانتر برخورد کند.

سپس نوبت حبیب کاشانی رسید. وی درباره پرسش فردوسی پور در مورد حمایت وی در حمایت از لیدر در مقابل دایی گفت: من شاهد درگیری ایشان بودم، دایی اول درگیری را آغاز و لیدر نامبرده از خود دفاع کرد.

وی همچنین ادامه داد، هیأت مدیره در سال 87 اعلام کرده بود که باشگاه باید از ده لیدر حمایت کند.

كاشاني گفت: بحث چهره به چهره با علي دايي، نتيجه بهتري داشت. كاشاني از اينكه ميهمان اول است، راضي نيست و مي گويد: نه من عاري از اشتباه هستم و نه دايي.

حبيب كاشاني ادامه داد: من 18 ماه پيش خودم رفتم دنبال علي دايي و از كرانچار گذشتم. زماني هم كه دايي استعفا كرد، من با اين استعفا مخالفت كردم.

وی همچنین در مورد سخنان دایی درباره موفقیت تیم اظهار داشت که مدیریت یک درصد در موفقیت تیم نقش داشت! نیم درصد به خاطر اخراج کرانچار با آن کارنامه و نیم درصد هم نپذیرفتن استعفای دایی بود.

کاشانی درباره شیث رضایی هم گفت: «این بازیکن با تیم قرارداد سه ساله داشت و باشگاه باید پولش را بپردازد. درباره این ماجرا که شیث 90 درصد بگیرد و دایی 70 درصد، باید توضیح بدهم. اینکه شیث 25 درصد جریمه شده و باقی درصدی که از قرارداد سیصد میلیونی اش گرفته با مجموع این 25 درصد، شده است رقم کنونی. دایی هم قراردادی پانصد میلیونی با ما داشته که 70 درصدش را گرفته و تازه پاداش قهرمانی هم دارند که به او پرداخت می شود».

کاشانی همچنین در پاسخ به این پرسش که قرارداد دایی بالای سقف قراردادها بوده، گفت: «مربیان که قراردادهایشان سقف نداشته است».

بحث بر سر انتقادات دایی از روزنامه پرسپولیس را هم کاشانی با این استراتژی که این روزنامه رسالت خبری اش را انجام داده، پشت سر گذاشت؛ البته درباره یکی از تیترهای این روزنامه که دلخوری همسر دایی را به همراه داشت، پذیرفت که روزنامه اشتباه کرده است.

کاشانی همچنین گفت: هنوز فکر می کند می تواند با دایی ادامه بدهد و او همراه با مایلی کهن، ابراهیم زاده، درخشان و استیلی در لیست ما هستند. اولویتش دایی است و 48 ساعت هم برای او منتظر می ماند. حرفی که فردوسی پور آن را نپذیرفت.

البته فردوسي پور هم انتقاداتي درباره اينکه چرا کاشاني براي دیدار هدايتي، با خود عکاس به همراه برده، مطرح کرد و پرسيد آيا اين کار، ريا نيست؟

سرانجام، سر و کله دایی پیدا شد. وی نخست از همه بازیکنان و همه دست اندرکاران و مدیریت! تشکر کرد و سپس از کاشانی به علت انتقال ندادن عماد رضا، هادی عقیلی و خلعتبری انتقاد کرد و تا می توانست کاشانی را زیر سوال برد و ادامه داد: با کعبی تماس گرفتند و گفتند که امسال به پرسپولیس بیاید و یکی از لیدرهای این باشگاه (ع. ا) به من فحش ناموس داد.

دایی درباره رویدادهای روز بازی فینال جام حذفی در انزلی گفت: در تصاویر مشخص است که چند نفر از نزدیکان این آقا برای دریافت مدال آمدند. کجای دنیا مدیر باشگاه برای دریافت مدال بالای سکو می رود؟ کجای دنیا فرزند و برادر مدیر باشگاه مدال می گیرد، در حالی که حسین بادامکی بدون مدال ماند!

دایی در ادامه اظهار داشت: کاشانی به من گفت، کاری می کند که شریفی از این فوتبال برود.

وی همچنین در بخشی از سخنانش در برنامه 90 گفت: «ایشان درباره رابطه من و شریفی در هیأت رئیسه گفت که او احکام را با من هماهنگ می کند. ماجرا این بود که در نشست کمیته فنی، رسایی داشت احکام را می خواند، اما یکی از دوستان من تماس گرفت و خبر دقیق را از روی یکی از سایت ها برایم خواند و من هم برایشان گفتم که فکر کردند دکتر شریفی به من تماس گرفتند.

من با دکتر شریفی دوست بودم که رابطه مان را به هم زدند. بعد هم این بحث ها را در جلسه هیات رئیسه فدراسیون مطرح کردند که کذب محض است. ایشان یک روز هم آمدند سر تمرین تیم و گفتند که کاری می کنند که دیگر دکتر شریفی در فوتبال نباشد. حاضرم قسم بخورم که این حرف را زده است.

سرمربی پرسپولیس افزود: کاشانی می گوید من یک ماه سکوت کردم. درست است ایشان سکوت کردند، ولی روزنامه پرسپولیس به مدیر مسئولی کاشانی، همه سخنان ناگفته وی را زد. کجای دنیا مدیر عامل یک باشگاه روزنامه دارد؟

دایی درباره علت نرفتن روی سکو برای دریافت کاپ عنوان کرد: من به دنبال سکو و کاپ نیستم. من تنها به احترام بچه های تیم به روی جایگاه رفتم و حق آنها بود که بالای جایگاه بروند.

سخنان پایانی دایی تکراری بود و همانهایی بود که در مصاحبه های پیشین گفته بود؛ ماجرای محرومیت نورمحمدی، عدم حمایت مدیریت و... .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:همه چیز از آخرین و جنجالی ترین برنامه 90 و فردوسی پور, ] [ 14:10 ] [ سجاد آرام ]

به گفته منجمان با توجه به زمان وقوع اين واقعه در ايران كه از ساعت 22:53 آغاز و ساعت 2:32 بامداد پنجشنبه 26 خرداد پايان مي‌يابد، هموطنانمان بهترين شرايط را براي رصد اين پديده خواهد داشت.
ساكنان سراسر سرزمين پهناور ايران، شامگاه چهارشنبه و بامداد پنجشنبه همراه با نيمي از ساكنان زمين شاهد رخداد پديده زيباي ماه گرفتگي خواهند بود. فرصتي استثنايي براي رصد يك خسوف كامل در ايران كه از قضا يكي از بهترين شرايط مكاني رصد گرفت ماه در اين تاريخ با توجه به زمان گرفت و مشاهد مراحل آن در كشورمان ايران است.

به گزارش ايسنا، اين خسوف كه سي‌ و چهارمين ماه گرفتگي كامل از هفتاد و يك گرفت ساروس 130 است در شبانگاه چهارشنبه 25 خرداد ماه جاري به وقوع مي‌پيوندد كه تقريبا نيمي از ساكنان زمين در جنوب آمريكا، اروپا، آفريقا، استراليا و آسيا از جمله ايران شاهد اين پديده جذاب آ‌سماني مي‌باشند.

اين پديده زيباي نجومي از ساعت 22 و 53 دقيقه چهار‌شنبه 25 خرداد آغاز و در ساعت 23 و 53 دقيقه، سايه زمين تمام قرص ماه را مي‌پوشاند و ماه‌گرفتگي كلي (گرفت كامل) نسبتا طولاني كه تا ساعت 1 و 33 دقيقه بامداد پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ادامه دارد آغاز مي شود. پس از آن ماه شروع به خروج از سايه (باز شدن) مي‌كند.

پايان ماه‌گرفتگي در ساعت 2 و 32 دقيقه اتفاق مي‌افتد.

اين گرفتگي كلي در تمام ايران قابل رؤيت خواهد بود. همچنين در آسيا (به جز بخشي از شمال روسيه)، اروپا (به جز بخشي از شمال اروپا)، آفريقا، آمريكاي جنوبي (به جز بخشي از شمال غربي)، اقيانوسيه و جنوبگان مشاهده خواهد شد.

به گفته منجمان با توجه به زمان وقوع اين واقعه در ايران كه از ساعت 22:53 آغاز و ساعت 2:32 بامداد پنج‌شنبه 26 خرداد پايان مي‌يابد، هموطنانمان بهترين شرايط را براي رصد اين پديده خواهد داشت.

اين خسوف سي و چهارمين گرفت از هفت و يك گرفت ساروس مذكور است. خسوف دروضعيت جزيي ساعت 22:53 اغاز و 2:32 به پايان مي‌رسد.

مهندس مسعود عتيقي، مدير انجمن نجوم آماتوري ايران با بيان اين كه ماه گرفتگي شامگاه چهارشنبه و بامداد پنج شنبه سي و چهارمين گرفت از هفتاد و يك گرفت ساروس 130 است، اظهار كرد: اولين گرفت از اين ساروس در روز دوشنبه 20 خرداد سال 795 خورشيدي رخ داده و آخرين گرفت ساروس 130 در روز جمعه چهار مرداد 2057 خورشيدي رخ خواهد داد. 15 خسوف غير مرئي (نيمسايه‌اي)، 42 ماه گرفت جزيي و 14 گرفت كامل، هفتاد و يك گرفت ساروس 130 را كامل مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: سه‌شنبه 6 تير ماه 1408 خورشيدي، طولاني‌ترين خسوف كامل اين ساروس به مدت يك ساعت و 42 دقيقه و 53 ثانيه به وقوع مي‌پيوندد كه مدت زمان آن با ماه گرفتگي 25 خرداد 90 بسيار بسيار نزديك است (با اختلاف حدود يك دقيقه) و كوتاهترين خسوف كامل ساروس 130 پنجشنبه 20 شهريور 1534 خورشيد، بسيار كوتاه و به مدت 2 دقيقه و 36 ثانيه خواهد بود.

عتيقي درباره زمان رخداد خسوف كامل بعدي در ايران گفت: خسوف بعدي شنبه 19 آذر 1390 رخ مي دهد كه در اغلب نقاط كشور ماه‌ گرفتگي جزئي پيش از طلوع ماه آغاز مي‌شود. اين گرفتگي در آسيا، اروپا، شرق آفريقا، آمريكاي شمالي، اقيانوسيه و جنوبگان قابل رؤيت است. پس از آن تا سال 1394 ماه گرفتگي كامل ديگري در كشور نخواهيم داشت كه خسوف سال 94 هم تنها در نيمي از كشور قابل رويت خواهد بود. ماه گرفتگي كامل بعدي كه آن هم در سراسر كشور قابل مشاهده خواهد بود در سال 1397 رخ مي‌دهد.

وي خاطرنشان كرد: براي رصد ماه گرفتگي نياز به ابزار خاصي نيست و با چشم غير مسلح نيز مي‌توان آن را مشاهده كرد. هر چند كه براي عكاسي دقيق‌تر از اين رويداد تلسكوپ به كمك منجمان مي‌آيد. نبايد اين گونه تصور كرد كه خسوف براي چشم انسان مشكل ساز است و به هيچ وجه فيلتر خاص براي رصد ماه گرفتگي جهت جلوگيري از مشكل احتمالي به چشم نياز نبوده و توصيه نمي‌شود. البته فيلتر ماه بر روي برخي تلسكوپ‌ها براي مشاهده ماه در وضعيت شديد نوراني مي‌باشد تا از پايين آمدن حساسيت چشم جلوگيري كند.

عتيقي تصريح كرد: بررسي عوارض سطحي ماه كه يكي پس از ديگري درون سايه زمين قرار مي‌گيرد يكي از مطالعات رصدي اين پديده است كه در كنار كنترل زمان آغاز و پايان گرفت ماه، شدت رنگ قرمز در خسوف شرايط اختفا احتمالي ستارگان در لحظه ماه گرفتگي و دهها مطالعه ديگر قرارمي‌گيرد.

مدير انجمن نجوم آماتوري ايران تصريح كرد: تعدادي از علاقه‌مندان شركت كننده در برنامه ويژه انجمن براي مشاهده اين خسوف، براي اولين بار از فراز برج ميلاد تهران اين پديده زيباي نجومي را رصد و تصويربرداري خواهند نمود.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:زمان دقیق ماه گرفتگي كامل امشب, ] [ 13:37 ] [ سجاد آرام ]

97637_605.jpg


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:عکس: لبخند دسته جمعی سران سه قوه, ] [ 10:36 ] [ سجاد آرام ]

«فا بیان» دختر ۲۸ ساله فرانسوی است تا چندی قبل مدل لباس بسیار معروفی بود که شرکت‌های بزرگ با او قراردادهای کلانی می‌بستند. عکس او در مجله‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی به نمایش در می‌آمد ولی حالا در روستاهای دور دست افغانستان به درمان بیماران می‌پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.

«فا بیان» دختر ۲۸ ساله فرانسوی است



فابیان با اعتماد به نفس کاملی گفت: «اگر لطف و رحمت خداوند شامل من نمی‌شد، هیچ گاه نمی‌توانستم مسلمان شوم و تا آخر عمرم مانند یک حیوان زندگی می‌کردم. من در آن زندگی فقط به دنبال سیراب کردن هوس و شهوت‌های خود بودم و هیچ اصول و ارزشی برای خود نداشتم. از کودکی آرزو داشتم پرستار شوم، اکنون که مسلمان شده‌ام به آرزوی خود رسیده‌ام.»

بله او به آرزوهای خودش رسیده است و حالا راه هدایت را پیدا کرده است. او تا دیروز همه خواسته‌های دنیایی را داشت، ثروت و شهرت و … اما حالا حقیقت را داشت، آرامش را داشت، اعتماد به نفس را داشته چیزی را داشت که قبلاً هیچ‌گاه نداشته، «ایمان».

او گفت: «در حال و هوای کودکی همواره خودم را در حالت کمک به کودکان بیمار تخیل می‌کردم اما وقتی بزرگ‌تر شدم، به دلیل زیبایی ظاهری که دارم ناخودآگاه به سمت دنیای مدل کشیده شدم و از شکل من استفاده ابزاری می‌شد، دقیقاً مانند یک وسیله مدت دار که بویی از انسانیت در آن نبود.»

این دختر تازه مسلمان شده، همچنین گفت: «تا اینکه برای شرکت در یکی از برنامه‌ها به بیروت پایتخت لبنان دعوت شدم. وقتی به آنجا سفر کردم، صحنه‌هایی دیدم که در همه عمرم مانند آن را ندیده بودم. در آنجا پیش از گذشته از خودم منفور شدم و کم کم به سمت متحول شدن حرکت کردم تا اینکه در نهایت به اسلام که انسانیت واقعی در آن وجود دارد، رسیدم. پس از مسلمان شدن در بیروت به پاکستان سفر کردم و از مرز این کشور به افغانستان رفتم و با کمک به کودکان و مجروحان یکی از آرزوهای دیرینه و کودکی خود را محقق ساختم.»

وقتی فا بیان مسلمان شد خیلی‌ها تلاش کردند او را از راهی که انتخاب کرده بود منصرف کنند. «فا بیان» در این باره گفت: «شرکت‌های مدل پس از اینکه از مسلمان شدن من با خبر شدند، سعی کردند مرا به راه قبلی باز گردانند از همین رو هدایای بسیار زیادی برایم فرستادند و پیشنهاد دستمزد سه برابری نسبت به قبل را به من دادند اما من که تازه راه اصلی را یافته بودم، هدایا را پس فرستاده و همه پیشنهادات آنان را رد کردم و اکنون احساس می‌کنم که در خوشبختی کامل به سر می‌برم.”

خانواده او هم تلاش زیادی کردند جلوی کار او را بگیرند و اما فا بیان برای راهی که انتخاب کرده بود مصمم بود. حالا او زندگی‌اش را صرف کمک به دیگران می‌کند تا به ما هم یاد بدهد که مهم‌ترین داشته یک انسان ایمان اوست، به خاطر ایمان حتی می‌شود از ثروت و شهرت هم گذشت.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:تصویری از دختر مانکن ۲۸ ساله فرانسوی بعد از مسلمان شدن, ] [ 1:38 ] [ سجاد آرام ]

هنوز قهرمانی تیم بارسلونا از ذهن علاقه مندان به فوتبال پاک نشده بود که تیم پرسپولیس جام حذفی را فتح نمود.

اما در فینال جام حذفی صحنه هایی را مشاهده کردیم که بسیار ناخوشایند بود.

ذکر چند نکته درباره فینال خالی از لطف نیست: به گفته ی کارشناسان سطح این مسابقه در حد فینال جام حذفی نبود، گزارشگر بازی هم به جبران حرفهای جواد خیابانی حتی در دقایق پایانی از جمله ی " همچنان وقت برای تک گل ملوان هست" نمی گذشت و صندلی های شکسته شده در حاشیه زمین هم به حساب چند تماشگرنما گذاشته شد.

اینها بماند...

آنچه می خواهم به آن بپردازم با چند تصویر جشن قهرمانی و ادامه ی آن است.

 













 
 
 
 
 
 
 
 
به راستی تا به کی باید هزینه کنیم و  برای به دست آوردن چه چیزی؟

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:تفاوت جشن قهرمانی فوتبال در ایران و اروپا + تصاویر, ] [ 1:32 ] [ سجاد آرام ]

ماجرای هولناک یلدا زن 35 ساله ای که خانه فساد داشت

متهمان با دستور قضايي روانه زندان شدند. جستجو براي دستگيري يلدا ـ متهم فراري ـ ادامه داشت تا اين كه اوايل هفته گذشته مردي در تماس بامركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان شهريار خبر داد كه زن همسايه خانه اجاره‌اي‌اش را تبديل به خانه فساد كرده و همسايه‌ها نيز قصد آتش زدن خانه‌اش را دارند.
جام جم: زني كه سركرده باند فساد بود، وقتي مردم خشمگين مشعل به دست را مقابل خانه‌اش ديد، خواست فرار كند كه همراه 3 همدستش با هوشياري ماموران اطلاعات ـ امنيت شهرستان شهريار دستگير شد.

چندي پيش مردي با حضور در اداره پليس اطلاعات ـ امنيت عمومي شهرستان شهريار از زن همسايه‌اش شكايت كرد.شاكي به پليس گفت: زني 35 ساله به نام يلدا با اجاره خانه‌اي در شهرك انديشه، آنجا را پاتوقي براي افراد معتاد كرده و با فريب دختران و پسران جوان، آنها را معتاد و در باند فساد گرفتار مي‌كند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار، افراد ديگري هم با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي را ارائه كردند.ماموران طي هماهنگي قضايي با بازپرس اصغري زاويه، عازم محل زندگي زن فريبكار شدند كه معلوم شد يلدا ـ صاحبخانه ـ با جا گذاشتن 2 زن و 2 مرد جوان در خانه‌ اجاره‌اي، فرار كرده است. با انتقال اين 4 متهم به مركز پليس و بازجويي از آنها، مشخص شد يلدا سركرده اصلي باند است و آنها از 3 ماه پيش با اين زن آشنا شده و با او همكاري داشته‌اند.

متهمان با دستور قضايي روانه زندان شدند. جستجو براي دستگيري يلدا ـ متهم فراري ـ ادامه داشت تا اين كه اوايل هفته گذشته مردي در تماس بامركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان شهريار خبر داد كه زن همسايه خانه اجاره‌اي‌اش را تبديل به خانه فساد كرده و همسايه‌ها نيز قصد آتش زدن خانه‌اش را دارند.

دقايقي بعد ماموران به بسرعت به محل حادثه در باغستان شهريار اعزام و متوجه شدند، بيش از 30 زن و مرد كه مشعل به دست دارند، مقابل خانه زن همسايه تجمع كرده‌اند.ماموران در گفت‌وگو با اهالي محل، آنها را از آتش زدن خانه زن همسايه منصرف كرده و با هماهنگي قضايي وارد خانه شدند و در اين محل 3 زن و يك مرد را دستگير كردند.ماموران هنگام انتقال متهمان به مركز پليس، متوجه شدند يكي از زنان بازداشت شده، همان يلدا ـ متهم تحت تعقيب پليس است.

ابتدا افراد بازداشت شده كه 2 زن و يك مرد جوان بودند، بازجويي شدند كه آنها گفتند در قبال دريافت پول و داشتن سرپناه، در دام يلدا ـ سركرده باند ـ گرفتار شده‌اند. با اعتراف متهمان بازپرس اصغري زاويه دستور ادامه تحقيقات را صادر كرد.
موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:ماجرای هولناک یلدا زن 35 ساله ای که خانه فساد داشت, ] [ 20:21 ] [ سجاد آرام ]
سرتيپ احمدرضا رادان امروز دوشنبه در حاشيه بازديد از يگان‌هاي اجراي طرح امنيت اخلاقي در ستاد فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به خبرنگاران گفت: اين طرح از بيست و پنجم خرداد‌ماه در تهران بزرگ، گيلان و مازندران به اجرا گذاشته خواهد شد و امروز جهت بازديد از آمادگي يگان‌هاي اجراي طرح در اين مكان حاضر شديم.






















































موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:تصاویر/ آغاز به‌کار گشت امنيت اخلاقی , ] [ 18:45 ] [ سجاد آرام ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشيو مطالب
شهريور 1394
تير 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 423
بازدید ماه : 1554
بازدید کل : 1069773
تعداد مطالب : 1229
تعداد نظرات : 668
تعداد آنلاین : 1


Alternative content