تك داستان آموزنده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک ابتدا مارا با نام تک داستان آموزنده و با آدرس http://takdastanha.loxblog.com/ لینک کرده و سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش خبرنگار اجتماعی افکارنیوز، نظر دانشمندان در مورد طول عمر حیوانات متفاوت است، حیوانات با توجه به شرایط و محیطی که در آن زندگی می کنند طول عمرهای متفاوتی دارند.

در میان جانوران، کلاغ پرنده ای مرموز و باهوش به حساب می آید،برخی بر این باورند که کلاغ ها عمری جاویدان دارند!اما کلاغ ها نیز مانند دیگر جانداران طول عمر مشخصی دارند.میانگین عمر این پرنده مرموز 200 سال تخمین زده شده است.درمیان پرندگان کلاغ بیشترین طول عمر را دارا است.

در جدول ذیل میانگین طول عمر جانوران اورده شده است.



موضوعات مرتبط: کدام حیوان بیشترین طول عمر را دارد؟، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:کدام حیوان بیشترین طول عمر را دارد؟, ] [ 21:56 ] [ سجاد آرام ]

بانكي:‌ گردش، تفریح، مسافرت و دیدن جاذبه های طبیعی از جمله لذت بخش ترین فعالیت های هر انسانی است. رفتن به طبیعت و لذت بردن از مناظر و پدیده های طبیعی را نمی توان با هیچ شادی دیگری مقایسه کرد.

در این بین هستند کسانی که به رفتن به هرجایی راضی نمی شوند و تفریحشان لزوما باید با تجربه ای تازه و متفاوت و البته هیجان انگیز و خطرناک همراه باشد.

این گزارش ویژه کسانی است که از خطر کردن لذت می برند:

1. قفس مرگ، استرالیا

تصور کنید شانس شنا کردن در آبی را داشته باشید که یک کروکودیل در آن منتظر دیدار چهره به چهره با شماست. صد البته باید بسیار شجاع باشید که خطر چنین آبتنی را به جان بخرید، اما اوضاع هم به این خطرناکی نیست، چراکه مسوولان استرالیایی این جاذبه تفرحی عجیب فکر همه جا را کرده اند و کروکودیل را در محفظه ای شفاف و شیشه ای نگهداری می کنند.

کروکودیل در این محفظه شیشه ای که به آن "فقس مرگ" می گویند، منتظر دیدار آدم های شجاع است.

 

2. پرش از صخره، نروژ

نروژ از جمله کشورهایی است که چشم انداز دیدنی کم ندارد و به ویژه صخره های سر به فلک کشیده اش، از دوستداران پرش دعوت می کنند تا هیجان یک پرش خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنند.

وقتی بالای صخره ای می ایستید، نگاه کردن به پایین از آن بالا ترسناک است، تا چه رسد به اینکه بخواهید پروازی را از فراز آن تجربه کنید. البته پرش از صخره برای علاقه مندان به این کار حتما ارزش چنین خطر بزرگی را دارد.

 

3. قایق سواری روی آبشار، آرژانتین و برزیل

قایق سواری کردن آن هم در دامنه آبشاری که بلندتر از نیاگارا است، کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. اما برای علاقه مندانی که به آبشار ایگواسو در برزیل و آرژانتین می روند، همه سختی ها می تواند هموار شود.

برای اینکه بتوانید از قایق سواری در دامنه این آبشار عظیم و شکوهمند لذت ببرید، باید 15 دلار در هر دو کشور آرژانتین و برزیل بپردازید.

در سال 2011 دو آمریکایی و 5 نفر دیگر هنگام قایق سواری در این منطقه کشته و زخمی شدند، که این موضوع نشان دهنده لزوم رعایت احتیاط در این منطقه است.

 

4. پیاده روی روی لبه برج، کانادا

فرض کنید روزی فرا برسد که علاوه بر دیدن داخل برج میلاد بتوانید روی لبه های آن پیاده روی کنید، بدون اینکه خطر پرت شدن از ارتفاع زیاد شما را تهدید کند!

کسانی که به برج CN در تورنتوی کانادا می روند، این فرصت را دارند که 15 متر روی لبه برج پیاده روی کنند و از دیدن چشم انداز این شهر از بالا لذت ببرند.

البته آنها با طناب هایی که از قبل به خود بسته اند، تعادلشان را در طول این پیاده روی حفظ می کنند.

 

5. پرتاب به درون آتشفشان با طناب فنری، شیلی

آتشفشان از جمله پدیده های منحصر به فرد طبیعی است که حتی نگاه کردن به آن هم وحشتناک به نظر می رسد و شجاعت می خواهد، اما برای آنها هم سرشان برای خطر کردن و ماجرا جویی درد می کند، بستن یک طناب ارتجاعی به پا و پرش به سوی آتشفشان نباید چندان خطرناک باشد.

کسانی که می خواهند این پرش منحصر به فرد را تجربه کنند، باید یک طناب به پای خود ببندند و دقایقی بین زمین و آسمان معلق بمانند!


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:5 جاذبه توریستی عجیب دنیا / تصاویر , ] [ 13:48 ] [ سجاد آرام ]

این مرد هندی توسط یک مار بوا بلعیده شد و با وجود تلاش فراوان برای نجات این مرد و کشتن مار این مرد جان سالم به در نبرد و فقط جسد وی از شکم مار به بیرون کشیده شد.

SiteRooz.com

SiteRooz.com

SiteRooz.com


موضوعات مرتبط: مردی در شکم یک مار بوا + عکس، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:مردی در شکم یک مار بوا + عکس, ] [ 18:15 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: عکس/جدید‌ترین ترفند قفل کردن ماشین، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:عکس/جدید‌ترین ترفند قفل کردن ماشین, ] [ 12:35 ] [ سجاد آرام ]

خبرآنلاین: مایک شفر، این تصویر هیجان‌انگیز را از دن پاتر، صخره‌نورد و یکی از قهرمانان پرش با لباس پرنده گرفته است. پاتر به نمایش‌های نفس‌گیر در ارتفاعات مشهور است که گوشه‌ای از آن را در این تصویر می‌بینید. در این‌جا، پاتر در قله کاتدرال پارک ملی یوسمیت به ارتفاع 3300 متر مشغول انجام حرکت‌های نمایشی است.


موضوعات مرتبط: عکس/ دل و جرأت یعنی این! ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:عکس/ دل و جرأت یعنی این! , ] [ 12:54 ] [ سجاد آرام ]

به گزارش آتی نیوز؛ عکس های منتشر شده ظاهراً همگی نشان از یک فیلم ساده ایرانی را دارند. کارگردانی که به زن بازیگر برای ایفای نقش و پوشیدن چادر کمک می کند و نقشش را به او دیکته می کند یا مردی با ریش سفید دارد به زن چادری نگاه می کند. کارگردان این فیلم، بهمن قبادی، است.

در این فیلم بازیگر و مدل و مانکن برهنه هالیوودی یعنی مونیکا بلوچی، در نقش یک زن چادری ظاهر شده است. این درحالی است که این بازیگر در فیلم های هالیوودی با پوشش های زننده ظاهر می شود.

همچنین بازیگر  قبل از انقلاب، « بهروز وثوقی» نیز در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

نام  این فیلم « آخرین شعر کرگدن» است که در ترکیه ساخته شود.

در این فیلم علاوه بر مونیکا بلوچی و بهروز وثوقی، آرش، خواننده لس آنجلسی نیز باز ی می کند. حتی از وجود داریوش اقبالی، خواننده معروف ایرانی هم در این فیلم صحبت های است که البته هنوز قطعی نشده است.

قصه این فیلم مضمونی عاشقانه دارد که البته حاشیه های سیاسی اش پررنگ تر است. گفته می شود داستان فیلم درباره ی زندگی یک شاعره و زن و شوهری ایرانی است که مونیکا بلوچی و بهروز وثوقی نقش این زن ومرد ایرانی و آرش هم نقش پسر این زن و مرد ایرانی رو بازی خواهند کرد. مونیکا بلوچی قرار است در این فیلم فارسی صحبت کند و شنیده شده است که یک معلم فارسی زبان در حال یاد دادن زبان فارسی به مونیکا است.این فیلم قرار است به صورت بداهه سازی ساخته شود.

نکته جالب اینجاست که بهمن قبادی در ساخت این فیلم از بازیگران داخل ایران استفاده نکرده است، درحالی که در ساخت فیلم های قبلی خود از بازیگران خوب داخلی چون حامد بهداد استفاده کرده بود.
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:بازیگری آرش خواننده لس آنجلسی در یک فیلم ایرانی + تصاویر, ] [ 13:42 ] [ سجاد آرام ]

یکی از عجیب ترین ازدواج های در طول سال های اخیر بزودی در سوئد صورت می گیرد.

روزگار نو (rouzegareno.ir)، به نقل از گلوبال پست نوشت، یک زن خون آشام که نامزدش را برای نوشیدن خونش کشت و یک مرد آدم خوار که همسر خود را کشت و گوشتش را خورد ، در یک بیمارستان روانی ، عاشق یکدیگر شده و می خواهند ازدواج کنند.

ایسکاین جانسن 33 ساله و میشل گوستافسون 23 ساله هم اکنون در مکانی با امنیت بالا به نام "کرسودن" نگهداری می شوند.

SiteRooz.com


گوستافسون می گوید: من می خواهم، گلوی مردم را در مترو ببرم!

این خون آشام به دلیل ریختن خون یک مرد، در بیمارستان روانی به سر می برد. وی به نامزد سابق خود چاقو زد و سپس خون او را نوشید.

مرد خون آشام هم سر همسر خود را با اره بریده و سپس خورده است.

جانسون می گوید: من عاشق میشل هستم و تا به حال کسی را به مانند او ندیده ام. من می خواهم یک زندگی بدون جنایت داشته باشتم.

گوستافسون که شیطان پرست است، می گوید: ما می خواهیم با یکدیگر زندگی کنیم و سرگرمی های خود را دنبال کنیم.

ازدواج این دو تقریبا محال است. این دو قاتل با خودداری از رفتن به زندان، با اقامت در یک بیمارستان روانپزشکی موافقت کرده اند.

گفتنی ست، این دو محکوم به حبس ابد هستند.


موضوعات مرتبط: خلاف سنگین ترین عاشق و معشوق دنیا !! + عکس، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:خلاف سنگین ترین عاشق و معشوق دنیا !! + عکس, ] [ 14:7 ] [ سجاد آرام ]


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:عکس/ سنگ قبر فرزند ایران خودرو , ] [ 14:6 ] [ سجاد آرام ]

SiteRooz.com


موضوعات مرتبط: عکس/ بهترین نسخه پزشکی، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:عکس/ بهترین نسخه پزشکی, ] [ 14:4 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:عکس : این عابر بانکه یا دیوار مردم؟؟؟, ] [ 19:9 ] [ سجاد آرام ]
پارک ملی دره‌مرگ "Death Valley"یکی از مناطق دیدنی و پر طرفدار در جهان است که در کالیفرنیا واقع شده است. در این پارک منطقه‌ی به نام‌ ‌رایس‌ترک پلیا Racetrack Playa واقع شده است. سنگ های این سرزمین خود به خود حرکت میکنند. تحقیقات بسیاری در این زمینه صورت گرفته است. با این وجود هنوز هیچ دلیل منطقی و علمی برای این پدیده طبیعی بدست نیامده‌ است. هیج محرک انسانی یا حیوانی در این حرکت و جابجایی دخالت ندارد. عده‌ای‌از جغرافی‌دانان گفته‌اند که‌سنگ‌ها توسط بادهای قوی، زمانیکه بارش سنگین باران زمین خشک و گلی را صاف و لغزنده کرده است، حرکت و جابجا‌ می شوند‌. مانند یک تکه یخ در زمین لیز و صاف. عده‌ای دیگر این فرضیه را رد کردند. چرا که بر اساس مشاهدات‌، سنگ‌ها در زمان تابستان وقتی درجه حرارت هوا بسیار بالا است، حرکت می‌کنند. تی سنگ‌ها در این زمان کاملا خشک هستند. همچنین تحقیقات نشان داده است که این سنگ‌ها هر 2 یا 3 سال یک بار حرکت می کنند. و خط سیرشان به اندازی‌عمیق است که مدت 3 تا 4 سال اثرش بر روی زمین خشک و ناهموار باقی‌می‌ماند.



















موضوعات مرتبط: تصاویر/ سنگ هایی که راه میروند، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:تصاویر/ سنگ هایی که راه میروند, ] [ 19:7 ] [ سجاد آرام ]

لیلا حاتمی در بخشی از فیلم "کمال‌الملک"، ساخته مرحوم علی حاتمی.

 آپلود سنتر


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:عکسی جالب از کودکی لیلا حاتمی, ] [ 12:40 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:دختری که مژه های ۲۰ سانتی دارد! +عکس, ] [ 12:39 ] [ سجاد آرام ]
این زن قبل از عمل جراحی ۳۰۵ کیلو گرم وزن داشته که بعد از انجام عمل جراحی توانسته است ۲۲۶ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد .
به گزارش مجله ببین،این زن بعد از عمل جراحی و رعایت موارد غذایی طی هفت سال این کاهش وزن فوق العاده را به دست آورد .

 آپلود سنتر



 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:کاهش وزن باورنکردنی این زن قبل و بعدازعمل+عکس, ] [ 21:7 ] [ سجاد آرام ]

مردي بود كور كه خيلي زود از خواب بيدار شد تا نماز صبح را با جماعت در مسجد بخواند وي لباس خود را پوشيد و وضو گرفت سپس راهي مسجد شد در نيمه راه پاي او ليز خورد و بر روي زمين افتاد و لباسش كثيف شد دوباره به خانه برگشت و لباسش را پوشيد و وضو گرفت و برگشت تا اينكه در مسجد نماز بخواند و براي بار دوم در همان مكان اول پايش ليز خورد و افتاد و باز هم لباسش كثيف شد دوباره به خانه برگشت و لباسش را عوض كرد و وضو گرفت و راهي مسجد شد در وسط راه با مردي كه چراغ در دستش بود روبرو شد از آن مرد پرسيد كه تو كي هستي مرد جواب داد كه من تو را ديدم كه دوبار در وسط را افتادي و با خودم گفتم كه راه تو را نوراني كنم تا بتواني به مسجد بروي و آن مرد با آن مرد كور به مسجد رسيدند و مرد كور به آن مرد گفت كه بيا داخل نماز بخوانيم اما آن مرد خودداري كرد دوباره به او گفت كه بيا نماز بخوانيم اين بار مرد به شدت خودداري كرد بعد از آن مرد كور از او پرسيد چرا دوست نداري نماز بخواني مرد در جواب گفت كه من شيطانم در بار اول من تو را بر زمين انداختم تا نتواني به مسجد بروي اما وقتي كه تو به خانه برگشتي خداوند تمام گناهانت را بخشيد و براي بار دوم كه تو را انداختم و تو هم دوباره به خانه برگشتي و راهي مسجد شدي خداوند تمام گناهان اهل بيت تو را بخشيد و براي بار سوم ترسيدم تو را بيندازم مبادا دوباره برگردي و خداوند بوسيله اين كارت تمام گناهان اهل روستا را ببخشد
پس اي برادران عزيز هيچ وقت راه نفوذي براي شيطان در بين خودتان ايجاد نكنيد
اميدوارم كه از اين مطلب استفاده ببريد


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:مردكور و شيطان, ] [ 22:29 ] [ سجاد آرام ]

پیتر تامپسون استاد دانشگاه یورک، در سال ۱۹۸۰ عکس مارگارت تاچر-نخست وزیر وقت انگلیس- را دستکاری کرد و این پدیده را در آن اعمال کرد. این عکس به قدر مشهور شد که به دستکاری‌های اینچنینی عکس‌ها، اصطلاح پدیده یا اثر تاچر اطلاق شد.

خوب نگاه كنيد




به عکس‌های بالا دقت کنید، عقیده شما در مورد آنها چیست؟

اصولآ چیز خاصی نظر شما را جلب کرد؟

شما به علت عادتهای ذهنیتان از درک درست این تصاویر ناتوانید. گاهی باورهای ذهنی ما چیزی بیشتر از عادت های فکری مان نیست


باور نمی‌کنید؟!











 


باور کنید!

اين همان تصوير است!!

 

بله این هم نمونه دیگریست از خطای پردازش مغز شما و نه چشمتان. (اگر اعتماد نمی کنید مانیتورتان را بلعکس کنید.)

همان مغزی که باورهای شما را میسازد باورهایی که دودستی به آنها چسبیده اید !

پدیده تاچر:

پیتر تامپسون استاد دانشگاه یورک، در سال ۱۹۸۰ عکس مارگارت تاچر-نخست وزیر وقت انگلیس- را دستکاری کرد و این پدیده را در آن اعمال کرد. به گزارش بولتن نیوز این عکس به قدر مشهور شد که به دستکاری‌های اینچنینی عکس‌ها، اصطلاح پدیده یا اثر تاچر اطلاق شد.

درست کردن این عکس‌ها، کار چندان مشکلی نیست. کافی است که عکس خودتان یا کس دیگر را تغییر جهت بدهید ولی قسمت لب و چشم‌ها را تغییر جهت ندهید.

اما چرا این طور می‌شود؟ چرا مغز ما قسمت دهان و چشم‌ها را مثل بقیه قسمت‌های چهره پردازش نمی‌کند؟

توضیحات مختلفی برای این پدیده وجود دارد ولی بهترین توجیه به شرح زیر است:

به گزارش بولتن نیوز مغز ما به وسیله دو فرایند جداگانه اشیا را از هم تمیز می‌دهد. در فرایند اول، ما به اشیا به عنوان یک کل نگاه می‌کنیم و شیء مورد نظر را که می‌تواند چهره یک نفر باشد با نقشه ذهنی که از اشیا و چهره‌های دیگر داریم مقایسه می‌کنیم.

اما در فرایند دوم، مغز ما برای افتراق اشیایی مختلف از هم به جزئیات تمرکز می‌کند و مثلا روی بینی، لب یا چشم‌ها تمرکز می‌کند.

از آنجا که ما به ندرت، عکس‌های بالا پایین شده از چهره را می‌بینیم، مدل‌ها و نقشه‌هایی از این طور عکس‌ها را نداریم، در نتیجه فرایند اول به درستی عمل نمی‌کند و فرایند دوم تشخیص چهره، از انجا که روی جزئیات تمرکز دارد، چیز غیرطبیعی در عکس تشخیص نمی‌دهد و نمی‌تواند کشف کند که چشم‌ها و لب‌ها برعکس شده‌اند.

حقیقت این است که سیستم بینایی ما با دستگاه‌های اپتیک و رایانه‌ای ثبت و پردازش عکس تفاوت زیادی دارد. گاهی با شگقتی هنگامی که متوجه توهمات و خطاهای بینایی خودمان می‌شویم، تازه پی به این مطلب می‌بریم. به گزارش بولتن نیوز این خطاها، جدا از جالب بودن به دانشمندان عصب‌شناس در فهم مکانیسم‌های پیچیده مغزمان کمک می‌‌کنند.

جالب اینجاست که بیماری‌ای به نام پروسوپاگنوزیا، یا کوری چهره وجود دارد که در آن شناخت و تمیز دادن چهره‌ها مختل می‌شود. اگر مبتلایان به این بیماری عکس بالا را نشان بدهید، بلافاصله متوجه مشکل می‌شوند!

به افکارت عادت نکن، از به چالش کشیده شدن باورهایت نترس ، وگاهی از سمت اندیشه های دیگران بیندیش!

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


موضوعات مرتبط: ذهن شما از درک این تصاویر عاجز است ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:ذهن شما از درک این تصاویر عاجز است , ] [ 14:33 ] [ سجاد آرام ]
گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از اعضای بدن جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.


براساس گزارش نچرال نیوز، اظهارات سناتور رالف شورتی در مورد پیامدهای اخلاقی این عمل و تاکید بر اینکه ایالت اوکلاهاما درصدد صدور قانون جدیدی برای ممنوعیت این اقدام است، ناظران اجتماعی را با این سوال مواجه کرده است که مگر تا پیش از این، چنین اقدامی از سوی پپسی، نستله و کرافت انجام می‌شده است؟!


تصویری دلخراش از یک جنین که کبد وی برای استفاده در طعم‌دهنده‌ها، توسط کارکنان آزمایشگاه شرکت پپسی از بدن وی خارج شده است.

براساس این گزارش در سایت اوباما، خبرگزاری آسوشیتدپرس و روزنامه O'Collegian برای اولین بار این خبر را منتشر و عنوان کردند: شورتی بعد از این اظهارات، پاسخی به تماس‌های آنها برای توضیح در مورد این مسئله نمی‌دهد. سرانجام رادیوی تولسا موفق شد با سناتور تماس بگیرد و او در این مصاحبه عنوان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که این سه شرکت با استفاده از کبد جنین‌های سقط شده، به ایجاد طعم دهنده برای نوشیدنی‌های خود اقدام می‌کنند.

سناتور شورتی در این مصاحبه رادیویی همچنین عنوان کرد: "ما قصد نداریم اجازه دهیم که تولید این نوع کالاها در اوکلاهاما صورت بگیرد."

براساس اذعان نشریات اسراییلی، پپسی و نستله از حامیان مالی رژیم صهیونیستی هستند اما کمک‌های پپسی از سال 1980 در پی تهدید دولت‌های عربی به قطع خرید از این شرکت، حالت مخفیانه پیدا کرد.

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله+عکس , ] [ 14:32 ] [ سجاد آرام ]



موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:عکس/فایده داشتن خواهر, ] [ 22:59 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:عکس : ابتکاری دیگه از هموطنان ما !!, ] [ 14:39 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:فوتبال دستی سه بازیکن مشهور فوتبال ! + عکس, ] [ 14:38 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:عکس از ,,, در یک کنسرو زیتون !!!, ] [ 14:38 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:عکس : کلاس درس دخترانه بعد از رفتن معلم از کلاس !!, ] [ 23:35 ] [ سجاد آرام ]
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:اگه خانومها برن ورزشگاه تماشای فوتبال چی میشه + تصاویر, ] [ 23:34 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر

 

 آپلود سنتر


 آپلود سنتر

 آپلود سنتر

 

 آپلود سنتر


 آپلود سنتر

 

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر

 


 آپلود سنتر


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:تصاویر/ انواع دل , ] [ 23:33 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر

در بررسی هایی که بر روی شکل ابروها و رابطه آنها با شخصیت انسان انجام گرفته است، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که هر شکلی از ابرو با شخصیت صاحب آن رابطه دارد.

در اینجا به چند شکل از ابروها و رابطه آنها با شخصیت افراد اشاره می شود:

1) ابروهای نرم و کم پشت نشانه ناپختگی و بی تجربگی است.

2) ابروهای پرپشت نشانه تحرک زیاد و پرانرژی بودن است.

3) ابروهای بلند نشانه ثبات شخصیت و تلاش و کوشش فراوان است.

4) ابروهای کوتاه نشانه عدم استواری و خیالاتی بودن است.

5) ابروهای پیوسته نشانه حساس بودن است.

6) ابروهای دور از هم نشانه ضعف و انزوا طلبی و ناپختگی است.

7) ابروهای نزدیک به چشم ها نشانه اراده قوی و تمرکز ذهن است.

8) ابروهای صاف نشانه شخصیت محکم و لجباز است.

9) ابروهای کمانی نشانه نیرو و نشاط و گرمی است.

10) ابروهایی که انتهای آنها به سمت بالاست نشانه جرئت و نشاط و شادمانی است.

11) ابروهایی که انتهای آن افتاده است نشانه پیچیدگی شخصیت و اضطراب است.

 

به طور کلی می توان گفت:

ابروهای پرپشت: نشانه فعالیت،

ابروهای بلند: نشانه اراده،

ابروهای بالا : نشانه جرئت

ابروهای کمانی: نشانه گرمی و اشتیاق است.


موضوعات مرتبط: شناخت شخصیت از روی مدل ابروها (بسیار جالب)، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:شناخت شخصیت از روی مدل ابروها (بسیار جالب), ] [ 20:2 ] [ سجاد آرام ]
به گزارش قاصد؛ ماهی های پیرانا یکی از خطرناک ترین ماهی های جهان هستند که در آبهای رود آمازون زندگی می کنند . اگر چه دارای ابعادی به اندازه کف دست انسانند ولی با داشتن مجموعه ای از دندانهای بسیار تیز و برنده قادرند یک بز کوچک را در زمانی کمتر از پنج دقیقه ناپدید کنند . این ماهیان بصورت گروهی و با حمله های برق آسا شکار می کنند و دارای گونه های مختلفی هستند که معروف ترین آنها عبارتند از : پیرانای سیاه ، پیرانای الماسی ، پیرانای هلندی ، پیرانای طلائی .
 
 
 
 
 
تصاویر زیر یکی از کارگران حفار در یک سکوی گاز را نشان می دهد که به درون رود آمازون سقوط کرده است . علیرغم داشتن لباس مجهز غواصی بدلیل شکسته شدن کلاه مخصوص مورد حمله گروهی از ماهیان پیرانا قرار می گیرد و ظرف چند دقیقه بطرز فجیعی خورده می شود . این تصاویر بسیار ناراحت کننده است در صورت داشتن نارسائی قلبی از دیدن تصاویر خودداری کنید .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:تصاویریکی‌ازخطرناک‌ترین ماهی‌های جهان (+16), ] [ 23:15 ] [ سجاد آرام ]

 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:عکس منحصر به فرد از خیابان ولیعصر تهران , ] [ 14:6 ] [ سجاد آرام ]


 آپلود سنتر


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:مرز بین روز و شب / تصویر از ناسا, ] [ 13:36 ] [ سجاد آرام ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشيو مطالب
شهريور 1394
تير 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1229
تعداد نظرات : 668
تعداد آنلاین : 1


Alternative content